Saako iTunesista poistettua automaattisesti toisen kappaleen jos on kaksi samaa? Esim, jos on 200 kappaleesta tuplat, niin pitääkö ne poistaa yksitellen? Entä saako mitenkään poistettua, niin, että kun poistaa iTunesista se poistuu myös kansioista?
edit: Löysin jo itse vastauksen...
iTunes/kaksoikappaleet
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes/kaksoikappaleet
Viesti Kirjoittaja applebook »
-
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Automaattisesti en kyllä tiedä miten iTunes voisi poistaa. Minä en halua, mun kaksoiskappaleiden mukana on paljon eri albumeilta olevia versioita, joten ne on periaatteessa samat, mutta kuitenkin eri.
Ja kun ne poistaa, iTunes kysyy, viedäänkö roskikseen vai ei. Paitsi jos poistat soittolistasta. Mutta Kirjasto-näkymässä kun poistaa, bittien taivaaseen lähtee.
Ja kun ne poistaa, iTunes kysyy, viedäänkö roskikseen vai ei. Paitsi jos poistat soittolistasta. Mutta Kirjasto-näkymässä kun poistaa, bittien taivaaseen lähtee.
-
Viesti Kirjoittaja astrakaani »
Jep, ei ihan automaattisesti, mutta:
Jos sulla on 200 kappaleesta tuplat, niin listassa on siis 400 kappaletta ja hankaluus on se että tahdot poistaa todennäköisesti joka toisen... Itselläni ainakin helpotti se että tuplat oli tullu lisättyä epähuomiossa (tai tyhmän ohjelman automaattisuuden toimesta) myöhemmin kuin ne jotka halusin säästää. Jos tilanne on tämä myös sinulla niin kappaleiden järjestäminen tuontiajankohdan mukaan laittaa ne sellaiseen järjestykseen että pystyt valitsemaan suoraan köntissä joko 200 ensimmäistä tai 200 viimeistä tarpeen mukaan...
Huonosti selitetty ehkä, mutta toivottavasti tästä oli jotain apua.
Jos sulla on 200 kappaleesta tuplat, niin listassa on siis 400 kappaletta ja hankaluus on se että tahdot poistaa todennäköisesti joka toisen... Itselläni ainakin helpotti se että tuplat oli tullu lisättyä epähuomiossa (tai tyhmän ohjelman automaattisuuden toimesta) myöhemmin kuin ne jotka halusin säästää. Jos tilanne on tämä myös sinulla niin kappaleiden järjestäminen tuontiajankohdan mukaan laittaa ne sellaiseen järjestykseen että pystyt valitsemaan suoraan köntissä joko 200 ensimmäistä tai 200 viimeistä tarpeen mukaan...
Huonosti selitetty ehkä, mutta toivottavasti tästä oli jotain apua.
-
-
Viesti Kirjoittaja astrakaani »
Heh, voi olla näinkin. Viimepäivien itunes-edesottamusteni perusteella olen taipuvainen hyväksymään molemmat päätelmät. Olen tulossa siihen lopputulokseen (ja kyllä, olen lueskellut käyttöohjeet ja keskustelupalstojen ohjeet aiheesta) että minä en kenties ole yhteensopiva kyseisen ohjelman kanssa. Ainakaan mac+windows+verkkokovalevy -ympäristössä. Saatan palata aiheeseen myöhemmin kunhan lepuutan joulun yli hermojani ja laitteistoa =)TheKraken kirjoitti:Tai sitten tyhmän käyttäjän toimesta, joka ei osaa lukea ohjelman käyttöohjeitaastrakaani kirjoitti:...(tai tyhmän ohjelman automaattisuuden toimesta)...![]()
![]()
7 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka