iTunes-Roskakori
-
iTunes-Roskakori
Viesti Kirjoittaja Saila »
Roskis toimii muiden ohjelmien yhteydessä. Työpöydältä voi vetää tavaraa roskikseen ja homma toimii.
Olen buutannut pari kertaa, ajanut oikeuksien korjauksen ja Onyxin. Jostakin aiemmasta keskustelusta luin "roskiksen oikeuksien sekoamisesta tai roskis-kansion häviämistä" ja niiden ohjeiden perusteella kirjoittelin päätteeseen sitten joitakin hieroglyfejä... No, mitään ei sitten kyllä tapahtunut. Ei alkanut toimia, muttei myöskään mitään vahinkoakaan kai tapahtunut.
Olisko ehdotuksia?
ibook ja Pantteri päivityksineen.
-
Re: iTunes-Roskakori
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Kyllä tämä on ihan uusimman iTunesin ominaisuus, itseäkin harmittaa kun ei enää voi raahailla.Saila kirjoitti:Asensin iTunesin uusimmat päivitykset. Nyt biisejä ei voi poistaa roskikseen raahaamalla. Roskis suurenee docissa, mutta laulu ei poistu. Ongelma koskee vain tätä roskiksen kautta poistamista; muokkaa-valikon kautta onnistuu.
Roskis toimii muiden ohjelmien yhteydessä. Työpöydältä voi vetää tavaraa roskikseen ja homma toimii.
Olen buutannut pari kertaa, ajanut oikeuksien korjauksen ja Onyxin. Jostakin aiemmasta keskustelusta luin "roskiksen oikeuksien sekoamisesta tai roskis-kansion häviämistä" ja niiden ohjeiden perusteella kirjoittelin päätteeseen sitten joitakin hieroglyfejä... No, mitään ei sitten kyllä tapahtunut. Ei alkanut toimia, muttei myöskään mitään vahinkoakaan kai tapahtunut.
Olisko ehdotuksia?
ibook ja Pantteri päivityksineen.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei sentään valikon kautta tarvitse poistaa kappaleita. Backspace on paljon nopeampi.Saila kirjoitti:Ongelma koskee vain tätä roskiksen kautta poistamista; muokkaa-valikon kautta onnistuu.
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
jep jep nyyppä (vai toimitaanko taas legendaarisella naisen logiikalla?).Saila kirjoitti:Jassoo.
-
Ja näit taas asiaksesi kommentoida tätä. Tuttuun tyyliisi. Onneksi sinä olet käyttänyt macia vuosikaudet ja logikkasikin on pettämätön.Jezze kirjoitti:jep jep nyyppä (vai toimitaanko taas legendaarisella naisen logiikalla?).Saila kirjoitti:Jassoo.
-
Viesti Kirjoittaja kossu »
Eikö se kappale ole helpoin poistaa painamalla enter-näppäintä?
-
Viesti Kirjoittaja harri »
??kossu kirjoitti:[Eikö se kappale ole helpoin poistaa painamalla enter-näppäintä?
Ei mulla ainakaan poistu noin. iTunes 7.02
-Harri
-
Ei niin, enter toistaa kappaleen, ei poista. Siinä on pieni ero.harri kirjoitti:??kossu kirjoitti:[Eikö se kappale ole helpoin poistaa painamalla enter-näppäintä?
Ei mulla ainakaan poistu noin. iTunes 7.02
-Harri
-
-
-
Kysyjällä on iBook, jossa ei ole varsinaista Delete-nappia lainkaan. Toisin, kuin erillisessä näppiksessä.kossu kirjoitti:jep – onko sen nappulan virallinen nimi sitten back space- vai delete-nappula?
-
Viesti Kirjoittaja masa »
fn+backspace ajaa deleten virkaa iBookeissa.Maza kirjoitti:Kysyjällä on iBook, jossa ei ole varsinaista Delete-nappia lainkaan. Toisin, kuin erillisessä näppiksessä.kossu kirjoitti:jep – onko sen nappulan virallinen nimi sitten back space- vai delete-nappula?
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »

Ja siis tuo nappi poistaa siis myös tiedostoja, nykyään. Aiemmin sillä niitä ei hävitetty.
Tai näin minä olen kuullut.
-
Niin on ero, kyllä minä sen tiedän.Maza kirjoitti:Ei niin, enter toistaa kappaleen, ei poista. Siinä on pieni ero.
Minähän nimenomaan kirjoitin että ei poista. Siis _ei poista_.
Miksi lainaat minun viestiäni, etkä alkuperäistä, "Kossun" virheellistä viestiä?
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Itse asiassa jos viilataan pilkkua, return toistaa kappaleen, enter aktivoi biisin nimen editoinnin.Maza kirjoitti:Ei niin, enter toistaa kappaleen, ei poista. Siinä on pieni ero.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Eipäs nyt olla noin kärkkäänä. Hän nyt vain lainasi viimeistä asiaa käsitellyttä viestiä, joka sisälsi myös virheellisen informaation aiempana lainauksena. Ihan normaalia toimintaa näin keskustelufoorumeilla. Eli kukaan ei sinulle henkilökohtaisesti osoittanut mitään.harri kirjoitti:Niin on ero, kyllä minä sen tiedän.Maza kirjoitti:Ei niin, enter toistaa kappaleen, ei poista. Siinä on pieni ero.
Minähän nimenomaan kirjoitin että ei poista. Siis _ei poista_.
Miksi lainaat minun viestiäni, etkä alkuperäistä, "Kossun" virheellistä viestiä?
-Harri
-
Ei ole mielestäni normaalia toimintaa. Olen kirjoitellut kymmenille foorumeille jo -90-luvun alusta lähtien ja ehkäpä juuri siksi yrittänyt oppia (ja ehkä jopa pikkuhiljaa oppinutkin) lainamaan oikein edellisiä tekstejä. Suosittelen muillekin samaa.TheKraken kirjoitti:Hän nyt vain lainasi viimeistä asiaa käsitellyttä viestiä, joka sisälsi myös virheellisen informaation aiempana lainauksena. Ihan normaalia toimintaa näin keskustelufoorumeilla. Eli kukaan ei sinulle henkilökohtaisesti osoittanut mitään.
-Harri
-
Olisi varmaan pitänyt jättää viesti kirjoittamatta, eihän siinä ollut mitään uutta aiheeseen ja tyylilajikin oli kevyehkö.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka