Mikä vialla ja mitä tehdä? Firefoxissa ei toimi sivun selaus, eli kun otan hiirellä palkista kiinni ja vedän alaspäin, niin palkki kyllä siirtyy, mutta sivu ei.
Toinen, lähinnä kosmeettinen, ongelma on se, että kun klikkaan sivua niin tekstin/kuvan, jota olen klikannut, vieressä alkaa vilkkua kursori, kuin tekstinkäsittelyohjelmassa tms.
Liittyvätkö nämä toisiinsa? Safari ja muut ohjelmat pelaavat normaalisti. Päivitin 2.0 versioon, ongelma ei hävinnyt.
Firefox ongelmia
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Vuoden Homppulainen 2006
-
-
-
Rantapallo pyörii
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Miks tää Firefox välillä takkuu, siis rantapallo pyörii aina vaan? Että useamman kerran oon pakottanut lopettamaan, kun ei ees "kotisivu" aukee, ei. Mutta Safari aukee heti ekalla tällöinkin.
Että onko normaalia ja onko tosta pakottamisesta pidemmän päälle haittaa

-
Re: Rantapallo pyörii
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Taitaa olla Firefoxin macciversiolle aika yleistä tuo takkuaminen. Tuosta pakottamisesta ei kyllä mitään haittaa ole, mutta kokeileppa kuriton Caminoa, se on Mozilla-porukan "OS X -optimoitu" versio Firefoxinkin pohjalla olevasta Mozillasta, ja ainakin minulla se on toiminut erinomaisesti. Tosin jos kaipaa Firefoxin miljoonaa erilaista lisäkikkaretta, niin Camino saattaa olla pettymys yksinkertaisuudessaan. Itse olen tosin sitä mieltä, että hyviin macciohjelmiin kuuluukin tietty yksinkertaisuus; ne hoitavat vain ja ainoastaan sen tehtävän mitä varten ne ovat olemassa, mutta sen sitäkin paremmin.kuriton kirjoitti:Miks tää Firefox välillä takkuu, siis rantapallo pyörii aina vaan? Että useamman kerran oon pakottanut lopettamaan, kun ei ees "kotisivu" aukee, ei. Mutta Safari aukee heti ekalla tällöinkin.
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Re: Rantapallo pyörii
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kiitoksia Wespa, laitetaan harkintaanWespa kirjoitti:Taitaa olla Firefoxin macciversiolle aika yleistä tuo takkuaminen. Tuosta pakottamisesta ei kyllä mitään haittaa ole, mutta kokeileppa kuriton Caminoa, se on Mozilla-porukan "OS X -optimoitu" versio Firefoxinkin pohjalla olevasta Mozillasta, ja ainakin minulla se on toiminut erinomaisesti. Tosin jos kaipaa Firefoxin miljoonaa erilaista lisäkikkaretta, niin Camino saattaa olla pettymys yksinkertaisuudessaan. Itse olen tosin sitä mieltä, että hyviin macciohjelmiin kuuluukin tietty yksinkertaisuus; ne hoitavat vain ja ainoastaan sen tehtävän mitä varten ne ovat olemassa, mutta sen sitäkin paremmin.kuriton kirjoitti:Miks tää Firefox välillä takkuu, siis rantapallo pyörii aina vaan? Että useamman kerran oon pakottanut lopettamaan, kun ei ees "kotisivu" aukee, ei. Mutta Safari aukee heti ekalla tällöinkin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ne joilla on ongelmia Operan kanssa, kun se ei suostu kaikkia monimutkaisempia sivuja avaamaan, niin suosittelen vaihtaman Safariin.teroyk kirjoitti:Ne joilla on Firefoxin kanssa ongelmia suosittelen asentamaan Opera 9.0.2:n, sen jälkeen ei enää Firefoxia kaipaa.

nimim. Eilen törmäsin kahteen sivustoon jotka ei kaverin Operalla auenneet, mutta Safarilla kyllä.
-
Viesti Kirjoittaja teroyk »
Kiinnostais kyllä tietää mitkä sivut ne on.TheKraken kirjoitti:Ne joilla on ongelmia Operan kanssa, kun se ei suostu kaikkia monimutkaisempia sivuja avaamaan, niin suosittelen vaihtaman Safariin.teroyk kirjoitti:Ne joilla on Firefoxin kanssa ongelmia suosittelen asentamaan Opera 9.0.2:n, sen jälkeen ei enää Firefoxia kaipaa.
nimim. Eilen törmäsin kahteen sivustoon jotka ei kaverin Operalla auenneet, mutta Safarilla kyllä.
Mutta kannattais klikata Ilmoita sivuston ongelmasta, niin seuraavaan versioon tulis tuki.
Ja sitten että saa itelle heti toimimaan, niin käy valitsemassa valikosta: Tekeydy Mozillaksi.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyse ei ollut siitä että sivujen tekijä olisi sivuille menon estänyt. Eli tuosta ei apua.teroyk kirjoitti:Kiinnostais kyllä tietää mitkä sivut ne on.
Mutta kannattais klikata Ilmoita sivuston ongelmasta, niin seuraavaan versioon tulis tuki.
Ja sitten että saa itelle heti toimimaan, niin käy valitsemassa valikosta: Tekeydy Mozillaksi.
Tossa linkki toiseen sivuun joka ei toiminut: http://www.elfyourself.com/?userid=2b97 ... fG06123106
Toinen oli jo lastlogista livahtanut liian pitkälle, enkä jaksa alkaa kaikki logeja penkomaan.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka