Onko sellaista? Eli iTV on nyt ainoa tv:ni, ja haluaisin joskus esim. katsoa toista kanavaa kuin sitä, jota nauhoitan. Onko mahdotonta?
Mulla on Terratec T-malli.
Joo, puhun eyeTV:stä. Mielestäni en ole voinut vaihtaa kanavaa ollenkaan nauhoituksen aikana?? En käytä erillistä piiska-antennia, vaan antennipiuha on suoraan kiinni eyeTV:ssä. Saakohan siihen Diversityyn samalla tavoin antennipiuhan kiinni ja pitäiskö silloin kuitenkin käyttää myös erillistä antennia? Mulla ne eivät ole aina oikeen toimineet, ts. signaali on olut heikko.
Toinen kanava saadaan näkyviin painamalla Ctrl ja valitsemalla File-valikosta Open Live TV Window. Tämä toimii ainakin seuraavien virittimien kanssa: EyeTV 300/310, 400/410, 500, 610, EyeTV for DTT, Miglia TVMini
Diversityyn saa kyllä tavallisen antennin kiinni. Minulla on Miglian TV Mini ja tuo pikku antenni. Kunhan se on jossain ikkunan lähellä ja magneetilla kiinni, niin saan täydet signaalit. Diversitya voi käyttää kahdella antennilla, jotka näyttävät kahta eri kanavaa, tai sitten yhdistettynä näyttämään yhden kanavan.