![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
EDIT:
Modelle kiitos kun hoiti ton viimeisenkin vaihtoehdon äänestykseen
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jospa tuo on vahinko että tuo sulle sopiva vaihtoehto puuttui, noitten äänestysten editointi ei kuulemma aina onnistu?Irvikizza kirjoitti:en äänestä koska, en ole deittaillut eikä kiinnostaisi
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Baareissa on tosiaan se puoli, että ei jaksa myöskään maksa! V***stako sitä edes voi tietää kekkä on millä mielellä liikkeellä. Tai no, siitähän sen tietäis jos näkis. Että mä olen fiksu.Skarsnak kirjoitti:Kyllä, olen ajan hermollaVaihtoehto olen, on sekä hyviä että huonoja kokemuksia puuttui
Netti ja pikaviestimet ovat oikeastaan yllättävänkin hyvä väline sellaiseen hiljalleen tutustumiseen ja ystävystymiseen. Baareista en jaksa seuraa etsiskellä, niistä jutuista ei koskaan kuitenkaan tule sen vakavampaa.
Katsoin, vähän torsoksi jäi koko keskustelu mutta kyllähän jätkä pallinsa täytti. Se plikka oli hermostuneempi jostain kumman syystä.neitioctavia kirjoitti:Nettideittailijan eloonjäämisopuksen kirjoittaja oli muuten eilen Ylen
aamutelkkarissa, aika fiksu tyyppi. Katsoiko kukaan?
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Merja! Sinäkö se siellä!?kuriton kirjoitti:hhmmm... kukas teistä mahtaa sitten olla se Vanhasen Matti![]()
jos siis deittailemaan tässä nyt aletaan
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tämä Homppu on todella monipuolinen foorumi.... 8)Riina kirjoitti:Kysymyksen asettaja ei itse ole vastannut kysymykseen![]()
Eikö olis turvallista vastata ykkösellä?RedDelicious kirjoitti:Olen, mutta jätän äänestämättäVaimo löytyi sinkkujen kautta.