Kuitenkin jossei joku nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=nut0h0mgQys
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Kepeli »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
ehkä molempiaMarQ kirjoitti:...
olenko tyhmä vai yksinkertainen?
Viesti Kirjoittaja Kepeli »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja marc »
Viesti Kirjoittaja tBa »
No, tuo huumorimusiikki on ihan oikeasti aivan järjettömän vaikea laji. Harva siinä onnistuu. Hyvinä esimerkkeinä onnistuneesta huumorimusiikista on Eternal Erection tai Ultra Bra. Huonoina sitten Smurffit tai sammakkojutut. Lenni Lokinpoika on siinä aika välillä, vaikea sanoa.Kepeli kirjoitti:Mistähän se lie johtuu, että mitä vakavampana muusikkona itseään pitää sen punaisempi vaate ns. huumorimusiikki on: Yup loistava esimerkki ei kaikkea musiikkia ole tarkoitettu otettavan niin vakavasti, monella tutulla muusikolla aika vahvoja tunteita kyseisestä bändistä.
Viesti Kirjoittaja snkr »
ei ees naurattanu ;(Kepeli kirjoitti:Varmaan jo vanha, vaan ei tuo haku näytä oikein pelittävän...
Kuitenkin jossei joku nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=nut0h0mgQys
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mä en, siis, ömm.. Siis mulla puuttuu kanssa aivokuoresta joku uurre ja kurvi mikä aikaansaa ymmärryksen näille. Kyllä mä uskon et se vika varmaan on mussa. Mutta fiilikset on niinkun ihan samat jos joku olisi kyykkäkakkaamassa Hämeenkadulla – ei naurata ei kosketa ja tekee mieli mennä toiselle puolelle katua. Tää on varmaan sama juttu kun värisokeus tai jotain. Se on vaan harmaata. Sama juttu koskee oikeastaan kaikkea "huumorimusaa" ihan Sleepy Sleeper:stä alkaen – vaikka varmaan hyviä ovat/olivatkin.To_Ok kirjoitti:ehkä molempiaMarQ kirjoitti:...
olenko tyhmä vai yksinkertainen?
näh, ei vais... biisihän on suorastaan loistava, vähän naurua nytEi sitä tartti tuneksiin tunkia ja kuunnella pitkin päivää
Kerran kun katsoo, niin ei tuolle voi olla nauramatta. Sen kaverin homoluukki on jotain über coolia
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
En kyllä näe Eternal Erectionia enkä Ultra Brata huumorimusiikkina. EE:llä se juttu perustuu hyvään meininkiin ja showhun. Vielä vähemmän Ulta Bra on huumoribändi.tBa kirjoitti:No, tuo huumorimusiikki on ihan oikeasti aivan järjettömän vaikea laji. Harva siinä onnistuu. Hyvinä esimerkkeinä onnistuneesta huumorimusiikista on Eternal Erection tai Ultra Bra. Huonoina sitten Smurffit tai sammakkojutut. Lenni Lokinpoika on siinä aika välillä, vaikea sanoa.Kepeli kirjoitti:Mistähän se lie johtuu, että mitä vakavampana muusikkona itseään pitää sen punaisempi vaate ns. huumorimusiikki on: Yup loistava esimerkki ei kaikkea musiikkia ole tarkoitettu otettavan niin vakavasti, monella tutulla muusikolla aika vahvoja tunteita kyseisestä bändistä.
Tuo Makke-klippi oli kertakäyttövitsinä ihan jees. Ei oikein toisella katsomalla lämmittänyt.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Drag-huumori just just menee, tämä ei millään. Samat uurteet ja kurvit puuttuvat minunkin kalloni sisuksesta.Tosin en katso itsessäni olevan mitään vikaa tässä suhteessa. Kun kundi on noin naisellinen ja" kiemuralla" ei sitä mitenkään kestä katsoa alkua pitemmälle. HUH!Jamac kirjoitti:Mä en, siis, ömm.. Siis mulla puuttuu kanssa aivokuoresta joku uurre ja kurvi mikä aikaansaa ymmärryksen näille. Kyllä mä uskon et se vika varmaan on mussa. Mutta fiilikset on niinkun ihan samat jos joku olisi kyykkäkakkaamassa Hämeenkadulla – ei naurata ei kosketa ja tekee mieli mennä toiselle puolelle katua. Tää on varmaan sama juttu kun värisokeus tai jotain. Se on vaan harmaata.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Kyllä tällainen 15-vuotias heteromieskin sai tästä piristystä loppuiltaan. Ja ihan selvinpäin ollaan. Iällä saattaa olla jotain tekemistä tämän asian kanssa.Riina kirjoitti:Jos ois kahden promillen humalassa, vois tosta naurut irrotakin
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja tBa »
No, minun mielestäni Ultra Bra on huumoriorkesteri. Parodioi vanhoja taistolaislauluja ja yhdistelee niiden saundimaailmaa nykypoppiin. Eternal Erection taas vetää funk- maailman kliseet överiksi. Hyviä bändejä molemmat.Forsteiner kirjoitti: En kyllä näe Eternal Erectionia enkä Ultra Brata huumorimusiikkina. EE:llä se juttu perustuu hyvään meininkiin ja showhun. Vielä vähemmän Ulta Bra on huumoribändi.