Mulla on ongelma Zyxel P-335WT:n kanssa. Aivan onneton wlan-routeri
Menee tukkoon nopeasti, vaatii buuttia ennenkuin alkaa data liikkumaan järkevällä nopeudella. Ja vielä pahempi vika on se, että se pätkii yhteyttä - ei johdu (pelkästään) MBP:stä koska teki samaa Powerbookilla
Olin yhteydessä AppleCareen ja tuota WLAN-ongelmaa selviteltiin aika pitkälle. Applella on nyt logit ja tracet mun tapauksesta. Kokeilin kanavanvaihtoa, eri salauksia (ja ilman) mutta samat ongelmat. Saa nähdä mitä sen kanssa tapahtuu. Joka tapauksessa Applelta lähtee uus kone tilalle näytönohjainvian takia.
Ok nyt toimii... Tosin hieman muualla kokeiltuani, päädyin ostamaan e-pisteestä applen air-port expressin. eli radio netti kaikki toimii niinkuin pitää. Saimpahan ton kirjoittimen & kahdet stereot tähän langattomasti vieläpä kompaktin kokoisena.
Mielenkiintoista, asensin Win XP:n tähän MBP:hen ja WLAN näyttäisi toimivan nyt ilman ongelmia. Eli ilmeisesti ongelma on sitten OS X:n ajureissa. Toivottavasti helpompi korjata kuin firmware.
Applelta on tullut Airport päivitys 2006-002, jonka pitäisi korjata yhteensopivuusongelmia. Vaan eipä auta tähän MBP+Zyxel Prestige 660HW-61 ongelmaan.
Vihdoinkin! Uusin Airport päivitys 2007-001 tuntuisi nyt korjanneen yhteensopivuusongelmat Zyxelin kanssa. Yhteys ei ole katkeillut ja nopeus pysyy hyvänä. Eikä iBookin lokiinkaan tule virheilmoituksia, kuten aiemmin.