C2D MacBook
Keskustelua kannettavista
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
pari vinkkiä noihin, iCal preferencesitä löydät viikon aloituspäivän, hiiren asetuksista näppäin kakkonen lepuuttamalla 2 sormea padillä kun painaa nappia toimii yllättävän hyvin. Koneen lukitus, näytönsäästäjä tai vaihtoehtoisesti kokeile avainketju ohjelman asetuksia joista saat yläpalkkiin pikavalinnan josta voit lukita koneen. (Applications/Utilities/Keychain).
-
Viesti Kirjoittaja pekkaj »
Hyviä vinkkejä. Tietysti olisi hyvä, jos iCal ottaisi asetuksia automaattisesti riippuen siitä, mitkä ovat lokaaliasetukset. Lisäksi tuo 2 sormea padilla (jos on asetettu toimimaan) on ihan ok, vaikkakin toinen näppäin olisi näppärämpi. Toisaalta täysin ummikolle on helpompaa toimia vain 1 näppäimen avulla (tämä on varmaan tässä pääsyy).pari vinkkiä noihin, iCal preferencesitä löydät viikon aloituspäivän, hiiren asetuksista näppäin kakkonen lepuuttamalla 2 sormea padillä kun painaa nappia toimii yllättävän hyvin. Koneen lukitus, näytönsäästäjä tai vaihtoehtoisesti kokeile avainketju ohjelman asetuksia joista saat yläpalkkiin pikavalinnan josta voit lukita koneen. (Applications/Utilities/Keychain).
Fonttiongelmaan keksin ratkaisun. Antialiasoinnin saa pois pienille fonteilla Macosx:ssa. Se löytyy system preferences -> Appearance -> "Turn off text smoothing to font sizes xx and smaller".
-
-
Viesti Kirjoittaja Xipe Totec »
Tuskinpa mikään sirinä kuuluu normina Macciin. Mun MBP piti ihme raksutusta / rahinaa aina muutaman - kymmenen sekan välein. Siis DOA -kone. Heitin huoltoon ja kone tuli takaisin uusitulla vasemmalla tuulettimella (olin sanonut että äänet tulee vasurista) mutta äänet silti kehissä.
Pitää yrittää Apple tukeen ja kertoa ongelmasta. Viimeksi en saanut ollenkaan yhteyttä ja huolto meni suoraan Mac huollon kautta.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jatkoa: Uusi kone tulossa.
Pitää yrittää Apple tukeen ja kertoa ongelmasta. Viimeksi en saanut ollenkaan yhteyttä ja huolto meni suoraan Mac huollon kautta.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jatkoa: Uusi kone tulossa.
Viimeksi muokannut Xipe Totec, 8.1.2007 klo 13.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Xipe T
-
Viesti Kirjoittaja disko »
Noniin, tästäköhän tää ongelmalista sitten alkaa... 2 vk vanha C2D MB ja näyttö ei syty koneen herätessä (eli kannen avatessa) jos kone on pistetty nukkumaan laittamalla kansi kiinni. Eli toimii kunhan oon valikosta (tai näppäinyhdistelmällä) laittanu nukkumaan mutta pysyy mustana jos oon lämässy kannen kiinni..
Neuvoja, apuja?
Neuvoja, apuja?
MBA 13"
iPhone 4G
iPhone 4G
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tämänluonteiset viat voivat joskus korjautua myös käyttispäivityksissä. Tai firmware-.disko kirjoitti:Noniin, tästäköhän tää ongelmalista sitten alkaa... 2 vk vanha C2D MB ja näyttö ei syty koneen herätessä (eli kannen avatessa) jos kone on pistetty nukkumaan laittamalla kansi kiinni. Eli toimii kunhan oon valikosta (tai näppäinyhdistelmällä) laittanu nukkumaan mutta pysyy mustana jos oon lämässy kannen kiinni..
Neuvoja, apuja?
Olet varmaan buutannut masiinan ja todennut että sama ilmenee yhä?
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eikä ton tyyppinen issue todellakaan mun "järkeni" mukaan ennakoi mitään sen kummempaa. Ei siis tarvi ajatella että ongelmakierre on alkanut...disko kirjoitti:Jep, enkä oo voinu muuta tehdäkään kuin buutata tossa tilanteessa.. Toivotaan että paranee päivitellessä, en mä nyt tohon kuole mutta olishan se ihan kätsää jos kone toimis kuten luvataan. No, niitä päivityksiä odotellessa!
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
-
Viesti Kirjoittaja jaapinen »
Ainakin mun Macbook CD 1,83 pitää sellaista tavattoman ärsyttävää pientä sirinää. Iso ongelmahan tuo ei ole, mutta hiljaisessa huoneessa (kuten nyt) surffatessa tuo rupeaa häiritsemään. Sirinä lähtee ilmeisesti prosessorista, ainakin siis tuosta vasemmalta ylälaidasta. Ja onhan tästäkin juttua ympäri nettiä, eli varmaan se kuuluu ominaisuuksiin.macki kirjoitti:onks tämmönen pieni sirinä macbookin ominaisääni?
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka