Ei pysty. Liian hapokasta.
Sana on (melkein) vapaa.
-
Ei pysty. Liian hapokasta.
Viesti Kirjoittaja shovi »
Mistä on kysymys? Katso http://www.youtube.com/watch?v=hix25TdoBFA
Vakavaa pohdiskelua asiasta:
Joopa joo, en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Suomalainen tv-viihde on mennyt kyllä alaspäin, kaikki tietävät sen, mutta tämä Ennätystehdas on kaiken huippu. Jannu joka pyörittää lyijykynää suullaan ja pitsansyöntiennätys. Tämä on pohjanoteeraus, mutta samalla myös huippu. Parasta paskinta viihdettä tai toisinpäin. Herra Olli "Mäyrä" Hokkanen käy telkkarissa kiskasemassa kolme lasia limskaa ja that's it. Mihin olemme menossa? Olen surullinen.
Ei niin vakavaa pohdiskelua asiasta:
Olen myös erittäin huvittunut. Helv... helskatti vieköön, tämähän on täyttä Kummelia! "Ei, ei pysty." -Ei pysty? "Ei pysty. Liian hapokasta." Kuvitelkaa, ei jokasella ole pokkaa käydä nolaamassa itseään telkkarissa yrittämällä typerää ennätystä ja vielä epäonnistumassa siinä. Muutenkin tuolla on täyttä timangia kaikki lausahdukset: "harrastatko sitten urheilua kun et ole kuitenkaan tuon lihavampi?"
Lainauksia ympäri nettiä:
Kotona kun oli pullo ollut pöydällä avonaisena ja juoma lämmintä, niin oli poika saanut loistoidean .. "Olen varmaan suomen nopein kolanjuoja"
Mä en pysty uskomaan että kukaan on noin idiootti. Sen täytyy siis olla joku koominen nero. Keskivertoa parempi teekkaripila. "Ei pysty. Liian hapokasta." tulee varmaan olemaan tämän talven kuumin hokema.
VOI päivänkakkara HOKKASEN OLLI PÄÄSSY TÖLLÖÖN XD vois mennä vetään lättyyn ku toi psykopaatti asuu tossa parin kiven heiton päässä :DDDD on sekin saavutus et hullu pääsee telkkuun? ;D
Näin isällisenä neuvona kehoittaisin hankkimaan hieman itsekritiikkiä ja jonkunlaisen arviontikyvyn.
Päätelmät:
mulla kyllä repes takapuoli kun näin ton ensmästä kertaa, "absolutely hilarious". Vieläkin naureskelen tolle tyhmälle mäyrälle. Pitäisköhän mun olla surullinen, huvittunut, vahingoniloinen, hämmentynyt vaiko huolestunut? En tiedä, olen kaikkia näitä.
Vakavaa pohdiskelua asiasta:
Joopa joo, en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Suomalainen tv-viihde on mennyt kyllä alaspäin, kaikki tietävät sen, mutta tämä Ennätystehdas on kaiken huippu. Jannu joka pyörittää lyijykynää suullaan ja pitsansyöntiennätys. Tämä on pohjanoteeraus, mutta samalla myös huippu. Parasta paskinta viihdettä tai toisinpäin. Herra Olli "Mäyrä" Hokkanen käy telkkarissa kiskasemassa kolme lasia limskaa ja that's it. Mihin olemme menossa? Olen surullinen.
Ei niin vakavaa pohdiskelua asiasta:
Olen myös erittäin huvittunut. Helv... helskatti vieköön, tämähän on täyttä Kummelia! "Ei, ei pysty." -Ei pysty? "Ei pysty. Liian hapokasta." Kuvitelkaa, ei jokasella ole pokkaa käydä nolaamassa itseään telkkarissa yrittämällä typerää ennätystä ja vielä epäonnistumassa siinä. Muutenkin tuolla on täyttä timangia kaikki lausahdukset: "harrastatko sitten urheilua kun et ole kuitenkaan tuon lihavampi?"
Lainauksia ympäri nettiä:
Kotona kun oli pullo ollut pöydällä avonaisena ja juoma lämmintä, niin oli poika saanut loistoidean .. "Olen varmaan suomen nopein kolanjuoja"
Mä en pysty uskomaan että kukaan on noin idiootti. Sen täytyy siis olla joku koominen nero. Keskivertoa parempi teekkaripila. "Ei pysty. Liian hapokasta." tulee varmaan olemaan tämän talven kuumin hokema.
VOI päivänkakkara HOKKASEN OLLI PÄÄSSY TÖLLÖÖN XD vois mennä vetään lättyyn ku toi psykopaatti asuu tossa parin kiven heiton päässä :DDDD on sekin saavutus et hullu pääsee telkkuun? ;D
Näin isällisenä neuvona kehoittaisin hankkimaan hieman itsekritiikkiä ja jonkunlaisen arviontikyvyn.
Päätelmät:
mulla kyllä repes takapuoli kun näin ton ensmästä kertaa, "absolutely hilarious". Vieläkin naureskelen tolle tyhmälle mäyrälle. Pitäisköhän mun olla surullinen, huvittunut, vahingoniloinen, hämmentynyt vaiko huolestunut? En tiedä, olen kaikkia näitä.
-
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Joo, no, ei nyt pilkata liikaa... Jotkut ajattelee asioista yksinkertaisemmin ja ovat onnellisimpia. Monesti tekee hyvää olla universumin ja maailmankaikkeuden ja suomen paras – vaikka se pottu olisikin täynnä "vaan lämmintä ja seissyttä colaa".Kyllähän se sitten menee jos pullo on yön yli pullo auki pöydällä.
Mutta musta se tyhjän potun heitto olan yli ja rämähtely siellä kulisiien takana olis jotenkin naurattavaa.. 8)
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Haha, oli kyllä fiksu jätkä. "Hapokasta kokista :O" No shit Sherlock!
Muutenkin tuon ennätystehtaan taso on kyllä aivan omaa luokkaansa. Mitä nyt pari jaksoa oon kattonu, niin monet ennätykset on sellaisia joita kukaan ei ole aiemmin edes yrittänyt. Siinähän sitä sitten riittää haastetta, tuleeko ennätys vai ei. Yhdessä jaksossa nainen pyöritti pikkuvarvastaan ja joku poika pyöritti lusikkaa suussaan.
Muutenkin tuon ennätystehtaan taso on kyllä aivan omaa luokkaansa. Mitä nyt pari jaksoa oon kattonu, niin monet ennätykset on sellaisia joita kukaan ei ole aiemmin edes yrittänyt. Siinähän sitä sitten riittää haastetta, tuleeko ennätys vai ei. Yhdessä jaksossa nainen pyöritti pikkuvarvastaan ja joku poika pyöritti lusikkaa suussaan.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Viesti Kirjoittaja marc »
Tämähän on Tosi-TV:tä parhaimmillaan. Tätähän me kaikki haluamme 24/7. Eix nii?bloof kirjoitti:Yhdessä jaksossa nainen pyöritti pikkuvarvastaan ja joku poika pyöritti lusikkaa suussaan.
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Totta hel**tissä halutaan! Vaihdetaan Big Brother tai BB extra BB: Spoon & toe spinningiin tai vaikka BB: Liian hapokasta editioniin.marc kirjoitti:Tämähän on Tosi-TV:tä parhaimmillaan. Tätähän me kaikki haluamme 24/7. Eix nii?bloof kirjoitti:Yhdessä jaksossa nainen pyöritti pikkuvarvastaan ja joku poika pyöritti lusikkaa suussaan.
-
-
Tällä viikolla Ennätystehtaalla nähdään mm. Suomen matalin uimahyppy pesuammeeseen, jalkapallo- ja koripalloennätyksiä sekä kuinka nopeasti moottoripyörän kumi puhkaistaan. Juontaja Eppu Salminen sen sijaan juoksee alasti 100 metriä meren jäällä.
Joo, Eppu Salminen juoksemassa alasti! Tätä lisää!
Joo, Eppu Salminen juoksemassa alasti! Tätä lisää!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kukahan tätä roskaa oikeesti kattoo? Sattumalta näin just ton kolanjuontijakson. Nauroin ainaskin 30 sekuntia, sitten vaihdoin kanavaa. Sen jälkeen ei oo uskallettu vilaista kolmosta tuohon aikaan ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Ne, joiden mielestä kynsien kasvun seuraaminen on jännää?Erño kirjoitti:Kukahan tätä roskaa oikeesti kattoo? Sattumalta näin just ton kolanjuontijakson. Nauroin ainaskin 30 sekuntia, sitten vaihdoin kanavaa. Sen jälkeen ei oo uskallettu vilaista kolmosta tuohon aikaan
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nyt oikeesti, mihin tää maailma on menossa? TV:stä tulee vaan tätä samaa bs:ää aamusta iltaan (onneks ei joka päivä), kanava, juontaja ja ohjelman nimi vaan vaihtuu eli just kaikki mobiilipelit sun muut chatit. Korvaisivat tän Ennätystehtaan ja noi chatit vaikka Tähtiportilla, MacGyverilla ja/tai CSI:llä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Ois kyllä niin paljon parempi vaihtoehto että kaikki chatit ja kännykkäpelit korvattais jollain uusinnoilla. Paljon mielummin kattois vaikka Dallasin uusintoja kun jotain Voittopottia tai sudokua. Mutta eei... pakko saada tuottoa lisää keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten täyttämällä ruutu jollain tuommosella joka on hyvin halpaa tuottaa ja joista saa taloudellista voittoa. Esim. joku Nelonen plus, tuleeko sieltä ikinä mitään muuta kun ostos tv:tä ja noita taitopelejä? Eipä taida.Tuurihaukka kirjoitti:Korvaisivat tän Ennätystehtaan ja noi chatit vaikka Tähtiportilla, MacGyverilla ja/tai CSI:lläSit vois jopa harkita oman telkkarin ostoa.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja shovi »
Tv-lupamaksu, anyone? Kun siitä telkkarin omistamisesta pitää maksaa, niin voisi sieltä jotain vaikkapa tullakin sen kahden sadan vastineeksi.harri kirjoitti:Muistuttaisin kaikkia ko. ohjelmista ruikuttavia, että siinä toosassa on kaksi hyödyllistä nappia: kanavanvaihto ja virtakytkin :-)
Katselkaa YLE Teemaa, hommatkaa parempia satelliittikanavia tai menkää vaikkapa luontoon ulkoilemaan.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Onneksi kaupallisilta kanavilta sentään tulee rahalinkoa ja yöchattia.shovi kirjoitti:Tv-lupamaksu, anyone? Kun siitä telkkarin omistamisesta pitää maksaa, niin voisi sieltä jotain vaikkapa tullakin sen kahden sadan vastineeksi.harri kirjoitti:Muistuttaisin kaikkia ko. ohjelmista ruikuttavia, että siinä toosassa on kaksi hyödyllistä nappia: kanavanvaihto ja virtakytkin :-)
Katselkaa YLE Teemaa, hommatkaa parempia satelliittikanavia tai menkää vaikkapa luontoon ulkoilemaan.
-Harri
/---
ap
-
-
Ircquoteissa oli tästä hauska juttu, toivottavasti tämä tullaan näkemään vaikka vähän kyllä epäilen.
http://ircquotes.net/?109610
http://ircquotes.net/?109610
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka