Creative Suiten asennus, APUVA!
Kuvankäsittely, taitto ja typografia
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
Creative Suiten asennus, APUVA!
Viesti Kirjoittaja riston »
Olen nyt CS2:n onnellinen omistaja. Mutta, mutta.. Se ei suostu menemään koneelleni. Asennus pysähtyy heti, kun olen antanut salasanan. Installeri ei jatka. Mikähän vikana? Kone on uusi MBP ja ohjelma upouusi CS 2.3.
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Hmm. Rosetassa se vika luultavasti on, koska CS2 ei ole universaali ohjelmisto, eikä sitä ole intelillä suunniteltu käytettäväksi.
En nyt oikein osaa muuta tarjota kuin käyttiksen asennusta uudelleen Arkistoi ja asenna-menetelmällä (jolloin et menetä koneella olevia tietoja) ja sitten asennuksen yrittämistä uudelleen.
Mutta ihan näin henkilökohtaisena vinkkinä: Jos minä olisin juuri hakenut kaupan hyllyltä CS2-paketin, niin palauttaisin sen jollain verukkeella takaisin hyllylle ja lataisin Adobe Photoshop CS3-betan ja odottelisin kiltisti sen kuukauden pari ja sitten ostaisin tuon CS3:n kun se kauppaan ehtii. Se kun on universaali ja toimii intel macilla useita useita kertoja nopeammin kuin CS2.
En nyt oikein osaa muuta tarjota kuin käyttiksen asennusta uudelleen Arkistoi ja asenna-menetelmällä (jolloin et menetä koneella olevia tietoja) ja sitten asennuksen yrittämistä uudelleen.
Mutta ihan näin henkilökohtaisena vinkkinä: Jos minä olisin juuri hakenut kaupan hyllyltä CS2-paketin, niin palauttaisin sen jollain verukkeella takaisin hyllylle ja lataisin Adobe Photoshop CS3-betan ja odottelisin kiltisti sen kuukauden pari ja sitten ostaisin tuon CS3:n kun se kauppaan ehtii. Se kun on universaali ja toimii intel macilla useita useita kertoja nopeammin kuin CS2.
-
Viesti Kirjoittaja riston »
Joo, minä tiedän, että CS3 on tulossa, mutta kun sattui niin, että meillä jäi käyttämättä tuo reilu tonni atk-rahoja, ja ensi vuoden talousarviossa ei ole paljon mitään, niin päätimme hankkia paketin nyt ja katotaan myöhemmin, saadaanko päivitysrahaa jostain.
Siis se on siellä käyttislevyllä se arkistoi ja asenna?
Siis se on siellä käyttislevyllä se arkistoi ja asenna?
-
-
Kyllä. Siis käyttislevyltä uudelleen asennus joo. Mutta ennen kuin sitä teet, niin teepä vielä perinteinen, eli korjaa käynnistyslevyn oikeudet. Spotlightiin levytyökalu / diskutility ja sieltä se korjaus. Kokeile vielä sitten. Jos tuokaan ei auta, niin yritä sitten muita keinoja.riston kirjoitti:Siis se on siellä käyttislevyllä se arkistoi ja asenna?
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Jossen nyt ihan väärin muista, niin oikeudet "käydään läpi" (siis korjataan, sitä kai tarkoitit) vain Safe Bootissa, ei tavanomaisessa bootissa. On kyllä ihan totta, että useisiin ongelmiin riittää ratkaisuksi logout bootin sijaan, mutta ei aivan kaikkiin. Jotain bootissa siis tapahtuu, mikä jää logoutissa tapahtumatta..TheKraken kirjoitti:Jännää. Hmm. Oliskohan se sitten voinut olla tuo oikeuksien korjaus josta kiikasti. Buutissa kun ne oikeudet vissiin käydään läpi, tai näin olen ymmärtänyt.riston kirjoitti:Minä tein aivan aluksi logout-login, mutta se ei auttanut.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
Just latailen itse CS3-betaa, eikä ainakaan minua missään vaiheessa tämmöisestä varoiteltu, eikä mitään serialeja kyselty Asentanut en siis vielä ole.Jouna- kirjoitti:Eikös tuo CS3 Beta tarvitse CS2:sen koneelle asennettuna ? vai oliko se vaan truu Seriaalin sitä varten.
-
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Seriaali pitää käydä generoimassa adoben sivuilla, siinä vaiheessa pitää olla CS2:n seriaali käsillä. Tietääkseni CS2 paketin ei tarvitse olla asennettuna CS3 betaa asennettaessa, ainakaan himassa PC:llä ei ole CS:ssää pakettina ja silti asentui hyvin.
www.grano.fi - Dodendo 2010: Suunnittele, toteuta ja julkaise, 2012: InDesign CC-julkaisun tekijälle, 2015: Photoshop CC 2017-opas
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
http://www.docendo.fi/?p=company&sp=writer&wrid=199
15 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kuva ja graafinen suunnittelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka