Tee lista. Viimeksi unohdit hammastahnan! Varhainen dementia?Jamac kirjoitti:Ainiin, unohdin ostaa kahvia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tee lista. Viimeksi unohdit hammastahnan! Varhainen dementia?Jamac kirjoitti:Ainiin, unohdin ostaa kahvia.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No siis herranjumala onhan mulla sentään kahviä jäljellä!!!!alucard kirjoitti:Ei se mitään, laita kaakaojauhetta hammasharj...siis kipase essolle ostamaan kahvi mutta elä hanki kahta tuntia jälki-istuntoa (niin kuin minä tänään)!
Mulla on hiukan erilainen taktiikka – teen listan vasta kun tulen kaupasta kotiin. PAljon helpompaa, ei unohdu listalta mitään.amanita kirjoitti:Tee lista. Viimeksi unohdit hammastahnan! Varhainen dementia?Jamac kirjoitti:Ainiin, unohdin ostaa kahvia.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jos muistaa ostaa kynän ja paperiaJamac kirjoitti:Mulla on hiukan erilainen taktiikka – teen listan vasta kun tulen kaupasta kotiin. PAljon helpompaa, ei unohdu listalta mitään.amanita kirjoitti:Tee lista. Viimeksi unohdit hammastahnan! Varhainen dementia?Jamac kirjoitti:Ainiin, unohdin ostaa kahvia.
Sovellettua logiikkaa? Loogista sovellusta?Jamac kirjoitti:Mulla on hiukan erilainen taktiikka – teen listan vasta kun tulen kaupasta kotiin. PAljon helpompaa, ei unohdu listalta mitään.amanita kirjoitti:Tee lista. Viimeksi unohdit hammastahnan! Varhainen dementia?Jamac kirjoitti:Ainiin, unohdin ostaa kahvia.
Tuohon ei voi sanoa kuin: onnea ja menestystä! Neuvoja painon pudotukseen lienee ziljoona, toteutus ymmärtääkseni varsin vaikeaa. Itsellä kivat rasvasolut, eivät ole ryhtyneet pullistelemaan koskaan, ja sitä koskaata onkin jo aika määrä.Jamac kirjoitti:Eikun päätin alkaa tutkia miksi tuo paino tuppaa nousemaan. Lasken kaikki ostamani kalorit yhteen ja jaan aikavälillä jolloin saan kuukauden keskiarvokalorimäärän.
Prrskeles, halkipoikki ja pinoon!!! 100 kiloa EI ylity vaikka mikä olisi.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tapoja vois olla kaksi, postaan sulle ruokapäiväkirjani, jota noudattamalla lihot varmastiErño kirjoitti:Mun sen sijaan pitäis saada vähän läskiä luiden ympärille. Pituuteen nähden painoa on heikon laisesti. Syömälläkään sitä painoa ei näytä tulevan, joten mikä neuvoksi?
No ei tässä nyt mitään läskisotaa sentään, viitisen kiloa pois sais lähteä, maksimissaan kymmenen. Lähinnä vaan kiinnosti oma todellinen energian saanti, ja kun kirjaa kaiken ylös niin voi tehdä jonkinlaista tilastointia asiasta. Nyt näyttää keijupaketti olevan se ykköstarkkailtava.amanita kirjoitti:Tuohon ei voi sanoa kuin : onnea ja menestystä! Neuvoja painon pudotukseen lienee ziljoona, toteutus ymmärtääkseni varsin vaikeaa. Itsellä kivat rasvasolut, eivät ole ryhtyneet pullistelemaan koskaan, ja sitä koskaata onkin jo aika määrä.Jamac kirjoitti:Eikun päätin alkaa tutkia miksi tuo paino tuppaa nousemaan. Lasken kaikki ostamani kalorit yhteen ja jaan aikavälillä jolloin saan kuukauden keskiarvokalorimäärän.
Prrskeles, halkipoikki ja pinoon!!! 100 kiloa EI ylity vaikka mikä olisi.
Teetkö siis ostoslistan kalorimäärien suhteen? Oletko pysynyt samassa painossa tuolla systeemillä, vai onko se paino pudonnut?
