kuinka sietää inano kylmää/kosteaa?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
kuinka sietää inano kylmää/kosteaa?
Viesti Kirjoittaja sarkpe-2 »
Onko kokemuksia? Itse olin vasta pakkasella lenkillä , kone toimi hyvin mitä nyt vähän näyttö räplätessä hidasteli mutta kotiin tullessa kun pinnalla (ja sisällä? ) oli kondensaationestettä niin tuli huoli mieleen? Mites on kokemuksia? kestääkö vai kastuuko?
-
Re: kuinka sietää inano kylmää/kosteaa?
Viesti Kirjoittaja timos »
Minulla on iPod Video, joka parilla viime lenkillä on mennyt oudosti jumiin. Sitä on saanut herätellä oikein urakalla. Epäilys on, että johtuu kylmästä.sarkpe-2 kirjoitti:Onko kokemuksia? Itse olin vasta pakkasella lenkillä , kone toimi hyvin mitä nyt vähän näyttö räplätessä hidasteli mutta kotiin tullessa kun pinnalla (ja sisällä? ) oli kondensaationestettä niin tuli huoli mieleen? Mites on kokemuksia? kestääkö vai kastuuko?
Koko syksyn sateet se on kyllä kestänyt mainiosti.
-
iPOD ja kylmä
Viesti Kirjoittaja Tremolux »
Itse käytän iPODia -27 asteen pakkasessa pakastevarastossa ja mitään ongelmia ei ole esiintynyt. Ehkä pakkanen syö aavistuksen akkua, mutta riittää pariksi päiväksi töissä.
-
Viesti Kirjoittaja Kimia »
Nanosta en tiedä, mutta uusi iPod video jumahtaa kylmässä melko nopeasti. Menee siis samanlaiseen tilaan kuin akun loppuessa. Kuitenkaan akkku ei ole tyhjä, sillä soitin käynnistyy kyllä, kunhan se lämpeää sisällä hetken aikaa. Käynnistys tosin kestää melko pitkään.
Video iPod 30Gt black
Kimia@ircnet
Kimia@ircnet
-
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Kyllähän nuo taitavat aika kivasti kestää. Itse kuskaan soitinta taskussa lumilautaillessa eikä ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun on pesukoneiden jälkeen ollut taskukin täynnä lunta. 8 tuntia parikymmentä astetta pakkasen puolella hidastaa näytön ja laskee akun jännitettä, mutta vikoja ei ole tullut vastaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Voisiko johtua siitä että jäähtynyt akku ei pysty antamaan tarpeeksi virtaa tuolle iPod videolle. Luulisi että moisessa on tehokkaampi prossukin sisällä.Kimia kirjoitti:Nanosta en tiedä, mutta uusi iPod video jumahtaa kylmässä melko nopeasti. Menee siis samanlaiseen tilaan kuin akun loppuessa. Kuitenkaan akkku ei ole tyhjä, sillä soitin käynnistyy kyllä, kunhan se lämpeää sisällä hetken aikaa. Käynnistys tosin kestää melko pitkään.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Kallu »
Olen huomannut aivan saman useiden kuulokkeiden kanssa. Jossain määrin ärsyttää suunnattomasti kun johdot sojottavat minne sattuu jäätyneinä. Nanossa en pakkasella ole mitään erikoista huomannut, vaikka taskussa onkin vain ollut.lasse.a83 kirjoitti:nano toimii hyvin, mutta kuulokkeiden johdot kovettuvat ja napit ei oikeen halu pysyy korvissa jos kääntelee paljon nuppia.
-
Viesti Kirjoittaja Jizzy »
Itselläni ei ole vielä kokemusta tuosta, mutta veikkaan että kyllä voi käydä vähän lagittamaan talvella, ja kosteus ei varmasti ole hyväksi. Itse sain iPodini tässä kesällä, eikä se ole vielä talvea kokenut. Ja nyt tulee vähän offtopicia, mutta jos suunnittelette ostamaan iPodia lenkkeilyn iloksi, kannattaa ostaa mieluummin suffle tai nano. Video kun on kovalevyllä varustettu, ei juokseminen tee sille varmasti hyvää, shuffle ja nano taas hyödyntää flashmuistia, joten ei pienet töyssyt menoa haittaa!
-
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Toisaalta tuolla kelillä nyt ei kannata muutenkaan ulos mennäTheKraken kirjoitti:Asiaahan helpottaa se, että sen nanon pitää lähellä kroppaa, jotta se pysyy lämpimänä. Sitten kun pakkaset putoaa tonne alle -25 C niin silloin tyhjää akku kuin akku ihan muutamissa hetkissä, eli kannattaa se lämpöisenä pitää.

Macbook Air M1
13 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka