Saamasi kuittailu on omalta osaltani pelkkää reagointia, jonka tarkoituksena on ravistella hieman ymmärtämään, että kenenkään käyttäjän kiusalla näitä erroreita ei jätetä korjaamatta - itse asiassa, aina kun olen huomannut että haku on paskana, olen singahtanut asian korjaamaan (ja ennen tällekään en voinut tehdä itse mitään, vaan jouduin pistään meiliä nebulalle, jotka sitten korjasivat... nyt ei tartte vaivata sponsseja koko ajanPowerMac kirjoitti:Ylläpito nähdäkseni hoitaa näitä asioita jotta perusasiat toimivat. Ihmettelen vaan miksi näin kauan sama vika jatkuu eikä asialle tehdä mitään...no, mitä nyt kuittaillaan mulle takaisin. Luulisin kuitenkin kun kyseessä on vielä tietokonealan sivusto, että löytyy joku joka osaa korjata vian.
Ja kyseessä ei ole mikään ominaisuus.

Ja olet ihan oikeassa siitä, että ominaisuudesta ei ole kysymys. Tai no... phpBB:n kehittäjien mielipiteitä kun lueskelee, niin se on vaan normaalia että käyttäjälle annetaan kryptisiä "yleinen virhe" -ilmoituksia yms...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Omalla kohdallani aikaa vie vielä lisäksi sekin, että olen yrittänyt sorvata HO-versio 4:sta, jossa kyseisiä virheitä _ei pitäisi_ tulla.... ehkä

Sekin kannattaa muistaa, että ei ole ihan simppeliä alkaa kokeilemaan "korjausskriptejä" jos ei voi olla aivan varma siitä että ratkaisun koettamisesta aiheutuvat riskit ovat pienemmät kuin potentiaaliset hyödyt. Eli lyhyesti: en todellakaan ala kokeilemaan jotain hotfxejä sillä riskillä, että foorumin muu toiminta vaarantuisi. Vai miltä kuulostaisi ajatus, että yhtäkkiseltään jouduttaisiin palaamaan vaikka _vain_ pari tuntia aikaisempiin backuppeihin, kun korjaus ei toimikaan?
Hopeisessa omenassa on nyt yli 9000 rekisteröitynyttä käyttäjää. Silläkin riskillä, että haku ei nyt pelaa ja että osa porukasta menee jonnekin muualle, en ala leikkimään noiden käyttäjien tiedoilla hosuen. Se on fakta, joka ei tule muuttumaan. Jotain sentään edellisistä muutoksista opittu...
Sitä odotellessa: kokeilkaas googlea:
Koodi: Valitse kaikki
site:www.hopeinenomena.net hakusana
/YP, se varma tamp...