Itse on tullut noita armeijan isoja herroja käteltyä myös sotapuku päällä, mutta muutenhan tuo kätteleminen on aika vierasta noissa piireissäAries kirjoitti:Minä -> kadetti X -> varmaan 2/3 armeijan isoista herroista

Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Jos olisit mies, niin tuo "kättelin -> vuoden x" juttu voisi kuulostaa sairaassa mielessä jotenkin rivolta... Onneksi etkuriton kirjoitti:"kättelin"> hänestä tuli Vuoden X > ja sitten olikin jo kättelemässä häntä itse Ahtisaari ja onnitteli jo joku ministerikin. Nykyään en tiedä, ketä kättelee hän.
Ei oo tietojätti kyssäri tääkään
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Hyvä, että minä oon nainen ja sinä et oo sairasAries kirjoitti:Jos olisit mies, niin tuo "kättelin -> vuoden x" juttu voisi kuulostaa sairaassa mielessä jotenkin rivolta... Onneksi etkuriton kirjoitti:"kättelin"> hänestä tuli Vuoden X > ja sitten olikin jo kättelemässä häntä itse Ahtisaari ja onnitteli jo joku ministerikin. Nykyään en tiedä, ketä kättelee hän.
Ei oo tietojätti kyssäri tääkään
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja iso paha S »
Sama täällä. Tässähän onkin sitten mietittävää tälle vuodelle, että keitä saa linkitettyä.TheKraken kirjoitti:Minä en olisi noin pitkälle osannut edes ajatella, mutta sama ketju löytyy itseltäJone-51K kirjoitti:jminä > Pauli Jyrälä > Renny Harlin > Bruce Willis
Ei kyllä oma mielikuvitus jotenkin tähän aikaan päivästä nyt niin hyvin kulje, että tosta osaisi jotain lähteä heittelemään. Työn puolesta noita kyllä varmasti useitakin löytyisi.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Uudelleenkeksityltä Erdosin luvun sovelmaltahan tämä tietenkin kuulostaa..iCook kirjoitti:Sorry Jone-51K, mutta vuoden 2007 turhin ketju HO:ssa näyttää saaneen alkunsa heti vuoden vaihtumisen jälkeen.
Viesti Kirjoittaja iCook »
Älä nyt suutu, ei ollut tarkoitus aiheuttaa närkästystä. Tää Off-topic on Hompun parasta antia jos ei satu oikeasti kaipaamaan ratkaisua ongelmiin.Jone-51K kirjoitti:Sun on varmaan parempi sitten ohittaa tämä Off-topic osio jos "ymmärrys" ei riitä.iCook kirjoitti:Sorry Jone-51K, mutta vuoden 2007 turhin ketju HO:ssa näyttää saaneen alkunsa heti vuoden vaihtumisen jälkeen.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Vuoden turhin ja parasta antia ei jotenkin stemmaa yhteen...iCook kirjoitti:Älä nyt suutu, ei ollut tarkoitus aiheuttaa närkästystä. Tää Off-topic on Hompun parasta antia jos ei satu oikeasti kaipaamaan ratkaisua ongelmiin.Jone-51K kirjoitti:Sun on varmaan parempi sitten ohittaa tämä Off-topic osio jos "ymmärrys" ei riitä.iCook kirjoitti:Sorry Jone-51K, mutta vuoden 2007 turhin ketju HO:ssa näyttää saaneen alkunsa heti vuoden vaihtumisen jälkeen.
Viesti Kirjoittaja Olli S. »
Viesti Kirjoittaja remform »