Heti ilmeni ongelmia. Ilmeisesti tehty toimimaan windows ympäristössä
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja limppu »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei kai sentään. Laita MacBook letkulla kiinni Buffaloon ja syötä selaimen osoiteriville se ohjeessa mainittu url. Minun ZyXELissä se on: http://192.168.1.1/ Lienee samankaltainen Buffalossa. (WLAN-asetukset pitää tehdä aina nettipiuhan kanssa.)limppu kirjoitti:Kävin sitten tänään hakemassa ensimmäisen wlan boksini kaupasta (Buffalo AirStation wireless- G125).
Heti ilmeni ongelmia. Ilmeisesti tehty toimimaan windows ympäristössäItselläni on macbook ja se kyllä löytää langattoman verkon mutta nettiä ei pääse selaamaan. Täytyy kirjautua johonkin verkossa olevaan "asennus palveluun" jossa pystyy laittaan salasanat ja muut ja siihen tarvitaaan vissiin pc, ainakin ohjeiden mukaan... Millähän keinolla tämä nyt lähtisi tästä pyörimään???
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jaa. Mikähän on se standardi joilla eri valmistajien laitteita voi konfata keskenään langattomasti ja luotettavasti? Ja mitä tämä sitten kertoo laadusta? Konfaappa Applen tukiasema jonkun muun firman laitteella, niin palataan tähän laatuasiaan. Jos se toimii langattomasti ilman Applen ohjelmia, poistun tältä foorumilta pysyvästi, ja ehkä muutan Raumalle. Se on lupaus, tuo poistuminen. Myös langallinen konfaus ansaitsee minun syvän kumarruksen. Itsellä se ei onnistunut edes Applen Windows-ohjelmalla.MacFinn kirjoitti:Vai pitää wlan-asetukset tehdä aina nettipiuhan kanssa. Kai mun pitää konffata asentamani kymmenen Airport tukiasemaa uusiksi piuhan kanssa, kun tyhmyyksissäni olen sen tehnyt langattomasti...
Vai tarkoititko noita Buffalon hyviä ja halpoja laitteita...
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”