Mitä kuvapankkeja käytätte?
-
Kuvapankkeja
Viesti Kirjoittaja Outolook »
Etsiskelen kuvapankkia, jossa olisi kuvien rajaton lataamisoikeus kohtuulliseen hintaan. Olen löytänyt yhden futureimagebank.com . Tietäisittekö muita tällaisen palveluntarjoajia esim. ulkomaalaisia??
-
Re: Kuvapankkeja
Viesti Kirjoittaja Jaska »
http://www.fotosearch.com/
-
Re: Kuvapankkeja
Viesti Kirjoittaja Outolook »
Käytätkö mahdollisesti muita kuvapankkeja. Onko kokemusta kauanko CD-levyjen postitus kestää?
-
kuvapankit haussa
Viesti Kirjoittaja ttlehto »
-
-
Re: kuvapankit haussa
Viesti Kirjoittaja Rewes »
-
kertokaahan ilmaisia kuvapankkeja
Viesti Kirjoittaja Roxbury »
-
Ilmaisia kuvapankkeja
Viesti Kirjoittaja larha »
-
-
Viesti Kirjoittaja air »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Itse totesin joskus että esim. sxc.hu:sta kelvollista/sopivaa etsiessä tuhlautuu enemmän työaikaa kuin tulee tuottoa..
http://www.istockphoto.com/ sen sijaan on osoittautunut oivaksi pienten budejttien paikaksi. Ei ole kalliita kuvat - ja löytyy hyviäkin.
-
Viesti Kirjoittaja marc »
Perunaan on tosi näppärä kaivertaa vaikka oma logo ja sitten sillä voi painaa ihan tavalliseen A4-paperiin hienon tunnuksen! Isompiin duuneihin sitten useampi peruna. Uusia perunoita ei ehkä kannata käyttää, sillä ne ovat usein melko pieniä.Troubleman kirjoitti:missä voisi painattaa ilmaiseksi?
-
-
Kannattaa käydä kysymässä Suuresta Toimistosta vähän käytettyä (toiselle puolelle tulostettua) paperia. Sitä saattaa saada koko laatikollisen!Pastori kirjoitti:Heh.
Mut mistä vois saada sitä paperia ilimatteeks kanssa? Ja perunoita?
Osan perunoistahan voisi syödä ja tälläviisiin ilmaiseksi hankittu painokone materiaaleineen toisi heti perheelle ruoan pöytään.
Perunat voi kasvattaa itse parvekkeella kukkalaatikoissa.
-
Noista ilmaisista kuvapalveluista on kyllä hyötyä vapaaehtoishommissa joita tulee silloin tällöin tehtyä yhdistyksille tai järjestöille budjettilla 0€. Oli pakko tarttua silti tarttua tuohon Troubleman:in syöttiin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Joskus se on vähän ruuhkanen, silloin hommat hidastuu.
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja air »
Yleensä kyseessä esim. pienillä budjeteilla toimiva sivistysjärjestö joka haluaa vaikkapa ammattitaitoisesti tehdyn seminariesitteen tai vastaavaa mutta eivät halua itse "taittaa" sitä wordillä... Toisinaan rahaa ko. projektiin löytyy sen verran enemmän että voidaan ostaa vaikka valokuvaaja hommiin - mutta aina ei. Pitäisikö minun sitten kieltäytyä suunnittelemasta heille hyvän näköistä esitettä jos he pyytävät siihen jonkin kuvan mutta budjetti ei riitä sen ostamiseen..?
Tottakai suosittelen itse aina ensin kuvaajaa / ammattilaiskuvaajien kuvapankkia mutta jos asiakas sanoo että varaa ei siihen nyt ole niin en tosiaan lopeta palaveria siihen.
-
Sama juttu, mieluiten käytän ammattikuvaajan ko. projektia varten ottamaa materiaalia. Ikävän usein budjetti ei siihen riitä. Mun duuneissa kuvalevykama ja ilmaisten kuvapankkien kuvat on aika samalla viivalla, kuvalevykuvia meillä on muutama kymmenen tuhatta, niistä löytyy mitä löytyy, loput etsitään muualta, esim. ilmaisista kuvapankeista. Jos kuva otetaan levyltä, siitä laskutetaan pieni korvaus, ilmaisista kuvista ei mitään.air kirjoitti:No, ainakin omasta puolestani voin sanoa etten tee ilmaista työtä. Sxc:ssä olevia kuvia olen käyttänyt muutaman kerran, asiakkaille joilla on varaa maksaa tietty summa suunnittelijalle hyvin suunnitellusta työstä mutta ei muusta.
Yleensä kyseessä esim. pienillä budjeteilla toimiva sivistysjärjestö joka haluaa vaikkapa ammattitaitoisesti tehdyn seminariesitteen tai vastaavaa mutta eivät halua itse "taittaa" sitä wordillä... Toisinaan rahaa ko. projektiin löytyy sen verran enemmän että voidaan ostaa vaikka valokuvaaja hommiin - mutta aina ei. Pitäisikö minun sitten kieltäytyä suunnittelemasta heille hyvän näköistä esitettä jos he pyytävät siihen jonkin kuvan mutta budjetti ei riitä sen ostamiseen..?
Tottakai suosittelen itse aina ensin kuvaajaa / ammattilaiskuvaajien kuvapankkia mutta jos asiakas sanoo että varaa ei siihen nyt ole niin en tosiaan lopeta palaveria siihen.
-
-
Esitteissä ja lehti-ilmoituksissa ei oo ollu tapana creditoida kuvaa, jos joku sitä vaatis niin en varmaan käyttäis ko. tahon kuvia. Lehtikuvina jos käyttäisin niin yrittäisin selvittää kuvaajan nimen, jos se ei ole saatavilla niin sitten kuvapankin nimi... Toistaiseks en ole käyttäny tollaisia kuvia kuin esitteissä yms. mainomateriaaleissa.Jamac kirjoitti:Mitenkä noihin morgue yms. kuviin laitetaan kuvaaja/copyright?
-
-
Viesti Kirjoittaja omppa »
Epäilen silti hieman, että se ei aina näytä kaikkia kuvia mitä esim. jostain pankista suoraan etsimällä löytäis.. mutta käytänkin sen, morguen ja sxc:n lisäks stockvaultia: http://www.stockvault.net/
-
tanskal. kuvapankki, kuvat 4 eur?
Viesti Kirjoittaja mjiv »
Onko jollain nettiosoite muistissa?
Kiitos!
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka