Mitäs mieltä te olisitte paljon tuollaisista voisi pyytää? Itsellä on aika vankka mielipide asiaan, mutta kivahan se on muidenkin mielipiteitä kuulla. En tässä välttämättä myymässä ole, mutta näin ihan mielenkiinnosta.
iBookki on uusinta mallia, eli vajaa 1,5 vuotta vanha. iMacilla ikää enemmänkin. Kummatkin kunnossa. iMacin sarjanumero mätsää muistaakseni johonkin näytönvaihto-ohjelmaan, eli mikäli jotain ilmenisi, niin se olisi helppo hoitaa. iBookissa 1,5 Gt muistia ja iMacissa 1,25 Gt. Muuten perusspekseillä.
20" Ge rev.a iMac ja 12" iBook
Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Pitääkö sitä tänne nyt tulla trollailemaan sen takia, että minä en tuolla toisessa hintathreadissa ollut kanssasi samaa mieltä.Jonez kirjoitti:400 euroa iBookista
Vähän nyt järkeä päähän kiitos.
ps. Kuten sanoin tuolla toisaallakin: Lue myyntipalstaa, niin pysyt kärryillä. 400 eurolla saat G3 iBookin.
EDIT: Mainittakoon siis, että tuolla toisessa topicissa viestin kirjoittaja valitti minulle että arvioin 20" CD iMacin hinnan liki 500 eurolla alakanttiin.
Toki tänne voi siis joku tulla sanomaan, että myy 400 eurolla, mutta silloin olisi kiva olla jotain perusteluitakin.
Viimeksi muokannut TheKraken, 7.1.2007 klo 13.06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
On ollut kyllä ihan hauska huomata, että nykyään käytetyt 12" iBookit ja PowerBookit pyörii lähestulkoon samoissa hinnoissa. Vielä vuosi sitten kun hinnoissa oli hyvinkin paljon rakoa. Näemmä iBookin parempi akunkesto sekä kohtuullisen pieni tehoero suhteessa PowerBookin vaan painaa kuluttajan vaakakupissaJonez kirjoitti:Pyydän anteeksi ala arvoista käyttäytymistä tässä topikissa. Kyl mä lähtisin pyytää tuosta iBookista jotain 700 euroa, itse myin oman iBookin 800e elokuussa 2006 iBook oli ostettu uutena helmikuussa 2004 maksoisilloin 1200e.

EDIT: Eli anteeksipyyntö hyväksytty

-
Viesti Kirjoittaja alspe »
Täällä on kanssa yksi 12" paras iBook täydellä muistilla. Maksoin tästä 2 kk sitten 650 euroa. Ehkä hieman olen pettynyt laitteen kokoon. Onhan tämä aika limppu MacBookiin verrattuna, puhumattakaan esim. IBM:n X-sarjasta. Tosin ei PC-koneista sen enempää... Myös koneen fyysinen jämäkkyys ei ole huippuluokkaa mielestäni. Narisee kulmasta..
Silti lähtisi omastani huutamaan 700 euroa koska tässä on nyt kaksi akkua. Ja pian tässä voi olla joku 120 gigainen kovo sisällä...
Silti lähtisi omastani huutamaan 700 euroa koska tässä on nyt kaksi akkua. Ja pian tässä voi olla joku 120 gigainen kovo sisällä...
MB Pro 13" i5, iPod Classic, iPhone 6, iPad Air 1
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Myös täällä 12" paras iBook täydellä muistilla, takuu menee näinä päivinä umpeen (uutena ostin viime vuonna päivän Macworldin jälkeen). Hieman limppu tämä toki on, mutta itse olen kyllä sitä mieltä, että mieluummin limppu kuin levinnyt pannukakku (siis MacBook).. 8)
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka