ipodini (30g video) tyhjentyi itsestään
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
ipodini (30g video) tyhjentyi itsestään
Viesti Kirjoittaja Punx81 »
Eli 30g video ipodini tyhjentyi itsestään! Latasin ipodin normaalisti tietokoneen kautta, ja latauksen jälkeen olin lisäämässä sinne muutaman levyllisen biisejä. Kas kummaa, ipodini olikin ihan tyhjä! Kaikki 4000 kappaletta on poissa! Mitä ihmettä on voinut tapahtua?! Pikkaisen pistää vituttamaan, koska poistan itunesin kirjastosta aina heti levyt mitä sinne olen lisännyt. Taasko sama ruljanssi edessä? Ei saakutti...
-
Re: ipodini (30g video) tyhjentyi itsestään
Viesti Kirjoittaja harri »
Öööö.... miksi poistat?Punx81 kirjoitti:poistan itunesin kirjastosta aina heti levyt mitä sinne olen lisännyt.
Ideanahan on se, että iTunes ja iPod ovat synkassa toistensa kanssa.
Ja jos eivät kaikki iTunesisi biisit mahdu (tai et niitä halua siirtää) iPodiisi, päivität iPodisi manuaalisesti (=haluamasi soittolistat tai biisit).
-Harri
-
Kun olen siirtänyt levyt itunesin kirjastosta ipodiini, niin en ole nähnyt syytä säilytää levyjä enää itunesin kirjastossa, koska en koneelta musiikkia kuuntele. Riittää, että ne ovat ipodissa.
Tämän jälkeen tosin säilytän levyt myös itunesin kirjastossa, meinaan niin vittumainen homma laittaa taas levyt koneelle ja sieltä ipodiin. Monen päivän urakka.
Edit. Nyt kun tutkin ipodiani tarkemmin, niin se näyttää että 10gigaa olisi kovalevytilaa käytetty, vaikka kaikki biisit ovat sieltä hävinneet. Eli biisejä ei ole, mutta kovalevytilan ne silti vievät. Mielenkiintoista etten sanoisi...
Tämän jälkeen tosin säilytän levyt myös itunesin kirjastossa, meinaan niin vittumainen homma laittaa taas levyt koneelle ja sieltä ipodiin. Monen päivän urakka.
Edit. Nyt kun tutkin ipodiani tarkemmin, niin se näyttää että 10gigaa olisi kovalevytilaa käytetty, vaikka kaikki biisit ovat sieltä hävinneet. Eli biisejä ei ole, mutta kovalevytilan ne silti vievät. Mielenkiintoista etten sanoisi...
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Katsopas esim. tuolla Senutilla onko ne biisit oikeasti vielä siellä iPodilla.
http://www.fadingred.org/senuti/
Ja kuten nyt itsekin sanoit ne piisit tosiaan _kannattaa_ säilyttää myös iTunesissa.
Niin koko homma on suunniteltu toimimaan.
Eli tässä tapauksessa syy löytyy peilistä, ei Applesta :-)
-Harri
Ja kuten nyt itsekin sanoit ne piisit tosiaan _kannattaa_ säilyttää myös iTunesissa.
-Harri
-
Ei taida tuo Senuti toimia kuin Macilla? Miten muuten voisin saada tietoon onko biisit todella vielä podissani? Ja miten ne saisi taas listoille, jos ne siellä jossain vielä lymyilevät.harri kirjoitti:Katsopas esim. tuolla Senutilla onko ne biisit oikeasti vielä siellä iPodilla.
-Harri
Ja kyllä minä tuota Ipodiani syytän että biisit yht´äkkiä itsestään katoaa kovalevyltä, kun itse en sitä aiheuttanut. Se tosin on tyhmää, että koneelta olen biisit poistanut, se myönnettäköön.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka