Soitin tänään Applen tukeen, ja jo kaksi huoltoreissua tehnyt MacBookkini vaihdetaan uuteen koneeseen.
Eli onko kenelläkään kokemuksia, kuinka kauan koko vaihtohärdelli kestää? Uusi kone lähetetään kuulemma vasta sitten, kun vanha koneeni on saapunut Hollannin varastolle.
Mulla kun tuo iMac G5:n rakkine lähti vaihtoon, niin vajaan viikon kesti uuden koneen tulo (tuli Irlannista) sen jälkeen kun se vanha oli saapunu Hollantiin. Sen sijaan parii viikkoa tuli odoteltua sitä että TNT noutaa sen vanhan pois, mutta siitä hyvästä sain sen vaihtokoneen 256 megan näyttömuistilla ja 2 gigan RAM-muistilla veloituksetta
Samu L kirjoitti:Soitin tänään Applen tukeen, ja jo kaksi huoltoreissua tehnyt MacBookkini vaihdetaan uuteen koneeseen.
Eli onko kenelläkään kokemuksia, kuinka kauan koko vaihtohärdelli kestää? Uusi kone lähetetään kuulemma vasta sitten, kun vanha koneeni on saapunut Hollannin varastolle.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Mulle vaihtoi AppleCare Powerbookin tähän nykyiseen ja uusi tuli ensin, sitten vasta palautin vanhan. 5-6 päivää kesti toimitus.
Samu L kirjoitti:Soitin tänään Applen tukeen, ja jo kaksi huoltoreissua tehnyt MacBookkini vaihdetaan uuteen koneeseen.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Mulle vaihtoi AppleCare Powerbookin tähän nykyiseen ja uusi tuli ensin, sitten vasta palautin vanhan. 5-6 päivää kesti toimitus.
No voi hemmetti! Kävi kyllä mielessä, että toivottavasti uusi kone lähetetään samantien, mutta en sitten kehdannut sitä ehdottaa.
Voisihan sitä vielä ehkä soittaa Applelle, ja kysyä tuota vaihtoehtoa... Kun ei ole toista konetta, niin menee aika hankalaksi, jos joutuu olemaan kauan ilman.
Avainsana tässä tapauksessa on kovalevyn irrotus ennen kun annat koneen kuljetusliikkeen hoiviin. Akku pois, kovalevy irti vetämällä. Akku takaisin, koneen pakkaus, soitto kuljetusfirmaan. Kun uusi kone saapuu roiskaset vanhan levyn uuden koneen uumeniin ja jatkat siitä mihin jäit edelisen koneen kanssa. Eivät huutele perään.
Osta kotelon ylijääneelle levylle ja käytät sitä tarpeen mukaan.
adele kirjoitti:Avainsana tässä tapauksessa on kovalevyn irrotus ennen kun annat koneen kuljetusliikkeen hoiviin. Akku pois, kovalevy irti vetämällä. Akku takaisin, koneen pakkaus, soitto kuljetusfirmaan. Kun uusi kone saapuu roiskaset vanhan levyn uuden koneen uumeniin ja jatkat siitä mihin jäit edelisen koneen kanssa. Eivät huutele perään.
Meinaatko tosiaan etteivät kysele puuttuvan kiintolevyn perään?
En tiedä uskaltaako tuota tehdä, vaikka aika kätevää olisikin...
TNT:ltä pitäis tulla soitto, mutta vielä ei ainakaan ole kuulunut mitään. Mutta tosiaan eilen sovin asiasta, eli päivä vasta mennyt.
Saattaa olla tuo vaihtokuvio luottokortista kii. Mulla akun vaihto sujuvasti edellytti luottokortin käpistelyä. Siitä uudesta koneesta tehdään siis varaus Visalle, ja kun Äpyli on saanut vanhan koneen sovitusti haltuunsa toimitettuaan uuden, se varaus poistetaan. Jos asiakkaalla ei ole luottokorttia, tämä ei ole mahdollista. Siis ainakin mun akun kaa meni näin.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Samu L kirjoitti:Eli onko kenelläkään kokemuksia, kuinka kauan koko vaihtohärdelli kestää? Uusi kone lähetetään kuulemma vasta sitten, kun vanha koneeni on saapunut Hollannin varastolle.
Mulla on tullut Applelta kaksi MBP konetta vaihdon kautta. Molemmissa vaihto kesti noin viikon verran.
adele kirjoitti:Avainsana tässä tapauksessa on kovalevyn irrotus ennen kun annat koneen kuljetusliikkeen hoiviin. Akku pois, kovalevy irti vetämällä. Akku takaisin, koneen pakkaus, soitto kuljetusfirmaan. Kun uusi kone saapuu roiskaset vanhan levyn uuden koneen uumeniin ja jatkat siitä mihin jäit edelisen koneen kanssa. Eivät huutele perään.
Ihanko tosissasi ajattelet, ettei Applella kukaan mitään ymmärrä eivätkä kysele sen levyn perään? Varmasti peräävät sulta sitä levyä. Ja sen maksat.