Ensimmäinen Mäkki
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Tuntematon Käyttäjä »
Mulle näyttäis paketti tulevan viimeistään 31.1.inf kirjoitti:Oma MacBookkini näyttää eilen lähteneen hollannista liikkeelle (ilmeisesti peruskokoonpanot tulevat jostain keskusvarastosta), ja on tällä hetkellä Saksassa (saapunut klo 2.00).
UPS lupailee toimitusta perjantaiksi \o/
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Apple kertoo että tulisi viimeistään 31.1, mutt kun katsoo http://www.ups.com niin siellä näkyy toimituspäivänä 26.1, joten ihan jees. Toivotaan että tulisi jos vaikka huomenna. Tosin tällä hetkellä kone on jumittanut klo 01.50 saakka jossain Saksassa, ja mitään ei ole tapahtunut. Liekkö sitten oikeasti jumittamassa vai eikö ole UPS vielä päivittänyt trackeriaan...Tuntematon Käyttäjä kirjoitti:Mulle näyttäis paketti tulevan viimeistään 31.1.inf kirjoitti:Oma MacBookkini näyttää eilen lähteneen hollannista liikkeelle (ilmeisesti peruskokoonpanot tulevat jostain keskusvarastosta), ja on tällä hetkellä Saksassa (saapunut klo 2.00).
UPS lupailee toimitusta perjantaiksi \o/
-
23 tammi 2007 17:12 Suzhou Shipped From Originating Depot
23 tammi 2007 10:10 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Ensin luki ylempi ja aamulla oli ilmestynyt alempi. Ylempikö tarkoittaa, että kone lähtenyt matkaan ja alempi sitä, että paketti saapunut lähetettäviin?
Onko Mac:lle keskusteluohjelmaa, joka on yhteensopiva MSN Messengerin kanssa?
-
Viesti Kirjoittaja Jimmy »
No just esim. MSN Messenger : http://www.microsoft.com/mac/downloads. ... wnload.xmlTuntematon Käyttäjä kirjoitti:Onko Mac:lle keskusteluohjelmaa, joka on yhteensopiva MSN Messengerin kanssa?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
http://www.adiumx.com/
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Näyttää edelleenkin samoja tekstejä. Eivätkö ole päivittäneet trackeria vai onkohan joku pielessä? Mitä muuten tarkoittaa "In Transit"?Tuntematon Käyttäjä kirjoitti:Mulle se kone tulee TNT:llä, niin siellä ei näy mitään toimituspäivää. Siellä on lukenut jo ainakin 10 tuntia nämä:
23 tammi 2007 17:12 Suzhou Shipped From Originating Depot
23 tammi 2007 10:10 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Ensin luki ylempi ja aamulla oli ilmestynyt alempi. Ylempikö tarkoittaa, että kone lähtenyt matkaan ja alempi sitä, että paketti saapunut lähetettäviin?
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Kyllä tuo träkkeri päivittyy automaattisesti kun jotain tapahtuu.Tuntematon Käyttäjä kirjoitti:Näyttää edelleenkin samoja tekstejä. Eivätkö ole päivittäneet trackeria vai onkohan joku pielessä? Mitä muuten tarkoittaa "In Transit"?
"In transit" tarkoittaa että paketti on matkalla jonnekin. "Consignment Received At Transit Point " tarkoittaa että paketti on saapunut kuljetusterminaaliin jossa se odottaa jatkokuljetusta.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Jostain kumman syystä UPS oli aamulla soittanut broidille (mistä lie ovat numeron kattoneet) ja olivat sopineet toimituksen.
Itse odottelin koko päivän tyhjänpanttina konetta, kun broidi oli istten tietämättömänä sopinut toimituksen klo 16

EDIT: Kone tuli

-
Hiljaa siellä.inf kirjoitti:Mulle tulee kone klo 16 (eli noin 7minuutin päästä).
Jostain kumman syystä UPS oli aamulla soittanut broidille (mistä lie ovat numeron kattoneet) ja olivat sopineet toimituksen.
Itse odottelin koko päivän tyhjänpanttina konetta, kun broidi oli istten tietämättömänä sopinut toimituksen klo 16
EDIT: Kone tuli

No miltäs se kone vaikuttaa?
EDIT: JIPPII, kone on Hollannissa!
-
-
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Lisäksi voi vilkaista (jos englanti taipuu) aika laajoja sivustoja:Monte-Cristo kirjoitti:Lisää vinkkejä: Macin Helpissä on oikein erikseen ohjeistusta niille, jotka siirtyvät Mäkkiin Windowsista. Kannattaa tutustua.
http://www.apple.com/fi/support/switch101/
http://www.apple.com/fi/support/mac101/
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Loistava kone, paitsi että tässäkin on havaittavissa tuo näytönväreily ongelma joka on vaivannut MacBookkeja (ainakin joulukuussa valmistettuja).Tuntematon Käyttäjä kirjoitti:Hiljaa siellä.inf kirjoitti:Mulle tulee kone klo 16 (eli noin 7minuutin päästä).
EDIT: Kone tuli![]()
No miltäs se kone vaikuttaa?
EDIT: JIPPII, kone on Hollannissa!
Noh ensi viikolla soitto Applelle...
-
-
Viesti Kirjoittaja inf »
En ole ensimmäistä kertää OS X:n kanssa tekemisissä, mutta viime kunnon käyttökerrasta on jo 4vuotta joten hetken aikaa sai tutkia mistä mikin asia nyt löytyikään. Nyt on jo perustemput kuitenkin kutakuinkin hanskassa :pTuntematon Käyttäjä kirjoitti:No toivottovasti minun koneessani ei ole tuota samaa vikaa. Kerro lisää koneesta, kestikö kauan tottua erilaiseen käyttöjärjestelmään yms.
Front Row on kyllä loistava "softa". Kun hankkii Quicktimelle Perian koodipaketin niin voi xvidejä yms katsella ihan Front Rowin kautta...NIIIICE!

-
Viesti Kirjoittaja mesemies »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Tsekkaa telkkarisi takapuolelta, löytyykö sieltä vga- tai dvi/hdmi-liitäntä. Jos ei, niin vaihtoehdoksi jää s-video tai komposiitti. Stereoissasi on luultavasti rca-liittimet, joten tarvitset piuhan, jonka toisessa päässä on MacBookin kuulokeliitäntää menevä ministereoplugi, ja toisessa päässä kaksi rca-liitintä.mesemies kirjoitti:Elikkä itse sain MacBookin tossa vähän aikaan sitten. Nyt pitäisi saada mäkkiin sellaiset adapterit, millä näkis leffat tv:n välityksellä ja musan sais tuleen stereoista, niin millasta johdon pätkää ehdotatte, kun itsellä ei ole mitään hajua, sillä olen niin päivänkakkaran käsi näiden koneiden kanssa..
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka