Pistä poika suoraan kielikylpyyn ja hommaa Nemo. Vähän jeesit alussa englannissa, niin siitä lähtee. Pelissä ei tapeta tms. Siellä ei oo muita ilkeitä kuin Hai ja Hammaslääkärin "tyttö" ;-)trioli kirjoitti:Löytyykö 6 vuotiaalle pojalle hyviä (esim.) suomalaisia X-käyttikselle toimivia pelejä?
Kirjastosta kyllä, mutta kaikki toimivat Classicissa.
6 vuotiaalle hyvä peli
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
-
Re: 6 vuotiaalle hyvä peli
Viesti Kirjoittaja anatooli »
-
Viesti Kirjoittaja Geopardi »
ahahahaJezze kirjoitti:Onhan näitä C&C ja muita strategioita ainaki.

d(-_-)b
-
Viesti Kirjoittaja trioli »
Hankin Disneyn Ihmeperheen ja toimii hyvin IBookilla ja poika haltioissaan, suosittelen.
Trioli
Trioli
-
Viesti Kirjoittaja Reiko »
Muistelkaa mitä pelejä itse tykkäsitte pelata 6-vuotiaana tai ala-asteikäisenä, ja hankkikaa ne lapsille[:)]
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
silloin kunmää olin 6v niin tietokoneita ei ollu keksittykään.... käpylehmillä pelattiin[;)]Reiko kirjoitti:Muistelkaa mitä pelejä itse tykkäsitte pelata 6-vuotiaana tai ala-asteikäisenä, ja hankkikaa ne lapsille[:)]
ei maar mutta joskus hämmästyy kun 4 v poika väläyttää fiksuuttaan leffaa kattelessaan....
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Nuuskamuikkunen »
Tux Racerista (http://tuxracer.sourceforge.net/) tuo yksi poika ainaki kovasti piti. Sekin taitaa olla juuri kuusi vuotta. Ei ole väkivaltainenkaan peli tai muuta semmoista.
-
Viesti Kirjoittaja sieda84 »
Taitaa sopia myös isommille pelaajilleNuuskamuikkunen kirjoitti:Tux Racerista (http://tuxracer.sourceforge.net/) tuo yksi poika ainaki kovasti piti. Sekin taitaa olla juuri kuusi vuotta. Ei ole väkivaltainenkaan peli tai muuta semmoista.

EDIT: Lataus ei onnistu. Tux Racerissa oleva linkki vuotaa :/
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Hullunkuriset perheet? Halma? Mylly?Reiko kirjoitti:Muistelkaa mitä pelejä itse tykkäsitte pelata 6-vuotiaana tai ala-asteikäisenä, ja hankkikaa ne lapsille[:)]
-
Viesti Kirjoittaja SiriusAng »
Neopets on aika jees myös jos jaksaa neuvoa alkuun englannin kanssa (lue: näyttää missä kohtaa pelit ovat). Sielä on myös "painajais lampaat" tjt.. sellainen matikkapeli missä pitää ratkaista laskutoimitus jotta lammas voi loikata aidan yli eikä aita mene rikki. 
Mä pelasin pienenä pikkusiskon kanssa todella paljon (EA Kids) Around the World in 80 Days (for Mac), peli oli englanniksi eikä niistä teksteistä ymmärretty, mutta pelissä eteneminen oli aika helppoa silti sillä taikatyökalut alkavat vilkuttaa kun pitäisi tehdä jotain, jokaisella on siihen tehtävään oma pravuurinsa. (Tehtävät ovat milloin mitäkin, esim. kärpänen keitossa, tai piti tehdä jäyniä muille että sai meidän hahmolle tilaa ravintolaan jne..). En valitettavasti löytänyt äkkiseltään netistä tietoa toimiko tuo nykyisin os x:ssä vai onko vain classikin kautta pelattavissa.
Harry potter voisi myöhemmin olla ihan kiva, tosin en ole itse vielä päässyt edes ykkösversiota läpi joten haluaisin uskoa, että se on vaativa..![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Mä pelasin pienenä pikkusiskon kanssa todella paljon (EA Kids) Around the World in 80 Days (for Mac), peli oli englanniksi eikä niistä teksteistä ymmärretty, mutta pelissä eteneminen oli aika helppoa silti sillä taikatyökalut alkavat vilkuttaa kun pitäisi tehdä jotain, jokaisella on siihen tehtävään oma pravuurinsa. (Tehtävät ovat milloin mitäkin, esim. kärpänen keitossa, tai piti tehdä jäyniä muille että sai meidän hahmolle tilaa ravintolaan jne..). En valitettavasti löytänyt äkkiseltään netistä tietoa toimiko tuo nykyisin os x:ssä vai onko vain classikin kautta pelattavissa.
Harry potter voisi myöhemmin olla ihan kiva, tosin en ole itse vielä päässyt edes ykkösversiota läpi joten haluaisin uskoa, että se on vaativa..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka