Naukuu laulaessaan, ja tuulelta vaan, vastauksen saa
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja MarQ »
emmä. tuo oli vaa tuommone välihuutelu ku sattu kohallekuriton kirjoitti:Mitäs varte sää vastauksen jo tiesit, että eipä taida kukaan muu naukua laulaessaan.MarQ kirjoitti:tunkeudun teijän pieneen sisäpiiriin ja sanon, jotta pop rylan 8)
Sisäpiiriin mahtuu aina uusia tietäjiäjos nyt ei ihan mensalainen oliskaan
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Ei mutta manselainen onkuriton kirjoitti:Mitäs varte sää vastauksen jo tiesit, että eipä taida kukaan muu naukua laulaessaan.MarQ kirjoitti:tunkeudun teijän pieneen sisäpiiriin ja sanon, jotta pop rylan 8)
Sisäpiiriin mahtuu aina uusia tietäjiäjos nyt ei ihan mensalainen oliskaan
Viesti Kirjoittaja MarQ »
mut ei sekään alunperinMasBe kirjoitti:Ei mutta manselainen onkuriton kirjoitti:jos nyt ei ihan mensalainen oliskaan
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Hep! Mää tiän.Aries kirjoitti:Hivenen off-topikkia, mutta laitetaan kuitenkin.
Kaikki tietävät, että leipä putoaa aina voipuoli alaspäin lattialle. Kaikki tietävät myös, että kissa putoaa aina jaloilleen. Jos voidellun leivän teippaa/liimaa/sitoo narulla kissan selkään ja heittää kissa/leipä-yhdistelmän ilmaan, miten päin se tulee alas?
No Roopen rahasäiliön mitta, jossa karhukopla kytiksellä. Ja sie siihen pidättämään karhukoplan. Jepet sulle siitä ankkalinnan kunniamitallin, otit siihen ankkalinnan erikoista yli mitanmikas kirjoitti:Ensimmäistä kertaa mun mitta tuli täyteen - ei vaan toista. Arvaatteko että mikä mitta mulla tuli justiinsa tällä sekunnilla täyteen. Siis ihan yks-kaks mitta tuli täyteen. Ja vielä tuplana?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
saivartelua: Mitenkäs sait alunperinkään sen voileipäsi katin selkää teipattua? ne ihanat kynnet nimittäinmikas kirjoitti:Hep! Mää tiän.Aries kirjoitti:Hivenen off-topikkia, mutta laitetaan kuitenkin.
Kaikki tietävät, että leipä putoaa aina voipuoli alaspäin lattialle. Kaikki tietävät myös, että kissa putoaa aina jaloilleen. Jos voidellun leivän teippaa/liimaa/sitoo narulla kissan selkään ja heittää kissa/leipä-yhdistelmän ilmaan, miten päin se tulee alas?
Ei se tule. Se kissa, voileipä ja teippihässäkkä on siellä kattokruunussa, etkä takuulla saa niitä ikinä sieltä alas. Jos kuitenkin yrität, tulee oikkari, sulakkeet ovat vialliset ja talo palaa.
Opetuksena vaan. Ei kannata pelleillä luonnonlakien kans.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
no voi juupeli sun kanssamikas kirjoitti:Ensimmäistä kertaa mun mitta tuli täyteen - ei vaan toista. Arvaatteko että mikä mitta mulla tuli justiinsa tällä sekunnilla täyteen. Siis ihan yks-kaks mitta tuli täyteen. Ja vielä tuplana?
Mää nyt mokasin tän koko jutun ja postailin jo tonne toisille säikeille. Se oli toi mun hiano postausmäärä: 1212 (kun kukaan ei huomannu edes mun tonnia.. Itku )
Karhukoplastoorista jaan palkkioksi onnenrahani. TÖÖT - no en.mikas kirjoitti:Ensimmäistä kertaa mun mitta tuli täyteen - ei vaan toista. Arvaatteko että mikä mitta mulla tuli justiinsa tällä sekunnilla täyteen. Siis ihan yks-kaks mitta tuli täyteen. Ja vielä tuplana?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Tähän kysymykseen ainoa oikea vastaus on että se ei tule alas mitenkään päin, vaan ylläkuvatuilla toimilla on synnytetty ikiliikkuja!Aries kirjoitti:Kaikki tietävät, että leipä putoaa aina voipuoli alaspäin lattialle. Kaikki tietävät myös, että kissa putoaa aina jaloilleen. Jos voidellun leivän teippaa/liimaa/sitoo narulla kissan selkään ja heittää kissa/leipä-yhdistelmän ilmaan, miten päin se tulee alas?
matteus/2 kirjoitti:Tähän kysymykseen ainoa oikea vastaus on että se ei tule alas mitenkään päin, vaan ylläkuvatuilla toimilla on synnytetty ikiliikkuja!Aries kirjoitti:Kaikki tietävät, että leipä putoaa aina voipuoli alaspäin lattialle. Kaikki tietävät myös, että kissa putoaa aina jaloilleen. Jos voidellun leivän teippaa/liimaa/sitoo narulla kissan selkään ja heittää kissa/leipä-yhdistelmän ilmaan, miten päin se tulee alas?
Viesti Kirjoittaja Aries »
mikas kirjoitti:Jaaha. Kröhöm. Enpä usko 8) Jos se heterogeeninen ja luonnonvoimainen massapaketti jotenkin sattuisi välttämään sen kattokruunun™, ja tulee alas, niin se tulee sivuttain. Lattialaudoitus kääntyy satulapinnalle, ja molemmat lätsähtävät luonteenomaisesti omalle luonteenomaisuudelleen lattialle. Voit arvata kuinka fiksulta "kissaleivän" teippaajasta nyt tuntuu
toim.huom. Onkohan "leipäkissa" oikeampi termi?