Macistille v*ttuillaan!
http://ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060513
Ilkeä sarjakuva
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ilkeä sarjakuva
Viesti Kirjoittaja Marcus »
Apple ja Nikon vievät kaikki rahani ja aikani. Kohta ostan varmaan Saabinkin.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Tämä on kyllä totta, että macin käyttö on aivan kamalaa ja onneksi ei vielä ole viruksia lisänä...
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ihan totta...olisi paljon kivempi leikkiä reksiterin ym. kanssa päivät pitkät.abg kirjoitti:Joo totta! Kaikki toimii aina tosi hyvin, ikinä ei tartte korjailla tuntitolkulla mitään! Ihan tylsistyy.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja macqmin »
LOL!
8)
Kateellisten panettelua, sanon minä.
Täytyyhän tuota nörttiangstia johonkin purkaa, ymmärrän kyllä täysin kyseisen ahdistuksen, mutta hei - nää on vaan tietokoneita!
Elämä on mukavampaa ilman tietokonetta, mutta joitain asioita on vain helpompi tehdä tietokoneella...
Eihän savumerkkejäkään enää lähetellä enemmän kuin soitetaan puhelimella puheluita - miksiköhän?
Tuo keskustelu Mac vs. PC on ikuisuuskeskustelua, joka päättyy lopulta tasapeliin eli se on loppujen lopuksi ihan sama mitä konetta käytät jos olet tyytyväinen.
Tyytymättömälle koneenkäyttäjälle on aina helppo suositella omasta mielestään parempaa ratkaisua asian hoitamiseen, onneksi olemme vapaassa maassa eikä kukaan pakota meitä samaan muottiin yhden ja ainoan valmistajan koneiden tai käyttöjärjestelmien käyttäjiksi.
Kilpailu on yleensä aina lopulta koitunut loppukäyttäjän hyväksi...
Itse olen valintani koneissa tehnyt täysin oman mieleni mukaan ja olen täysin tyytyväinen.
Tietokoneita 80-luvun alusta asti erilaisilla käyttöjärjestelmillä käyttäneenä en ole mielestäni valinnut väärin, mutta se on vain_minun_mielipiteeni.
Joku/jotkut ystävistäni eivät voi sietää Maceja ja suorastaan suuttuvat jos heille puhuu OSX- tai Linux-käyttöjärjestelmistä, mutta se on vain_heidän_mielipiteensä.![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Just don´t get it too personal, dude!

8)
Kateellisten panettelua, sanon minä.
Täytyyhän tuota nörttiangstia johonkin purkaa, ymmärrän kyllä täysin kyseisen ahdistuksen, mutta hei - nää on vaan tietokoneita!
Elämä on mukavampaa ilman tietokonetta, mutta joitain asioita on vain helpompi tehdä tietokoneella...
Eihän savumerkkejäkään enää lähetellä enemmän kuin soitetaan puhelimella puheluita - miksiköhän?
Tuo keskustelu Mac vs. PC on ikuisuuskeskustelua, joka päättyy lopulta tasapeliin eli se on loppujen lopuksi ihan sama mitä konetta käytät jos olet tyytyväinen.
Tyytymättömälle koneenkäyttäjälle on aina helppo suositella omasta mielestään parempaa ratkaisua asian hoitamiseen, onneksi olemme vapaassa maassa eikä kukaan pakota meitä samaan muottiin yhden ja ainoan valmistajan koneiden tai käyttöjärjestelmien käyttäjiksi.
Kilpailu on yleensä aina lopulta koitunut loppukäyttäjän hyväksi...
Itse olen valintani koneissa tehnyt täysin oman mieleni mukaan ja olen täysin tyytyväinen.
Tietokoneita 80-luvun alusta asti erilaisilla käyttöjärjestelmillä käyttäneenä en ole mielestäni valinnut väärin, mutta se on vain_minun_mielipiteeni.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Joku/jotkut ystävistäni eivät voi sietää Maceja ja suorastaan suuttuvat jos heille puhuu OSX- tai Linux-käyttöjärjestelmistä, mutta se on vain_heidän_mielipiteensä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Just don´t get it too personal, dude!
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

From scratch to dust...
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja velijussi »
No ihan lähtökohtaisesti nuo I'm a mac ja I'm a pc mainokset ovat todella lapsellisia ja ainakin minun on vaikea käsittää minkälaiseen kohderyhmään ne on suunnattu. Taitavat olla suunnattu ihmisille jotka jo omistavat macin? Mainostamisen tarkoitus tosin siinä jää hieman epäselväksi.
Jos niitä tai yleisesti mac mainoksia parodioimaan halutaan lähteä, niin kyllä mielestäni paras vastaisku tähän saakka on: http://video.google.com/videoplay?docid ... 4569110939
Macistä kyllä tykkään, vaikka vielä yllättävänkin simppelien asioiden kanssa voi tulla vaikeuksia, mutta oppia ikä kaikki varmaankin. Lisää näistä eri ketjussa.
Jos niitä tai yleisesti mac mainoksia parodioimaan halutaan lähteä, niin kyllä mielestäni paras vastaisku tähän saakka on: http://video.google.com/videoplay?docid ... 4569110939
Macistä kyllä tykkään, vaikka vielä yllättävänkin simppelien asioiden kanssa voi tulla vaikeuksia, mutta oppia ikä kaikki varmaankin. Lisää näistä eri ketjussa.
-
-
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka