Ei vaan _loistava_ levy. Taidan tällä kertaa jättää kertomatta biisin nimen.Hyvä levy, vaan minkä niminen biisi oli menossa?

nyssoi: Burzum : Hvis lyset tar oss
Viesti Kirjoittaja juishi »
Ei vaan _loistava_ levy. Taidan tällä kertaa jättää kertomatta biisin nimen.Hyvä levy, vaan minkä niminen biisi oli menossa?
Viesti Kirjoittaja bee »
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Loistavaa!!! Tässä maailmassa on siis muitakin Rammsteinia ymmärtäviä ihmisiä. :-DRammstein - Ache zu Ache
Viesti Kirjoittaja jannehh »
Viesti Kirjoittaja nandu »
Jesus Christ. Rammstein on yhdistelmä saksalaista Rockia ja Industrial ProgeMetallia. (ymmärtäköön kuka ymmärtää)En ole varsinaisesti Rammsteiniin perehtynyt, mutta eikö se ole sellaista iskelmäväen rokkia?
Viesti Kirjoittaja Rahina »
Taitaa se uuden puolelle mennä. Riippuu tietenkin hieman siitä mitä uusi albumi tuo tullessaan. Mein Teil ei iskenyt silleen miten se olisi voinut... lukuun ottamatta "Pet Shop Boys Remixiä", joka nosti odotukset korkealle; josko uudella levyllä olisi enemmänkin näitäVanha vai uusi Rammstein?
Tämä on pelkästään vajavaisen saksan aiheuttama kirjoitusvirhe...Auon päätäni: Biisin nimi on Asche Zu Asche
Viesti Kirjoittaja jannehh »
Kyllähän minä tuon verran tiesin ja olen jotakin kuullutkin, mutta juuri noiden kuulemieni juttujen perusteella olen laittanut sen omassa luokituksessani tuohon "iskelmäväen rokkiin" siis verrattuna vaikkapa Burzumiin, jota juishin muistuttamana taas tuli kuunneltua. Ei näistä minun luokituksistani pidä pahastua, tuokin vain tarkoitti Rammsteinin kuulostavan kohtuullisen kepeältä, tarttuvalta ja helpolta kuunneltavalta verrattuna rujompiin juttuihin.Jesus Christ. Rammstein on yhdistelmä saksalaista Rockia ja Industrial ProgeMetallia. (ymmärtäköön kuka ymmärtää )
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Eipä ole.eikai ole Blue Öyster Cult (1976) ripoff?
Viesti Kirjoittaja waari »