Eli minkälaisia ovat käyttäjien kokemukset, kannattaako intel-koneelle hankkia tuota Photoshop CS2:ta? Tiedän että uusi universal versio on tulossa, mutta nyt olisi tarjolla halvalla tuo vanhempi CS2 versio.
Onko kokemuksia kuinka nopeasti tuo toimii 1.83 Core Duolla + 1 giga muistia?
PS. Yritin etsiä aikaisempaa postausta, mutta haku antoi virheilmoituksen...
Photoshop intel-koneella Rosettan kautta ajettuna
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Photoshop intel-koneella Rosettan kautta ajettuna
Viesti Kirjoittaja AnttiJN »
-
-
Viesti Kirjoittaja AnttiJN »
Pystytkö antamaan jotain käytännön esimerkkejä?
Olen toki nähnyt jotain graafeja, jossa on verrattu G5/G4 prosessoreiden suorituskykyä inteleihin, mutta lähinnä haluaisin nähdä jonkinlaisen "turhautumisgraafin". Eli onko Photarin ajaminen Rosettan kautta turhauttava vai siedettävä kokemus?
Olen toki nähnyt jotain graafeja, jossa on verrattu G5/G4 prosessoreiden suorituskykyä inteleihin, mutta lähinnä haluaisin nähdä jonkinlaisen "turhautumisgraafin". Eli onko Photarin ajaminen Rosettan kautta turhauttava vai siedettävä kokemus?
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
Riippuu tietysti miten halvalla sen cs2:n saa.
Itse ostin ensin 7:n ebaysta reilusti alle satkun pintaan ($) ja siitä päivitys cs2:een. Tuli huomattavasti edullisemmaksi, kuin olisin ostanut suoraan cs2:n.
Jos cs3:n hinnat pysyvät suurinpiirtein samoina (päivitys 330 EUR / täysi 1100 EUR), niin edullisen cs2:n avulla kokonaishinta cs3:een voi tulla hyvinkin kannattavaksi.
Itse ostin ensin 7:n ebaysta reilusti alle satkun pintaan ($) ja siitä päivitys cs2:een. Tuli huomattavasti edullisemmaksi, kuin olisin ostanut suoraan cs2:n.
Jos cs3:n hinnat pysyvät suurinpiirtein samoina (päivitys 330 EUR / täysi 1100 EUR), niin edullisen cs2:n avulla kokonaishinta cs3:een voi tulla hyvinkin kannattavaksi.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Pitää myös muistaa että vain 10.4.8-käyttiksestä saadut CS2-kokemukset ovat ne jotka jotain merkkaavat. Vanhempia ei ollenkaan kannata tarjoilla ainakaan syvällä rintaäänellä. Emulointihan nopeutui selvästi välillä 10.4.7>10.4.8. Tästä löytyy kyllä testituloksia Mac-julkaisuista, minen niitä jaksa hakea kun aikoinani tulin ne katselleeksi ja asian ymmärtäneeksi.
Tuntuu meinaan siltä että taas tässäkin ketjussa muistellaan vähän turhan vanhoja ja julistellaan niitä voimassaolevina totuuksina.
Tuntuu meinaan siltä että taas tässäkin ketjussa muistellaan vähän turhan vanhoja ja julistellaan niitä voimassaolevina totuuksina.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Thelenius »
Sanovat testitulokset mitä tahansa, merkittävää todellisessa käytössä havaittavaa nopeutumista en 10.4.8-päivityksen jälkeen huomannut. Paljon enemmän vaikutti CS2-softien omat päivitykset joskus kesällä.
"Turhautumisgraafit" ovat hyödytön ajatus, kyseessä on niin subjektiivinen kokemus. Sehän on ihan kiinni siitä miihin on tottunut ja myös miten työskentelee, jne. Itse käytän työssä ja olen vielä täysissä järjissäni enkä mitenkään kauhean turhautunut. Välillä käy pieni myrskypilvi pään päällä rantapallon pyörimistä katsellessa. Muistia minullakin 1 GB, varmaan kannattaisi hankkia giga lisää (vaikuttaa kuulemma aika paljon).
Käyttökokemus on samanlainen kuin silloin, kun käyttää vanhalla koneella vähän liian uutta ja raskasta softaa. Siitä varmaan on kaikilla kokemusta.
"Turhautumisgraafit" ovat hyödytön ajatus, kyseessä on niin subjektiivinen kokemus. Sehän on ihan kiinni siitä miihin on tottunut ja myös miten työskentelee, jne. Itse käytän työssä ja olen vielä täysissä järjissäni enkä mitenkään kauhean turhautunut. Välillä käy pieni myrskypilvi pään päällä rantapallon pyörimistä katsellessa. Muistia minullakin 1 GB, varmaan kannattaisi hankkia giga lisää (vaikuttaa kuulemma aika paljon).
Käyttökokemus on samanlainen kuin silloin, kun käyttää vanhalla koneella vähän liian uutta ja raskasta softaa. Siitä varmaan on kaikilla kokemusta.
iMac 27'' ("late 2012") 2,9GHz Intel Core i5 – OS X 10.13 High Sierra
-
-
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka