Eli mitä asetuksia täytyy tehdä, että viestit näkyisivät ainoastaan tässä kyseisessä TYÖ-kansiossa? ...Vai onko se yleensäkään mahdollista?
Mail -ja viesti asetukset??
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Futudia
Mail -ja viesti asetukset??
Viesti Kirjoittaja Futudia »
Miten on ku oon saanu kauheen pähkäilyn jälkeen nää 'järkevät postilaatikot' toimiin >> niin kun viesti saapuu se kyllä näkyy uutena siellä yhteystiedon kohdassa/kansiossa, esim. tässä tapauksessa TYÖ-kansiossa, niin se näkyy MYÖS saapuneet kansiossa??
Eli mitä asetuksia täytyy tehdä, että viestit näkyisivät ainoastaan tässä kyseisessä TYÖ-kansiossa? ...Vai onko se yleensäkään mahdollista?![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Eli mitä asetuksia täytyy tehdä, että viestit näkyisivät ainoastaan tässä kyseisessä TYÖ-kansiossa? ...Vai onko se yleensäkään mahdollista?
Ehkä sanoin, ehkä en...
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tee ihan tavallinen postilaatikko (ikkunan vasen alakulma [+] -nappi).
Sitten Mailin ylävalikosta Asetukset ja sieltä Säännöt (Rules). Loput saat päätellä itse, eli teet sääntöjä joissa tietyt kriteerit omaavat saapuvat postit (esim. kaikki minkä FROM kenttä sisältää @asiakasfirma.fi) ohjataan juuri tekemääsi postilaatikkoon.
Sitten Mailin ylävalikosta Asetukset ja sieltä Säännöt (Rules). Loput saat päätellä itse, eli teet sääntöjä joissa tietyt kriteerit omaavat saapuvat postit (esim. kaikki minkä FROM kenttä sisältää @asiakasfirma.fi) ohjataan juuri tekemääsi postilaatikkoon.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
tempe
Viesti Kirjoittaja tempe »
Minulla on toinen Mailiin liittyvä kysymys. Thunderbirdistä tutut värikoodit (eli "tunnukset" 0-5) ovat varsin käytännöllisiä, ja käytänkin kaikkia kuutta. Tämän lisäksi Thunderbirdissä voi liputtaa viestejä.
Mailissa ei ilmeisesti voi kuin liputtaa. Onko Mailissa mitään toimintoa, jolla saisi merkittyä viestejä helposti esim. juuri tuollaisilla värikoodeilla? (Valitettavasti näitä ei voi korvata älykkäillä kansioilla, kun värikoodi riippuu siitä, mitä minä olen tehnyt viestin suhteen, ei siitä, mitä viesti sisältää.)
Mailissa ei ilmeisesti voi kuin liputtaa. Onko Mailissa mitään toimintoa, jolla saisi merkittyä viestejä helposti esim. juuri tuollaisilla värikoodeilla? (Valitettavasti näitä ei voi korvata älykkäillä kansioilla, kun värikoodi riippuu siitä, mitä minä olen tehnyt viestin suhteen, ei siitä, mitä viesti sisältää.)
-
Sälli
-
Jamac
-
tempe
-
Futudia
Viesti Kirjoittaja Futudia »
Tack!!Jamac kirjoitti:Tee ihan tavallinen postilaatikko (ikkunan vasen alakulma [+] -nappi).
Ehkä sanoin, ehkä en...
7 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka