http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=79954
ja lisäisin quoteen että rahoja ei vieläkään tilillä näy vaikka tilisiirto oli muka tehty jo 2.10 eli vajaa kuukausi sitten. täytyy varmaan laittaa lisää vihapostia menemään.
jinks kirjoitti:Tässä yksi tarina applen rebaten hyödyntämisestä. En taida toiste vaivautua..
Sain noin kuukausi sitten tilaamani macbook pron ja ipod nanon ja lähetin rebate-kaavakkeet ja kaikki vaaditut oheislipukkeet applelle (mm. pakkausten UPC-tarrat taustoineen).
Paluupostissa tuli epämääräinen kirjelmä jossa vaadittiin UPC-tarrojen toimittamista. Kirjeeseen oli painettu väärä puhelinnumero jonne soittamalla ei asia selvinnyt mihinkään suuntaan ja lopulta sain oikean numeron applen asiakaspalveluun. Sieltä soitettiin edelleen yritykseen joka hoitaa kampanjan rebate-asioita ja minulle kerrottiin tietokonelaatikon UPC-tarran puuttuvan.
Olin kuitenkin varma että olin sen lähettänyt, ja sain sähköpostiosoitteen josta voin tiedustella asiaa tarkemmin. Postiini vastattiin tylyyn sävyyn ipodin laatikon UPC-tarran puuttuvan, muta tällä kertaa sanottiin tietokoneen UPC-tarran tulleen perille!![]()
Lähetin tiukkasävyisen postin jossa kerroin lähettäneeni kyseisen tarran. Postiin ei tullut vastausta. Kun lähetin uuden postin, vastauksessa luki että tilisiirto on jo tehty, ja neuvottiin odottamaan kilahdusta tilille muutaman viikon kuluessa.
Asia siis vaikuttaa olevan kunnossa, mutta haluaisin tietää, onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Näyttää siltä, että tässä tekaistiin ongelma, joka estää rebaten maksamisen, mutta kun asiaa tivasi tarpeeksi tiukkaan sävyyn, ongelmaa ei ollutkaan. Pisti vaan miettimään, onko tämä joku applen standardimenettely maksamisen välttämiseksi...?