Rollercoaster Tycoon 3
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Rollercoaster Tycoon 3
Viesti Kirjoittaja eepi »
Onko kokemusta/tietoa siitä, miten iBook pyörittää kyseistä peliä?
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jii »
Sama täällä, RCT oli minun ensimmäinen virallinen ikioma pelini, ja jäin siihen täysin koukkuun. Jos pidit ensimmäisestä osasta, niin osta ihmeessäeepi kirjoitti:RTC 1 taisi olla ensimmäinen peli johon jäin kunnolla koukkuun. Nyt ajattelin verestää muistoja uusimmalla pelilli, mutta vähän huolestuttaa tuo grafiikan taso ihmisten kohdalla. Eivät näytä mitenkään älyttömän hyviltä.
Roller Coaster Tycoon 2 Deluxe edition (näyttää tuolta). Itse pelaan sitä vieläkin, ja mahtava peli onkin, vaikka pelin grafiikka ei ole huippuluokkaa. Minusta mitään valittamista itse grafiikassa ei ole, vaikka pelaan RCT2:sta 1280x800 pikselin resoluutiolla. Itse pidän enemmän tuosta vanhasta grafiikasta, kuin aidosta 3D-grafiikasta mitä RCT3 käyttää.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jii »
Enpä tiedä... Itselläni on juuri tuo Deluxe Edition Packki, mutta sen takaosassa ei kyllä lue mitään, että se olisi yhteensopiva Macintoshin kanssa... Toisaalta eihän esim. RCT3:n kuorissa lue, että sen voi asentaa Macintoshiin. Luulisin että käy, mutta en ole varma.eepi kirjoitti:Minä pidän myös enemmän siitä vanhasta grafiikasta. Tuo uusi ei näytä niin kummoiselta. Saakohan tuota kakkososaa vielä maceille?
En siis omista Mäcciä vielä... Mutta piakoin minäkin siirryn Mäcin leipiin. 8)
-
Viesti Kirjoittaja Jii »
Arggg, eipä taida saada Roller Coaster 2:sta Mäcciin. Roller Coaster 3:sen saa kyllä Mäcciin, mutta vain pelkkänä ykkösosana (eli Wild ja Soakedia ei). En kyllä osta uutta Roller Coaster Tycoon 3:sta Mäcille vartavasten... Eli taidan sitten kun saan oman Mäcin, asentaa siihen XP:n, ja pelata sillä.... onnistuukohan tämä? Riittääkö tehot? ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kide- »
Minä olen jonkin aikaa pelaillut RCT3:sta 12" PowerBookilla (1,33GHz/768Mb/GeForce FX Go5200) ja aika tuskallista on...
Grafiikka-asetukset on niin heikoilla kuin kehtaa pitää. Ei toivoakaan mistään reunanpehmennöksistä...
Pause nappulaa painamalla peli nopeutuu sellaiseksi, että uusien laitteiden rakentelu onnistuu, mutta kun pelin pistää pyörimään niin framerate on jotain 1-4fps. Kyseessä on tosin valtava puisto. Pieni puisto pyörii sujuvammin. Tämän latauskin kestää nykyään melkein 10 minuuttia...
Grafiikka-asetukset on niin heikoilla kuin kehtaa pitää. Ei toivoakaan mistään reunanpehmennöksistä...
Pause nappulaa painamalla peli nopeutuu sellaiseksi, että uusien laitteiden rakentelu onnistuu, mutta kun pelin pistää pyörimään niin framerate on jotain 1-4fps. Kyseessä on tosin valtava puisto. Pieni puisto pyörii sujuvammin. Tämän latauskin kestää nykyään melkein 10 minuuttia...
-
-
Rollercoast tycoon 3 soaked
Viesti Kirjoittaja Murcielago »
tarvitseeko soakedin pelaamiseen myös tuo rollercoast tycoon 3, vai onnistuuko soakedin pelaaminen jos ostaa pelkän rollercoast tycoon 3 soaked?
-
Re: Rollercoaster Tycoon 3
Viesti Kirjoittaja menorca »
mulla on tässä 2,33 ghz ati radeon x1600 näyttiksellä mbp joka pyörittää roller coaster tycoon 3 ilman lageja
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka