No niin, tuossa ongelma jo tuli. Haluan pitää mac.com sähköpostin ja maksaa sen, en tarvitse koko .mac jäsenyyttä. Kun yritin maksaa niin missään ei annettu vaihtoehtoa "vain sähköpostijäsenyyteen". Eli onko se mahdollista ollenkaan?
.Mac on kokonaisuus. Pelkkää mailioptiota ei ole kuin .macin jäsenille. Esim. mulla on parille lapselle oma mac.com osoite, mutta se on vain liitännäinen mun jäsenyyteen.
Uusi kysymys: pidän macin mail ohjelmasta. Mikä olisi hyvä sähköposti joka toimii kivasti mailin kanssa?
Mun kännykkäoperaattorin e-postia kun ei saa millään Mailiin asennettua. Ja laajakaistan kautta tulevaa sähköpostia käyttää vain siihen asti kunnes on aika vaihtaa operaattoria jolloin osoitetta joutuu vaihtamaan vähän väliä.
Mikä tahansa POP tai IMAP laatikko toimii Mailissa, jos palvelu muuten toimii.
Se toinen asia: Osoite ei vaihdu jos otat itsellesi IKI-osoitteen, kts http://www.iki.fi. Palvelussa elinikäinen kertamaksu ja se forwardoi oikeaan osoitteeseen, jonka (uudelleenreititysosoiteen) itse voi konfata. Erään ketjun mukaan .Mac-palvelu ei toimi iki-palvelun kanssa.
Hero71 kirjoitti:Uusi kysymys: pidän macin mail ohjelmasta. Mikä olisi hyvä sähköposti joka toimii kivasti mailin kanssa?
Mun kännykkäoperaattorin e-postia kun ei saa millään Mailiin asennettua. Ja laajakaistan kautta tulevaa sähköpostia käyttää vain siihen asti kunnes on aika vaihtaa operaattoria jolloin osoitetta joutuu vaihtamaan vähän väliä.
No nyt tuli sitten kutsu ja gmail-tili avattu. Löysin ihan ohjeet joilla gmailin ostin saa siis suoraan macin Mail-ohjelmaan. Seurasin pilkun tarkasti noita ohjeita, mutta se sanoi että käyttäjänimi tai salasana ei ole oikein?! Täytyy yrittää uudelleen huomenna mutta vähän outoa kun olen varma että oikeat nimet kirjoitin.
Kiitos! Nyt aukesi. Tosin ouduin vähän hiomaan kun ohjeissa sanottiin että sitten "587" on se serveriportti mutta sitä ei varsinaisessa asennuksessa kysytty kuitenkaan missään! No, tärkeintä että toimii.