Jos kyseessä ei ole mikään huumeleikki, taitaa tämäkin nuorenanukahdus mennä havaitsemattoman synnynnäisen sydänvian piikkiin. Surku, Johanna oli osassaan mies paikallaan.

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tänäpä oli Hesarissa. Ruåttissa tietty iso uutinen, nimellä löytyy vaikka mitä.MarQ kirjoitti:toivottavasti syykin selviää. ettei ois menny huummehommiks. hope not. täytyypä kyttää noita ruåtsalaisia lehtiä. suomessa kun tuskin kovasti uutisoidaan koko asiaa.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Tässäpä sulle tätä, mistä oot jäänyt paitsi:Aries kirjoitti: Vastaus ajettu siis MuroBBS-generaattorin läpi. R.I.P. vaikken tiedäkään kuka hän on...
Ei muuten uskois, että "väärä" on 10 vuotta vanhempi kuin "oikee"!since86 kirjoitti: MUTTA IMHO se originaali Kurt oli "SE OIKEA"!!!! Tämä uusi ei täytä yhtään Kurtin ominaisuutta! Lindan näyttelijä oli todella OK.
Viesti Kirjoittaja since86 »
Jep näin minäkin olen ymmärtänyt. Mutta jokatapauksessa Rolf Lassgård on parempi/oikeampi. Ja ehkä ruotsin paras näyttelijäRepe Ruutikallo kirjoitti: Ei muuten uskois, että "väärä" on 10 vuotta vanhempi kuin "oikee"!
Mankeli on muuten itte halunnut Henrikssonin tähän mammuttisarjaan, mikäli olen ymmärtänyt.
Lassgård on loistava, mutta mulle tulee sitä katsellessa helposti olo että se saattaa kuolla slaagiin hetkellä millä hyvänsä. On jotenkin niin huonokuntoisen oloinen...since86 kirjoitti:Jep näin minäkin olen ymmärtänyt. Mutta jokatapauksessa Rolf Lassgård on parempi/oikeampi. Ja ehkä ruotsin paras näyttelijäRepe Ruutikallo kirjoitti: Ei muuten uskois, että "väärä" on 10 vuotta vanhempi kuin "oikee"!
Mankeli on muuten itte halunnut Henrikssonin tähän mammuttisarjaan, mikäli olen ymmärtänyt.Arvo-stan!
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ja siksipä juuri oikea mies rooliin. Ainakin minulle on alkukielellä luetuista kirjoista tullut juuri tuollainen mielikuva Wallanderista, mitä Lassgård edustaa. Liekö suomentaja(t) sitten sössinyt sen..Repe Ruutikallo kirjoitti:Lassgård on loistava, mutta mulle tulee sitä katsellessa helposti olo että se saattaa kuolla slaagiin hetkellä millä hyvänsä. On jotenkin niin huonokuntoisen oloinen...