Parallels Desktop Beta3 (Build 3106)
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Parallels Desktop Beta3 (Build 3106)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Täältä löytyy uusin beta Parallelsista (build 3106). Vaikuttaa hyvälle, uudistuksia duunaillaan kiitettävää tahtia. Kannattaa tarkistaa parannuslista tuolta.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
Jostain syystä vain 1848 versio on toiminut vakaasti mbp:ssä.
Kaikki muut versiot (stabiilit ja betat) kaataa koko koneen välillä. Kone kaatuu yleensä siirryttäessä full screen moodiin tai avaamalla terminal server clientin. Kone resetoituu samalla tavalla, kuin joku painaisi reset nappulaa. (Itse reset -nappulaa en kyllä ole vielä löytänyt mbp:stä ;O )
Tietty nuo uudet ominaisuudet olisivat pop, mutta tähän mennessä jokaisen uuden version jälkeen on pitänyt palata takaisin tuohon vanhaan versioon.
Kaikki muut versiot (stabiilit ja betat) kaataa koko koneen välillä. Kone kaatuu yleensä siirryttäessä full screen moodiin tai avaamalla terminal server clientin. Kone resetoituu samalla tavalla, kuin joku painaisi reset nappulaa. (Itse reset -nappulaa en kyllä ole vielä löytänyt mbp:stä ;O )
Tietty nuo uudet ominaisuudet olisivat pop, mutta tähän mennessä jokaisen uuden version jälkeen on pitänyt palata takaisin tuohon vanhaan versioon.
-
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ihme kyllä mulla kaikki versiot ovat toimineet vakaasti ja olen ihan tyydyttynyt tästä uusimmastakin. Ei kaada itseään eikä MBP:ta.hanu kirjoitti:Jostain syystä vain 1848 versio on toiminut vakaasti mbp:ssä.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
-
Juuri tätä vartenhan meitillä on aina käsillä ehjä varmuuskopio Parallelsin Windows-kovalevytiedostosta! 8)Jeqqu kirjoitti:Mulla meni tänään windows rikki kun epähuomiossa suljin parallelsin ikkunan kesken ie7:n asennuksen. Nyt käynnistäessä wintoosan tulee pelkkää suttua ruudulle
Ja kun se varmari on otettu käyttöön, siitä otetaan duplikaatti hetimmiten.... (vai pitääkö sanoa hetimiten? Soikko kyllä väittää että ämmiä pitäis olla 2:ksi.)
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
Onneksi oli kopiot kunnossa viimeksi uusinta betaa testatessa.
Parallelsin kovalevy- ja konfigurointitiedosto on kryptatulla imagella, ja koneen resetin jälkeen koko sparseimagea ei saanut enää auki ;O
Vaikka tuollaisen reilun 8 gigaisen levyn kopiointi kestää hetkisen enemmän, kuin pelkkä windowsin differentiaali backup, on järjestelmän palautus yhdellä versiolla nopeampaa.
Parallelsin kovalevy- ja konfigurointitiedosto on kryptatulla imagella, ja koneen resetin jälkeen koko sparseimagea ei saanut enää auki ;O
Vaikka tuollaisen reilun 8 gigaisen levyn kopiointi kestää hetkisen enemmän, kuin pelkkä windowsin differentiaali backup, on järjestelmän palautus yhdellä versiolla nopeampaa.
-
Viesti Kirjoittaja riston »
Minä sitten sähellän tään MBP:n kanssa oikein totaalisesti. On ollut kaikenlaisia itseaiheutettuja? ongelmia.
Ja nyt vielä tämä: Sain AppleStoresta tiistaina Parallels Desktopin. Koneella minulla oli trial. Kun aloin asentaa cd:ltä, tuli ilmoitus, että "koneella on jo uudempi versio, haluatko jatkaa?" No ajattelin, että ehkäpä ostetun ohjelman aktivointinumero kelpaa.
Eipä kelvannut. Sitten yritin asentaa uudelleen cd:ltä. "Ei ole mitään asennettavaa", sanoi kone. Ok, uninstalloin trialin, jonka jälkeen ohjelma meni mukavasti sisälle ja aktivointikin onnistui. Mutta sitten tuli vissiin se Kernal Panic tai mikä se on kun näyttö muuttuu pikkuhiljaa harmaaksi.
Uudelleen käynnistyksen jälkeen avasin Parallelsin. "Aktivoi", pyysi ohjelma jälleen ujosti. Naputtelin reteesti ohjelmapaketin kannessa olevan aktivointinumeron, mutta tulikin ilmoitus, että numero on "invalid". Monenlaisten turausten jälkeen asensin uudelleen trialin ja pyysin aktivointia. Numero tulikin ja nyt Windows toimii, mutta vain kuukauden.
Olen lähettänyt Parallelsille jo pari kolme sähköpostia ja pyytänyt uutta rajoittamatonta aktivointinumeroa, mutta turhaan.
Ohjelmasta maksoin 79.90 €. Menikö raha Parallelsin kaivoon?
Olipas pitkä juttu!
Ja nyt vielä tämä: Sain AppleStoresta tiistaina Parallels Desktopin. Koneella minulla oli trial. Kun aloin asentaa cd:ltä, tuli ilmoitus, että "koneella on jo uudempi versio, haluatko jatkaa?" No ajattelin, että ehkäpä ostetun ohjelman aktivointinumero kelpaa.
Eipä kelvannut. Sitten yritin asentaa uudelleen cd:ltä. "Ei ole mitään asennettavaa", sanoi kone. Ok, uninstalloin trialin, jonka jälkeen ohjelma meni mukavasti sisälle ja aktivointikin onnistui. Mutta sitten tuli vissiin se Kernal Panic tai mikä se on kun näyttö muuttuu pikkuhiljaa harmaaksi.
Uudelleen käynnistyksen jälkeen avasin Parallelsin. "Aktivoi", pyysi ohjelma jälleen ujosti. Naputtelin reteesti ohjelmapaketin kannessa olevan aktivointinumeron, mutta tulikin ilmoitus, että numero on "invalid". Monenlaisten turausten jälkeen asensin uudelleen trialin ja pyysin aktivointia. Numero tulikin ja nyt Windows toimii, mutta vain kuukauden.
Olen lähettänyt Parallelsille jo pari kolme sähköpostia ja pyytänyt uutta rajoittamatonta aktivointinumeroa, mutta turhaan.
Olipas pitkä juttu!
-
Totta kai sun kuuluu saada toimiva sarjanumero. Myyjänä Apple Store on päävastuussa siitä, joten jälkimarkkinointiin kovaäänistä valitusta.riston kirjoitti:Sain AppleStoresta tiistaina Parallels Desktopin. Koneella minulla oli trial. Kun aloin asentaa cd:ltä, tuli ilmoitus, että "koneella on jo uudempi versio, haluatko jatkaa?" No ajattelin, että ehkäpä ostetun ohjelman aktivointinumero kelpaa.
Mulle ei täysin selvinnyt, miksi asensit sen trialin uudelleen? Siis se ohjelman mukana tullut numeroko ei kerta kaikkiaan toiminut enää millään?
Itse ostin Parallelsin kesäkuussa ennakkohintaan alle 40 €eikä siirtymisessä eteenpäin ollut mitään ongelmaa. MItään kaatumisia tai paniikkejakaan en ole kohdanut. Sunkin olisi ehkä kannattanut ostaa vain koodi Parallelsilta, niin ei olisi tullut sitä hankalaa vaihetta jossa yrität "päivittää vanhempaan".
Toimivan koodin löytänet ensi hätään serialboxista, joka taas löytyy torrenttisivuilta. Siitä vaan, sullahan on oikeus...
-
Viesti Kirjoittaja riston »
Alkuperäinen ei enää suostunut toimimaan.Mulle ei täysin selvinnyt, miksi asensit sen trialin uudelleen? Siis se ohjelman mukana tullut numeroko ei kerta kaikkiaan toiminut enää millään?
Itse asiassa minulla ei vielä ollut tarkoitus ostaa vielä koko ohjelmaa, mutta jotenkin uuden vuoden huumassa tuli tilattua Applen mainospostin kautta.Sunkin olisi ehkä kannattanut ostaa vain koodi Parallelsilta, niin ei olisi tullut sitä hankalaa vaihetta jossa yrität "päivittää vanhempaan".
Enpä oikein hallitse hommaa.Toimivan koodin löytänet ensi hätään serialboxista, joka taas löytyy torrenttisivuilta. Siitä vaan, sullahan on oikeus...
Niin, ja tässä pakkauksessa lukee: Retain this serial number as duplicates cannot be issued at a later time.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka