Tilasin AppleStoresta iBookin viime viikolla. Kone on shipattu 27.8., mutta näyttää jämähtäneen 30.8. Luxemburgin terminaaliin (Depart Terminal). Onko tavanomaista että netin seuranta ei ole reaaliajassa, vaan päivittyy harppauksin ja päivien viiveellä; eli voiko kone olla periaatteessa jo muualla kuin mitä netti väittää?
Minkälaisia aikoja muilla on kulunut siitä kun kone on shipattu siihen hetkeen kun lähetti kantaa paketin kotiovelle?
AppleStoren toimitusajoista
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
AppleStoren toimitusajoista
Viesti Kirjoittaja Jaska »
-
Re: AppleStoren toimitusajoista
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, minä tilasin Airport Extremen lauantaina, tiistaina lähetti toi. Tiistaiaamuna näin myös, että missä se menee. Maanantaina ei ollut mitään tietoja.
Ja joo, ei nuo välttämättä ole ajan tasalla nämä TNT:n (tms) seurannat.
Ja joo, ei nuo välttämättä ole ajan tasalla nämä TNT:n (tms) seurannat.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja Jaska »
Mistä paketti on noudettavissa jos ei satu olemaan vastaanottamassa kun lähetti vierailee? Onko TNT:llä diili postin kanssa, eli loppupään jakelun hoitaa paikallinen postilaitos?
-
Viesti Kirjoittaja MS »
Jättävät lapun postiluukusta. Soitat TNT:lle ja sopivit sopivan ajan milloin olet vastaanottamassa tavaraa.Mistä paketti on noudettavissa jos ei satu olemaan vastaanottamassa kun lähetti vierailee?
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
On. Kyllä. Voi.Onko tavanomaista että netin seuranta ei ole reaaliajassa, vaan päivittyy harppauksin ja päivien viiveellä; eli voiko kone olla periaatteessa jo muualla kuin mitä netti väittää?
Seuranta toimii alkupäässä. Kone on sinulla ennenkuin merkinnät Eurooppaan saapumisen jälkeen muuttuvat.
7 vrk Taiwanista (kannettavat).Minkälaisia aikoja muilla on kulunut siitä kun kone on shipattu siihen hetkeen kun lähetti kantaa paketin kotiovelle?
1-3 vrk kun tilaa jotain pientä AppleStoresta, jota on varastossa (Irlanti?).
7vrk G5 (ilmeisesti myös Irlannista)
Jo vuodesta 2004 - "foorumin käyttäjille pahaa mieltä ja ylimääräistä harmia foorumin henkilökunnallekin"
-
Viesti Kirjoittaja heifetz »
Mistä paketti on noudettavissa jos ei satu olemaan vastaanottamassa kun lähetti vierailee? Onko TNT:llä diili postin kanssa, eli loppupään jakelun hoitaa paikallinen postilaitos?
Kun tilasin iBookkiini suojakotelon, minulle soitti TNT:n lähetti ja kysyi että olenko kotona ja jos en niin minne paketin voi tuoda. Käskin että toisivat työpaikalle ja 15 minuutin päästä kävin hakemassa paketin aulasta.
Erinomaista palvelua mielestäni.
.h
iPhone 11
Apple Watch 8 41mm
Apple Watch 8 41mm
-
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Minä pyysi kerran tuomaan kouluun, muttei onnistunut, sillä se kuului eri jakelupiiriin, vaikkei matka pitkä ollutkaan. Sinun saamasi palvelu on kyllä ollut jotenkin poikkevaa.Kun tilasin iBookkiini suojakotelon, minulle soitti TNT:n lähetti ja kysyi että olenko kotona ja jos en niin minne paketin voi tuoda. Käskin että toisivat työpaikalle ja 15 minuutin päästä kävin hakemassa paketin aulasta.
Hankalinta on, että lähetit saattavat saapua päivän aikana tai neljän jälkeen, eikä koskaan tiedä, pitäisikö ilmoittaa kotisoite vai jokin muu. Huippuna minun huollosta palannut koneeni jätettiin naapurihuoneistoon eikä minulle edes kerrottu asiasta ("ei viestiä, ei mitään"). Joo, niin erakko olen, etten väliaikaisen kuukauden asumisen jälkeen tiennyt, kuka naapurissa asuu, oli sentään onneksi rehellinen ihminen.
No, minulla nyt on ollut hieman huonoa tuuria näiden kanssa viimeaikoina. Koneeni sijaittua kuukauden jossain päin Eurooppaa teillä tietymättömillä ilman seurantanumeroa, mietin, että UPS:lla on todella nimi firmaa myöden.

MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka