Mutta mulla oli pirun komea vastaus, vaadin puoli pistettä..amanita kirjoitti:Hei toi on taatusti oikein!!!welder kirjoitti:Nyt täällä välähti. Hemingway, sanon minä.
HYVÄ!!!
Annan voittopisteet kysyjästä välittämättä!![]()

Viesti Kirjoittaja amanita »
Pisteet loppu,mikas kirjoitti:Mutta mulla oli pirun komea vastaus, vaadin puoli pistettä..amanita kirjoitti:Hei toi on taatusti oikein!!!welder kirjoitti:Nyt täällä välähti. Hemingway, sanon minä.
HYVÄ!!!
..
Viesti Kirjoittaja mikastus »
amanita kirjoitti:Pisteet loppu,mikas kirjoitti:Mutta mulla oli pirun komea vastaus, vaadin puoli pistettä..amanita kirjoitti:Hei toi on taatusti oikein!!!welder kirjoitti:Nyt täällä välähti. Hemingway, sanon minä.
HYVÄ!!!
..
mikas hoppu,
oivaltajalla
mahtavalla?
Toivottavasti saadaan lisää osallistujia kilpakadulle!mikas kirjoitti: Kenen vuoro, Power, Maza, Macpoika? vai sää vai mää..? Onko Kuriton kurjana, vai kuriseeko tahi kuristaako? Missä Moderate Moderator? (Jaa mac vai?)
Oon jääny koukkuun, pahempaan ku loukkuun.amanita kirjoitti:Toivottavasti saadaan lisää osallistujia kilpakadulle!mikas kirjoitti: Kenen vuoro, Power, Maza, Macpoika? vai sää vai mää..? Onko Kuriton kurjana, vai kuriseeko tahi kuristaako? Missä Moderate Moderator? (Jaa mac vai?)
Sää ja mää,
miksei tule enempää,
hassukkeita testaamaan,
sanansäilää viuhtomaan?
Kaarina - arinaMaza kirjoitti:Vai sanansäilää viuhtomaan. No, kyssä kehään: Tässä kaupungissa ei säilällä viuhdota, heillä on eri vehkeet.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Hyviä tarjokkaita kaikki tyynni. Vaan ei. Ei osumaa.mikas kirjoitti:Kaarina - arinaMaza kirjoitti:Vai sanansäilää viuhtomaan. No, kyssä kehään: Tässä kaupungissa ei säilällä viuhdota, heillä on eri vehkeet.
Imatra - atrain
Orimattila - Attila
Vammala- vammas-firman eli patrian asetehdas?
Siinä suomalaiset ehdokkaat, ei kovin ansiokkaat.
Ulkomaisten kimppuun, ehkä tarttuu limppuun..
Ja ei tarvikkaan, huomaan vihjeen ansiokkaaan..
Viesti Kirjoittaja Maza »
Njet, njet, njet. No, annan vihjeen, tai annoin jo. Se vihje on yhdessä viestissä tuossa jossain ylempänä.mikas kirjoitti:Huoh.Maza kirjoitti:Vai sanansäilää viuhtomaan. No, kyssä kehään: Tässä kaupungissa ei säilällä viuhdota, heillä on eri vehkeet.
Kostamus, Sortavala, Petroskoi?