iPod Shuffle gen.2
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Tahtoo kanssa tommoseen työpaikkaan!-skit kirjoitti:Jaahas liityin joukkoon. Työpaikka muisti uudella shufflella joululahjan muodossa.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja Heudoisin »
Allekirjoittanut hankki tänään uuden Shufflen. Muuten vaikuttaa tosi asialliselta, mutta tuo muiden mainitsema kohina ärsyttää minuakin muuten hyvässä soittimessa. Toivottavasti tuon pystyvät korjaamaan (ite ainakin asensin tuo päivityksen, eikä kadonnut kohina). Tosin käytän Shufflea enemmän kun olen päivällä menossa, enkä niinkään kotona, joten saa nähdä nyt pistääkö tuo vaivaamaan sitten yleisillä paikoilla
MacBook 2GHz Intel Core Duo | 2Gt Ram | 100Gt | Valkoinen
F.T.E.L.
F.T.E.L.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Ostin firmani työntekijöille 6 kpl Shuffleja. Asiallinen peli- hyvää palautetta sain 8)Wespa kirjoitti:Tahtoo kanssa tommoseen työpaikkaan!-skit kirjoitti:Jaahas liityin joukkoon. Työpaikka muisti uudella shufflella joululahjan muodossa.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Osaakos kukaan sanoa, että kuinka kauan soittimen lataamisessa kestää? Nythän se on ihan sama, kun nököttää yön tuossa pöydällä, mutta ihan tulevaisuuden kannalta olisi kiva tietää jotain aikaa tuohon. Onko saatavilla jotain välikappaleita, jolla tuon voi ladata suoraan pistorasiasta, että ei aina tarvitse olla koneen lähettyvillä ladatakseen soittimen?
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja Koss-pro »
2 tuntia 80% ja 4 tuntia 100%, ainakin näin applen sivuilla.
Suosittelen tätä välikappaletta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9446
eli 4digin iPod laturia. 8)
Suosittelen tätä välikappaletta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9446
eli 4digin iPod laturia. 8)
-
Viesti Kirjoittaja alucard »
Eli mielestäni tuo ei toimi shufflen kanssa, koska eihän suhvelissä ole telakkaliitäntää? Mutta tuosta suhvelin telakastahan tulee ulos usb, joten kannattaa vaikka soittaa applelle ja kysyä voiko applen omalla usb-laturilla (jota olen ainakin itse nanon kanssa käyttänyt) ladata shfflen.
eli 4digin iPod laturia.
PowerMac G5 Dual 2.0GHz | iBook G4 | iPhone 3G S⃣ 32Gb
-
Applen omalla laturilla voi ainakin Apple Storen sivuilla olevan tuotekuvauksen perusteella ladata myös suffelia, ja miksipä ei, samaa usb-väylää sekin käyttää kuten esim. nano. Suffelin oma dockki pitää toki olla välissä..alucard kirjoitti:Eli mielestäni tuo ei toimi shufflen kanssa, koska eihän suhvelissä ole telakkaliitäntää? Mutta tuosta suhvelin telakastahan tulee ulos usb, joten kannattaa vaikka soittaa applelle ja kysyä voiko applen omalla usb-laturilla (jota olen ainakin itse nanon kanssa käyttänyt) ladata shfflen.
eli 4digin iPod laturia.
-
Viesti Kirjoittaja ele »
Näinhän se on. Itellä on Stockmannilta ostettu seinälaturi joka vastaa lähes Applen seinälaturia paitsi oli 5€ halvempiWespa kirjoitti:Applen omalla laturilla voi ainakin Apple Storen sivuilla olevan tuotekuvauksen perusteella ladata myös suffelia, ja miksipä ei, samaa usb-väylää sekin käyttää kuten esim. nano. Suffelin oma dockki pitää toki olla välissä..alucard kirjoitti:Eli mielestäni tuo ei toimi shufflen kanssa, koska eihän suhvelissä ole telakkaliitäntää? Mutta tuosta suhvelin telakastahan tulee ulos usb, joten kannattaa vaikka soittaa applelle ja kysyä voiko applen omalla usb-laturilla (jota olen ainakin itse nanon kanssa käyttänyt) ladata shfflen.
eli 4digin iPod laturia.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja nordeni »
Heti kun kuulin tästä ja näin kuvan, juoksin Helsingin Stockmannille josta ostin viimeisen kappaleen. 
Hieman halvemmalla varmaan olisi saanut tilaamalla, mutten millään jaksanut odottaa.
Ja aivan innoissani olen, en ole ennen omistanut minkäännäköistä mp3-soitinta vaikka haaveissa on pitkään ollut. Nyt sattui sopivasti ensimmäinen palkka tulemaan.
Sitä täällä pohdittua kohinaa en kertakaikkiaan huomaa. Hyvä yksilö, kenties.
Kuva: http://irc-galleria.net/view.php?nick=n ... d=50317847

Hieman halvemmalla varmaan olisi saanut tilaamalla, mutten millään jaksanut odottaa.
Ja aivan innoissani olen, en ole ennen omistanut minkäännäköistä mp3-soitinta vaikka haaveissa on pitkään ollut. Nyt sattui sopivasti ensimmäinen palkka tulemaan.
Sitä täällä pohdittua kohinaa en kertakaikkiaan huomaa. Hyvä yksilö, kenties.

Kuva: http://irc-galleria.net/view.php?nick=n ... d=50317847
-
- Ylläpitäjä
Nyt on ollut pientä kohinaa havaittavissa, MUTTA vain ja ainoastaan kun olen illalla sängyssä kuunnellut ihan hiljaisella voluumilla. Heti, jos on ihan vähänkin hälinää ympärillä, niin minkäänlaista kohinaa ei kuulu.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja kvarkki »
No tuohan on juuri se tyypillinen ja melkein ainoa tilanne, jossa sen voi kuulla. Tuskin muuta on väitettykään, eristävillä napeilla kohinaongelma tietysti korostuu ja ulottuu myös vähän meluisampiin paikkoihin. Ikävää tässä tietysti on se, että jos kaupassa tuota soitinta kokeilee, niin kohinaa ei todennäköisesti kuule...Anghorn kirjoitti:Nyt on ollut pientä kohinaa havaittavissa, MUTTA vain ja ainoastaan kun olen illalla sängyssä kuunnellut ihan hiljaisella voluumilla. Heti, jos on ihan vähänkin hälinää ympärillä, niin minkäänlaista kohinaa ei kuulu.
Omakohtaisesti tuo kohina on sen verran voimakasta, etten mieluusti kotiaskareiden ohella kuuntele shufflea (kokonsa/klipsun puolesta sitä voisi jo käyttää vaivattomasti).
-
- Ylläpitäjä
Tyhjeneekös Shufflen lataus itsestään? Laitoin eilen Shuffleni latautumaan ja latasin sitä monta tuntia sen jälkeenkin, kun valo oli muuttunut vihreäksi (=lataus täysi?). Aamulla olin lähdössä kouluun ja yhdistin soittimen vielä koneeseeni, niin valo oli oranssina (=akku latautuu?). Soitin ei ollut jäänyt päälle yöksi.
-
Toki tyhjenee, ihan niinkuin minkä tahansa muunkin laitteen akku. Ei tosin paljoa, joten jos varaus tippuisi esim. parissa päivässä puoleen, alkaisin huolestua.Anghorn kirjoitti:Tyhjeneekös Shufflen lataus itsestään? Laitoin eilen Shuffleni latautumaan ja latasin sitä monta tuntia sen jälkeenkin, kun valo oli muuttunut vihreäksi (=lataus täysi?). Aamulla olin lähdössä kouluun ja yhdistin soittimen vielä koneeseeni, niin valo oli oranssina (=akku latautuu?). Soitin ei ollut jäänyt päälle yöksi.
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka