Noin kuukauden vanha kone on alkanut laittamaan tuuletinta päälle heti kun koneen avaa. Ennemmin se riehaantui vasta kun laittoi muutamia raskaampia ohjelmia päälle.
Onko normaalia että 2Ghz 1024Mb Macbook kuumenee liikaa (ehkäpä) langattoman netin takia?
Uus macbook pitää turhan kovaa ääntä!
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Uus macbook pitää turhan kovaa ääntä!
Viesti Kirjoittaja monaz »
-
-
-
Intel Core duo kyl
Kyseessä on juurikin MacBook Intel Core 2 Duo. Koitanpa noita juttuja mitä Erno ehdotti kunhan ehdin. Olisiko tämä "vika" jopa takuuhuollon paikka, jos ei korjaannu?
-
Kolme minuuttia..
Käynnistin koneen, ainoastaan safari päällä ja nyt alkoi hurraamaan. Kolme minuuttia hiljaiseloa. Tosin alussakin kuului joku ihme rahinaääni mitä ei oo alussa kuulunut..
Piti kysyä, että mistä löydän tommosen activity-monitorin? Hittolainen, pitääkö mun nyt alkaa soitella sinne appleen....
Piti kysyä, että mistä löydän tommosen activity-monitorin? Hittolainen, pitääkö mun nyt alkaa soitella sinne appleen....
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Lisäohjelmat-->Järjestelmän valvonta. Ettei vaan Safarissa olisi vika, muistelen että muillakin Intel-koneiden käyttäjillä on ollut ongelmia sen kanssa.
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Re: Kolme minuuttia..
Viesti Kirjoittaja freemem »
cd - aseman sisällä?monaz kirjoitti:Käynnistin koneen, ainoastaan safari päällä ja nyt alkoi hurraamaan. Kolme minuuttia hiljaiseloa. Tosin alussakin kuului joku ihme rahinaääni mitä ei oo alussa kuulunut..
Ohjelmat/Lisä ohjelmat/ hakemistossahan se.
-
Juu eiköhän se ääni sieltä..freemem kirjoitti:cd - aseman sisällä?monaz kirjoitti:Käynnistin koneen, ainoastaan safari päällä ja nyt alkoi hurraamaan. Kolme minuuttia hiljaiseloa. Tosin alussakin kuului joku ihme rahinaääni mitä ei oo alussa kuulunut..
Näkyy muuten olevan että open office ja siihen tarvittava X11 vie prosesseissa muistia aikamoisesti. Oon koittanu löytää toimivaa tekstinkäsittelyohjelmaa mutta voi hyvänen aika ku on vaikeeta. Mitä te käytätte ja mistä saisin semmosen helposti? Tosin kone alkas hurraamaan vaikkei tuo office ollutkaan päällä, täytynee koittaa luopua safarin käytöstä josko auttaisi.
-
Vastaan oikeen omaan tekstiini sanoakseni että syy kauheeseen meteliin taisi selvitä. Ollaan yritetty saada tulostin langattomasti tulostamaan ZyXELillä, ja se kuormitti jopa 98% konetta.. Eikä edes toiminut. Het loppu hyrräys kun napsautin sen pois. Kiitos teille avusta! Enhän mä oo tommosta järjestelmätyökalua joutunu ennemmin käyttämään.....monaz kirjoitti:Juu eiköhän se ääni sieltä..freemem kirjoitti:cd - aseman sisällä?monaz kirjoitti:Käynnistin koneen, ainoastaan safari päällä ja nyt alkoi hurraamaan. Kolme minuuttia hiljaiseloa. Tosin alussakin kuului joku ihme rahinaääni mitä ei oo alussa kuulunut..
Näkyy muuten olevan että open office ja siihen tarvittava X11 vie prosesseissa muistia aikamoisesti. Oon koittanu löytää toimivaa tekstinkäsittelyohjelmaa mutta voi hyvänen aika ku on vaikeeta. Mitä te käytätte ja mistä saisin semmosen helposti? Tosin kone alkas hurraamaan vaikkei tuo office ollutkaan päällä, täytynee koittaa luopua safarin käytöstä josko auttaisi.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka