Kun surffaan Safarilla ja scrollaan sivupalkista näppäimiä käyttämällä (nuoli ylös tai alas), niin silloin osoitinnuoli aina häviää! Ärsyttävää kun joutuu sitten aina liikutelemaan hiirtä edestakaisin ruudulla ennen kuin osoitinnulen taas jostain pompsahtaa esiin ja pystyy jatkamaan.
Onko mitään millä saa niin, että osoitinnuoli näkyy koko ajan?
Tuo on ihan normaali ominaisuus. Muistelisin että samoin tuo toimii myös windowsissa sekä jossain linuxin distrossakin mitä käytin.
Se hiiri tosiaan jää tasan siihen mihin sen jätit, joten ainakaan itsellä se ei "katoa" vaan se vain hetkeksi menee "pois näkyvistä" jotta se ei haittaa lukemista tms. Tykkään kyllä ihan tuosta.
Tuo vastaus, että ikään kuin mitän ei voi tehdä asialle ei ihan kelpaa mulle... Joten kaivoin ja kaivoin ja löytyhän se sieltä preferences osastolta: "mouse sensitivity" mutta kummalisesti kylläkin "universal accessin" yhden välilehden alta. Mouse sensitivit oli oletusarvoisesti laitettu "long". Vaihdoin sen "short" mutta en ihan äärimmilleen kuitenkaan.Nyt se on oikein hyvä koska osoitinnuoli tulee huomattavasti nopeammin esille ja lyhyemmällä kosketukselle kuin aikaisemmin! Eli vinkkinä muilekin
Minulla esiintyy Safarin kanssa kummallinen bugi. Kursori häviää näkyvistä, kun sen siirtää alakautta välilehti- tai osoitepalkin päälle. Sivukautta sen saa muljautettua sinne niin, että se pysyy näkyvissä. Myös joidenkin kuvien kohdalla kursori katoaa. Tätä ei tapahdu jatkuvasti, mutta riittävän usein jotta se raivostuttaa.
kide- kirjoitti:Minulla esiintyy Safarin kanssa kummallinen bugi. Kursori häviää näkyvistä, kun sen siirtää alakautta välilehti- tai osoitepalkin päälle. Sivukautta sen saa muljautettua sinne niin, että se pysyy näkyvissä. Myös joidenkin kuvien kohdalla kursori katoaa. Tätä ei tapahdu jatkuvasti, mutta riittävän usein jotta se raivostuttaa.
Onkos jotain Safarin plugineja asennettuna? Tuo kuulostaa joltain semmoiselta oireelta.
kide- kirjoitti:Minulla esiintyy Safarin kanssa kummallinen bugi. Kursori häviää näkyvistä, kun sen siirtää alakautta välilehti- tai osoitepalkin päälle. Sivukautta sen saa muljautettua sinne niin, että se pysyy näkyvissä. Myös joidenkin kuvien kohdalla kursori katoaa. Tätä ei tapahdu jatkuvasti, mutta riittävän usein jotta se raivostuttaa.