Kissoja pitää silitellä, ei teippailla.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja power »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ykskaks mua ihan lämmittää.Salamijakk kirjoitti:No sissos, jos sulla on 1212 eikä kukaan huomaa niin huomio täytyy olla rikki, korruptoitunut.
Onnee
kirotusvirhe onee piti ola onnee
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tänään kun lötköttelin laverilla, tyttären kissa tuli lempeään osoittamaan. Se hyppäsi rinnalle, puski karvaista leukaani ja kehräsi. Näykkäsi nenästä - alahampaat sieraimessa sisällä, ylemmät raatelimet ulkopuolella. Ei kai siinä, tuntui vielä ihan jännältä - tiedättehän, joskus toi on hyvä, kunhan ei satu liikaa..power kirjoitti:…tai päästä jopa leivättömän pöydän ääreen - eläinrääkkäyksestä.![]()
Kissoja pitää silitellä, ei teippailla.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
a) aika ajoinmikas kirjoitti:Ykskaks mua ihan lämmittää.Salamijakk kirjoitti:No sissos, jos sulla on 1212 eikä kukaan huomaa niin huomio täytyy olla rikki, korruptoitunut.
Onnee
kirotusvirhe onee piti ola onnee![]()
Pari ihan retorista kyssäriä olis vielä. Oon miettiny näitä aika pitkään.
a) Aiotko vastata kysymyksiin?
b) Mitä väliä on millään?
c) Jos millään ei ole mitään väliä, niin hei, onks kellään?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Siinä valossa kirjoitettu, siis ennen editionaalistakonfurikointia.kuriton kirjoitti:ja kukas muka ois näistäSalamijakk kirjoitti:Kives?fyysikkoja en kaikkia tunne...
Viesti Kirjoittaja amanita »
a) en tiiä kysymystä, halu on, vastatamikas kirjoitti:Ykskaks mua ihan lämmittää.Salamijakk kirjoitti:No sissos, jos sulla on 1212 eikä kukaan huomaa niin huomio täytyy olla rikki, korruptoitunut.
Onnee
kirotusvirhe onee piti ola onnee![]()
Pari ihan retorista kyssäriä olis vielä. Oon miettiny näitä aika pitkään.
a) Aiotko vastata kysymyksiin? Oli varmaan vaikea keksiä tää kyssäri!
b) Mitä väliä on millään?
c) Jos millään ei ole mitään väliä, niin hei, onks kellään?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kuohuu ja kuplii 8)Salamijakk kirjoitti:Joo amanitalle kuohuvaa![]()
Kuis männy juhulat?