kuriton kirjoitti:Aries kirjoitti:ensivian kirjoitti:Tulin juuri duunista, ja tuossa se nyt odottaa. Enää ei harmita, että jouduin päivällä sitä itse kahdeksan kerrosta kanniskelemaan ahtaassa porraskäytävässä... Uusi sänky. Ihan kohta saan venyttää kolottavan ruhoni levälleen tuohon sopivan pehmeään syleilyyn.
Ei kannata moisesta lannistua. Itse olen tehnyt tuota aivan liian monta vuotta työkseni...
Terv. Muuttomies ja parin huonekaluliikkeen "roudari"
Elikkä mitä, ootko sinä makaillut vieraiden vuoteissa? Eikö muuttomiehiinkään voi enää luottaa näinä vaikeina aikoina
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Mulla onneksi runkopatja oli paketissa, hhmmm...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Öh siis... Taisin ilmaista itseni ns. väärin tuossa.
Eli olen siis ollut muuttofirmassa x töissä. Yrityksellä on myöskin sopimus parin eri huonekalufirman kanssa kalusteiden kuljetuksesta. Toisin sanoen, olen monesti ollut päivän normaalilla muuttokeikalla ja iltapäivällä mennyt vielä jakamaan asiakkaille sohvia sun muita kalusteita. Siinä sitä tuntee elävänsä, kun kotiin pääsee väsyneenä joskus 11 aikaan ja aamulla pitäisi taas herätä pirteänä uuteen muuttopäivään...
EDIT: tosiaan, jos näette Askon/Sotkan/Iskun/what-so-ever kalusteita kiikuttavan auton jossakin päin, niin antakaa heille sympatiaa ja ennen kaikkea TIETÄ! Itseä ketutti varsin suunnattomasti ajaa pikkuteitä isolla autolla ja väistellä kaiken maailman mummoja ja pikkuautoja jotka eivät tajunneet sitä, että ei se iso auto käänny niin helposti kun kaverin korolla...