Olen antanut kuvansiirtäjälle "luvan" ilmestyä kytkettäessä kamera tietsikkaan, vaan se tykkää esiintyä myös Lacien mukana?

Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Jos levyssä on Firewire-portti, niin sitä käytettäessä kone ei luule levyä kameraksi. Still-kamerat on toteutettu joko USB Mass Storage tai USB Imaging Device -laitteina. Joissakin kameroissa voidaan valita kumpaa protokollaa käytetään.amanita kirjoitti:Mitä tehdä kun yhdistettäessä Lacie Maciin tulee joka kerta kuvansiirtäjä utelemaan, jotta minne nyt mennään?
Olen antanut kuvansiirtäjälle "luvan" ilmestyä kytkettäessä kamera tietsikkaan, vaan se tykkää esiintyä myös Lacien mukana?
Käytän koko ajan Lacien kanssa vain Firewire 400:a. Silti käy mainitsemallani tavalla.tkt kirjoitti:Jos levyssä on Firewire-portti, niin sitä käytettäessä kone ei luule levyä kameraksi. Still-kamerat on toteutettu joko USB Mass Storage tai USB Imaging Device -laitteina. Joissakin kameroissa voidaan valita kumpaa protokollaa käytetään.amanita kirjoitti:Mitä tehdä kun yhdistettäessä Lacie Maciin tulee joka kerta kuvansiirtäjä utelemaan, jotta minne nyt mennään?
Kone siis on sitä mieltä, että liitetty levy on kamera ja avaa kuvansiirtäjän.
--Ari
Viesti Kirjoittaja tkt »
Mitä järjestelmäkuvaus sanoo ko. levystä ja USB- ja FW-laitteista? Onhan tuo vähintään outoa.amanita kirjoitti: Käytän koko ajan Lacien kanssa vain Firewire 400:a. Silti käy mainitsemallani tavalla.
Hmm, mistähän saattaisin noita tietoja kurkata? Siitäkö "tietoja tästä koneesta"?tkt kirjoitti:Mitä järjestelmäkuvaus sanoo ko. levystä ja USB- ja FW-laitteista? Onhan tuo vähintään outoa.amanita kirjoitti: Käytän koko ajan Lacien kanssa vain Firewire 400:a. Silti käy mainitsemallani tavalla.
--Ari
Laitan sitten koko litanian tähän:tkt kirjoitti:Mitä järjestelmäkuvaus sanoo ko. levystä ja USB- ja FW-laitteista? Onhan tuo vähintään outoa.amanita kirjoitti: Käytän koko ajan Lacien kanssa vain Firewire 400:a. Silti käy mainitsemallani tavalla.
--Ari
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”