Kiitos kukista, ei olisi ollut tarpeen. Kysymysten, arvailujen ja vastailujen tiimellyksessä kinaaminen itsessäänkin on jo sangen riittävä palkinto.
Poisjätetyn eli jakamattoman osapalkinnon laatu olikin hieman muuttunut, hmm..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kotimaisissa elokuvissa olikin loistavia nuo lato kohtaukset, juuri kun pussaillun asteelle päästiin, niin näytettiinkin sitten kosken pauhua ja musiikki pauhasi aina vain kovemmalla. Tai alkoi ukkosmyrsky...näinkös sullekin sitten kävimikas kirjoitti:[ Minäpä olen peuhannut poikasena heinäsuovassa, ja myöhemmin ehkä pussaillutkin. Aika moni tuttunikin on, sekä armaat suomifilmin sankaritkin.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
En ota kantaa tapahtumiin pussailun ja ukkosmyrskyn välissä. Traagista on, että tapahtumat lopulta kuitenkin aina päätyvät siihen myrskyynkuriton kirjoitti:Kotimaisissa elokuvissa olikin loistavia nuo lato kohtaukset, juuri kun pussaillun asteelle päästiin, niin näytettiinkin sitten kosken pauhua ja musiikki pauhasi aina vain kovemmalla. Tai alkoi ukkosmyrsky...näinkös sullekin sitten kävimikas kirjoitti:[ Minäpä olen peuhannut poikasena heinäsuovassa, ja myöhemmin ehkä pussaillutkin. Aika moni tuttunikin on, sekä armaat suomifilmin sankaritkin.
no latoa taas tuli...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Sitä kutsutaan tiedonhauksi nykyäänamanita kirjoitti:Mun vanhat viestit-hommeli ei toimi, tulee vain sitä numerolitaniaa, joten en voinut LUNTATA!