Tuomaroija ei hikeenny siellä, vaikka täällä power ei riitä ratkaisuun taaskaanamanita kirjoitti: Ei oo, himpskatti! .

Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei hikeenny, vaan olen harmissani sinun puolestasi! Ikään kuin että voi harmi!kuriton kirjoitti:Tuomaroija ei hikeenny siellä, vaikka täällä power ei riitä ratkaisuun taaskaanamanita kirjoitti: Ei oo, himpskatti! .
No hyvä mikanen! Alku ihan oikein, se EL!mikas kirjoitti:Jaa kolme tavua ja vierasta kaupallista sähköä. Ei jää kuin "Elektron"?, mutta mikä ihmeen luovutus..
No juu, mutta hitutähystys ei ole nyt kyseessä.Jamac kirjoitti:Elektronihan on "luovutettu" atomin hiukkanen.. ?
Kuule mikasnen, nyt minä TYKKÄÄN!!! 8)mikas kirjoitti:Elanto? Mitäs tykkäät..?
Tarkistin systeriltä (osaa enempi tota ruåttia) el-sanaa. Sanakirja ei siitä oikein tykännyt, täällä sitä kuitenkin käytetään. Sanakirja tunsi vain electricitet-sanan.mikas kirjoitti:Kysymyshän oli vallan mainio. Aika paljon vihjettä vaan tarvittiin.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kyllä kai tuo menee läpi aivan kirkkaasti, ei siinä sanakirjoja tarvita. Yritän kekkasta jotain monimutkasta. Malttaa hetkosen, muistaa sen Putkosen.amanita kirjoitti:Tarkistin systeriltä (osaa enempi tota ruåttia) el-sanaa. Sanakirja ei siitä oikein tykännyt, täällä sitä kuitenkin käytetään. Sanakirja tunsi vain electricitet-sanan.mikas kirjoitti:Kysymyshän oli vallan mainio. Aika paljon vihjettä vaan tarvittiin.
Pihkura, on illaksi meininkiä. Huomenna ei. Tee vaikee, että riittää huomiseksikin, tai sit helppo, että ehtii tulla toinenkin kyssäri.mikas kirjoitti:Kyllä kai tuo menee läpi aivan kirkkaasti, ei siinä sanakirjoja tarvita. Yritän kekkasta jotain monimutkasta. Malttaa hetkosen, muistaa sen Putkosen.amanita kirjoitti:Tarkistin systeriltä (osaa enempi tota ruåttia) el-sanaa. Sanakirja ei siitä oikein tykännyt, täällä sitä kuitenkin käytetään. Sanakirja tunsi vain electricitet-sanan.mikas kirjoitti:Kysymyshän oli vallan mainio. Aika paljon vihjettä vaan tarvittiin.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Eräässä ruotsalaisessas laivassa, joka Suomeenkin seilaa, olen nähnyt seinällä sähköpistokkeen vieressä tekstin: "el sähkö"amanita kirjoitti:Tarkistin systeriltä (osaa enempi tota ruåttia) el-sanaa. Sanakirja ei siitä oikein tykännyt, täällä sitä kuitenkin käytetään. Sanakirja tunsi vain electricitet-sanan.
Näin olemmekin joukolla todistaneet kyseisen sanan salonkikelpoisuuden, varsinkin jos tuo mainitsemasi teksti oli laivan salongin seinälläMaza kirjoitti:Eräässä ruotsalaisessas laivassa, joka Suomeenkin seilaa, olen nähnyt seinällä sähköpistokkeen vieressä tekstin: "el sähkö"amanita kirjoitti:Tarkistin systeriltä (osaa enempi tota ruåttia) el-sanaa. Sanakirja ei siitä oikein tykännyt, täällä sitä kuitenkin käytetään. Sanakirja tunsi vain electricitet-sanan.
Patja (ne on niin lyhkäsiä ainaskin mulle tuolla ulkona maailmassa), jaaaa´a, tyly temppu, niin, miten sen nyt ottaa...mikas kirjoitti:No mutta enkös minä koko-ajan..?amanita kirjoitti:Mikase voisi ehkä alkaa vihjailemaan...![]()
Ulkomailla aika pieniä, meillä toteaa tylyn tempun. Merkittävän osan ihmiselosta ovat nämä allamme.
Tyly temppu? Potkiminenko?Maza kirjoitti:Kenkä!
Viesti Kirjoittaja mikastus »
amanita kirjoitti:Patja (ne on niin lyhkäsiä ainaskin mulle tuolla ulkona maailmassa), jaaaa´a, tyly temppu, niin, miten sen nyt ottaa...mikas kirjoitti:No mutta enkös minä koko-ajan..?amanita kirjoitti:Mikase voisi ehkä alkaa vihjailemaan...![]()
Ulkomailla aika pieniä, meillä toteaa tylyn tempun. Merkittävän osan ihmiselosta ovat nämä allamme.
Ei vainaskaan, hommiin ja mietintää siinä lomassa!
Viesti Kirjoittaja power »
Vastaan, vuode.mikas kirjoitti:Ulkomailla aika pieniä, meillä toteaa tylyn tempun. Merkittävän osan ihmiselosta ovat nämä allamme.