toivotaan näin...PowerMac kirjoitti:Ei taida olla luotettava testi
ikä 30, henkinen 23.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Sehän mittaa henkistä ikää. Toisin sanoen olet 27 vuotias, mutta käyttäydyt kuin 47 vuotias.PowerMac kirjoitti:Ei taida olla luotettava testi
Viesti Kirjoittaja helenahoo »
Viesti Kirjoittaja power »
Kun Adobe osti Macromedian, joutuvat ne kilpailulainsäädäntösyistä myymään FreeHandin jollekin kolmannelle osapuolelle jotta ei tule "määräävää markkina-asemaa" grafiikkaohjelmissa. Ja kun FH naitetaan osaksi Apple-tuoteperhettä, syntyy iHand, suomennettuna iKäsi.MiniMe kirjoitti:Pitäisiköhän sitä jo huolestua. Ensimmäinen asia joka topicin aiheesta tuli mieleen oli iKäsi.![]()
Aloin miettimään et mikä ihmeen Apple-viritys se tämä on.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kaikki on menetetty jo kauan sitten...kuriton kirjoitti:Voi Erño, sulla on paras vielä edessä, ja kohta ajokorttikin, siis nautiErño kirjoitti:Kohta 19![]()
Voi takapuoli......vielä kun voit!
Vai aattelitko että kaikki on jo menetetty... seuraavat kakskyt vuotta meneekin nopeesti vasta
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Eikös nyt aleta jo kiinnittämään huomiota tohon eläkeläisten työssä oloonmasamainio kirjoitti:Kohta 21 täynnä... Masentavaa ajatella, että valmistun aikaisintaan kun oon 26,
noh jos sit vielä jatkais opiskeluja ja erikoistuis johonkin
ehtiihän niitä töitä sitten...
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja masamainio »
Eihän tässä mitään elämä olekaan loppumassa; se vaan on masentavaa kun "varsinainen" työelämä alkaa vasta niin myöhään, mutta toisaalta kuten itse totesin; ehtiihän niitä töitä sitten loppuelämäntsip kirjoitti:Minkähän takia sitä kakskymppisenä pitää olla kaikkitietävä ja -osaava? Että kun tuntuu elämä loppuvan johonkin ikään mennessä, on se nyt sitten 30, 40, 50, 60, 70, ... vuotta. Sitten kun täyttää sen maagisen vuosikymmenen niin sitten sitä huomaakin, ettei se nyt ollutkaan mikään maailmanloppu sittenkään. Ja sopivasti unohtaa mokomaa ajatelleensa!
Ikä on vain numeroita, enemmän ratkaisee tuo henkinen ikä! 8)
Öhmm... Moni ehtii kyllästyä opiskeluunmasamainio kirjoitti:Eihän tässä mitään elämä olekaan loppumassa; se vaan on masentavaa kun "varsinainen" työelämä alkaa vasta niin myöhään, mutta toisaalta kuten itse totesin; ehtiihän niitä töitä sitten loppuelämäntsip kirjoitti:Minkähän takia sitä kakskymppisenä pitää olla kaikkitietävä ja -osaava? Että kun tuntuu elämä loppuvan johonkin ikään mennessä, on se nyt sitten 30, 40, 50, 60, 70, ... vuotta. Sitten kun täyttää sen maagisen vuosikymmenen niin sitten sitä huomaakin, ettei se nyt ollutkaan mikään maailmanloppu sittenkään. Ja sopivasti unohtaa mokomaa ajatelleensa!
Ikä on vain numeroita, enemmän ratkaisee tuo henkinen ikä! 8)opiskelu on itsessään tosi jees... monihan ehtii kyllästyä työhönsä liian aikaisin, joten onhan se parempi näin
Viesti Kirjoittaja tsip »
Juu, en tarkoittanutkaan, että juuri Sinun elämä siihen loppuisi. Muistelin vain omaa kahdenkympin "kriisiä"masamainio kirjoitti:Eihän tässä mitään elämä olekaan loppumassa; se vaan on masentavaa kun "varsinainen" työelämä alkaa vasta niin myöhään, mutta toisaalta kuten itse totesin; ehtiihän niitä töitä sitten loppuelämäntsip kirjoitti:Minkähän takia sitä kakskymppisenä pitää olla kaikkitietävä ja -osaava? Että kun tuntuu elämä loppuvan johonkin ikään mennessä, on se nyt sitten 30, 40, 50, 60, 70, ... vuotta. Sitten kun täyttää sen maagisen vuosikymmenen niin sitten sitä huomaakin, ettei se nyt ollutkaan mikään maailmanloppu sittenkään. Ja sopivasti unohtaa mokomaa ajatelleensa!
Ikä on vain numeroita, enemmän ratkaisee tuo henkinen ikä! 8)opiskelu on itsessään tosi jees... monihan ehtii kyllästyä työhönsä liian aikaisin, joten onhan se parempi näin
Viesti Kirjoittaja masamainio »
Mulla taas ihan päinvastoin, armeijassa ei malttanut odottaa, että pääsis taas opiskelemaan... mut kai jotkut siitäkin tykkää, ei ollu vaan se mun juttuErño kirjoitti:Öhmm... Moni ehtii kyllästyä opiskeluunmasamainio kirjoitti:Eihän tässä mitään elämä olekaan loppumassa; se vaan on masentavaa kun "varsinainen" työelämä alkaa vasta niin myöhään, mutta toisaalta kuten itse totesin; ehtiihän niitä töitä sitten loppuelämäntsip kirjoitti:Minkähän takia sitä kakskymppisenä pitää olla kaikkitietävä ja -osaava? Että kun tuntuu elämä loppuvan johonkin ikään mennessä, on se nyt sitten 30, 40, 50, 60, 70, ... vuotta. Sitten kun täyttää sen maagisen vuosikymmenen niin sitten sitä huomaakin, ettei se nyt ollutkaan mikään maailmanloppu sittenkään. Ja sopivasti unohtaa mokomaa ajatelleensa!
En malta odottaa armya...
En aio ampua itseäni varpaaseenmasamainio kirjoitti:Mulla taas ihan päinvastoin, armeijassa ei malttanut odottaa, että pääsis taas opiskelemaan... mut kai jotkut siitäkin tykkää, ei ollu vaan se mun juttuErño kirjoitti:Öhmm... Moni ehtii kyllästyä opiskeluunmasamainio kirjoitti:Eihän tässä mitään elämä olekaan loppumassa; se vaan on masentavaa kun "varsinainen" työelämä alkaa vasta niin myöhään, mutta toisaalta kuten itse totesin; ehtiihän niitä töitä sitten loppuelämäntsip kirjoitti:Minkähän takia sitä kakskymppisenä pitää olla kaikkitietävä ja -osaava? Että kun tuntuu elämä loppuvan johonkin ikään mennessä, on se nyt sitten 30, 40, 50, 60, 70, ... vuotta. Sitten kun täyttää sen maagisen vuosikymmenen niin sitten sitä huomaakin, ettei se nyt ollutkaan mikään maailmanloppu sittenkään. Ja sopivasti unohtaa mokomaa ajatelleensa!
En malta odottaa armya...
vaikka kyllähän sitä jo hymyssä suin muistelee... aika kultaa muistot tosi nopeesti; voi sitä hajoilun määrää sillon
good luck!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ei se ole vika, se on ominaisuusErño kirjoitti:En aio ampua itseäni varpaaseen![]()
Armeijassa ei ole minusta mitään muuta vikaa kuin huutaminen.