Kasvikset ja hedelmäthän ovat niitä yhden koulukunnan kulmakiviä, samoin "laiha" liha, jne.
Kuuluvat tiiviisti omaan ruokapöytääni, josin taas kolesteroliarvot ovat oma tarkkailun kohteeni. Sukurasite.
Kaikki tsemppausajatukset läskisotaasi!!!
Omat painonpudottajatuttuni pitävät noita tavoitteita läskisotana. Läskiä siinä pois ajetaan.Jamac kirjoitti:
No ei tässä nyt mitään läskisotaa sentään, viitisen kiloa pois sais lähteä, maksimissaan kymmenen. Lähinnä vaan kiinnosti oma todellinen energian saanti, ja kun kirjaa kaiken ylös niin voi tehdä jonkinlaista tilastointia asiasta. Nyt näyttää keijupaketti olevan se ykköstarkkailtava.
Viesti Kirjoittaja Erño »
No enhämmää liikuntaa hararstakaankuriton kirjoitti:Tapoja vois olla kaksi, postaan sulle ruokapäiväkirjani, jota noudattamalla lihot varmastiErño kirjoitti:Mun sen sijaan pitäis saada vähän läskiä luiden ympärille. Pituuteen nähden painoa on heikon laisesti. Syömälläkään sitä painoa ei näytä tulevan, joten mikä neuvoksi?tai sitten syöt puolen tunnin aikana nälkääsi niin paljon kuin ehdit, kylläisyyden tunne näet tulee vasta tämän jälkeen...joten lihot varmasti
Ja liikunta minimiin...
Alkupalaksi:Jamac kirjoitti:Mää vasta kartoitan tilannetta (saantia), vaakaa ei ole edes. Vertaan sitten johonkin suosituksiin.
Hmm joo no se on tuossa lievän ylipainon alarajalla. Just niin kuin arvelin että viiskiloa voisi vaikka lähteäamanita kirjoitti:Alkupalaksi:Jamac kirjoitti:Mää vasta kartoitan tilannetta (saantia), vaakaa ei ole edes. Vertaan sitten johonkin suosituksiin.
http://www.painoindeksi.fi/laskuri.htm
Hompun painonvartijanaisikko voi olla tukena ja odottaa infoa aika ajoin tilanteesta, jospa siivittäisi pyrkimyksiäsi toteutukseen?Jamac kirjoitti: Hmm joo no se on tuossa lievän ylipainon alarajalla. Just niin kuin arvelin että viiskiloa voisi vaikka lähteä
Jamac kirjoitti:...en olekaan vielä bannannut ketään..![]()
Jamac kirjoitti:äää amanita irvisti mulle äää
Viesti Kirjoittaja tsip »
HehErño kirjoitti:Mun sen sijaan pitäis saada vähän läskiä luiden ympärille. Pituuteen nähden painoa on heikon laisesti. Syömälläkään sitä painoa ei näytä tulevan, joten mikä neuvoksi?
No enhämmää liikuntaa hararstakaanJa tulee syötyä aika runsaasti päivän aikana.
EPäilin jo yhessä vaiheessa, eetä olis lapamatoja tms. Mutta ei vissiin ole.
Nyt painonvartijoiden kasvisruokia kokeilleena voin suositella niitä painonpudotukseen. Ruoat ovat hyviä (!) ja painokin on tässä kuukauden aikana pudonnut pari kiloa vaikka liikunta on minimissä. Enkä ole edes mitenkään tunnollisesti syönyt muutenamanita kirjoitti:Hompun painonvartijanaisikko voi olla tukena ja odottaa infoa aika ajoin tilanteesta, jospa siivittäisi pyrkimyksiäsi toteutukseen?Jamac kirjoitti:Hmm joo no se on tuossa lievän ylipainon alarajalla. Just niin kuin arvelin että viiskiloa voisi vaikka lähteä
Palataan asiaan, taatusti!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Totta. Tällä kertaa se on kylläkin muovin vaihtoa (eli puskuri). Toivottavasti peltiä ei ole mennyt.freemem kirjoitti:näissä täytyy olla aina tyytyväinen jos pellin oikomisella pärjää eikä kukaan loukkaannu