Erño kirjoitti:Autollehan ei voi antaa miehen nimeä. Eikö näin
Ei mikään estä!!!!
Ehkä jos mulla olisi se unelma-autoni Audi TT, sen nimi olisi joku Machotti tai sinnepäin, mutta voisi se olla jonkun hyvän macho-tyypin niminenkin! 8)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Ei mikään estä!!!!
Ehkä jos mulla olisi se unelma-autoni Audi TT, sen nimi olisi joku Machotti tai sinnepäin, mutta voisi se olla jonkun hyvän macho-tyypin niminenkin! 8)
Schwarzenegger ?
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Ei mikään estä!!!!
Ei mikään estä!!!!
Schwarzenegger ?
Eikös teille muka Yrjö käy Menee niin hyvässä kun pahassa... Nyt tulee yrjö
Jos amanita halusi machoa suomalaista hahmoa, niin ehdotus voisi olla vaikka Elmo…
EDIT: Pahoittelen osaltani aiheesta lipsumista, luulin olevani offtopicin offtopicissa.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
kuriton kirjoitti:Eikös teille muka Yrjö käy Menee niin hyvässä kun pahassa... Nyt tulee yrjö
Mää olen päättänyt, että jos ja kun joskus otan kollikissan niin sen nimeksi tulee Yrjö. Voin sitten elvistellä, että oli taas illalla Yrjö sylissä. Tai että tuli Yrjö sänkyyn. Näitä voi kehitellä. 8)
Parasta tietysti olisi kaksi Yrjö-nimistä kissaa, niin voisi sanoa monikossa että Yrjöt. Hieman epäkäytännöllistä vaan niitten samannimisten kollien kaa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
telegram kirjoitti:
Äläs nyt. On vain päivien kysymys, että joudut uusimaan autosi vetonivelen.
"Mac-Focukseni" Minni on kuule tosi vetreässä kunnossa ja nivelistään sopivan notkea. Liikuntaa Hän saa viikottain yli 300km, joten ei pääse sammaloitumaankaan! 8)
Minusta on jonkin verran söpöä, kun naiset antavat autoilleen aina nimet.
Oi miten söpöä onkaan se, kun nörtit antavat tietokoneilleen nimiä. 8)
Takaan ja alleviivaan, että heti kun minulla on omistuksessani Audi TT, palaan Hompun nimineuvontaan.
Yrjö Elmo Pertti on siis tarjolla toistaiseksi.
Saattaa olla, että toistaiseksi nimeäisin HÄNET kuitenkin MachoTTiksi 8)
Viimeksi muokannut amanita, 20.12.2006 klo 19.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Vain 144 sivua. Ei niin vähillä opeilla vielä ihmeitä tehdä. Ellei ole tosi pientä pränttiä.
Kyllä noillakin opeilla jo semmosen pienen naisen saa.
Ensi vuonna tulee kuulemma jatko-osa, ja kaiken opiskelemalla saa sit kai jo miten ison iitan tahansa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Vain 144 sivua. Ei niin vähillä opeilla vielä ihmeitä tehdä. Ellei ole tosi pientä pränttiä.
Ensi vuonna tulee kuulemma jatko-osa, ja kaiken opiskelemalla saa sit kai jo miten ison iitan tahansa.
Sieltäpä linkistä löytyi vielä mielenkiintoisempi opus, jos nimittäin sattuu tuon ensiksi mainitun opuksen käyttäjä onnistumaan
Repe Ruutikallo kirjoitti:
Jep jep. Jonkin sellaisen pienen thaimaalaisen, joka käy kupillisella riisiä viikkotolkulla, tulee halvaksikin. Toisaalta taitaa se pesukone tulla pidemmän päälle kuitenkin halvemmaksi.