Ai niin yksi suosikeista on karitsan sisäfile, valkosipuliperunat ja hyvä punaviini njam :-)
Viesti Kirjoittaja hks »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tämä on kyllä sitten hyvää! Oma resepti hieman karumpi mutta sepä se tekeekin siitä juuri sen että se on just suun myötäistä. Myös omakutoinen krapulapizza on superkeksintö.harri kirjoitti:Itse tehty spaghettikastike, johon tulee jauhelihan, sipulin ja valkosipulin lisäksi tommaattipyrettä, kermaa, oliiveja + mausteita. Annetaan muhia tunnin verran ihan miedolla lämmöllä. Njam.
-Harri
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
Sanoisin ennemmin että jokirannassa Olavinpuissa olevasta mantun rillistä saa parhaat filehampparitMacTwist kirjoitti:Turun jokirannassa olevan Martinsillan Grillin hampurilaiset.
Ei, kyllä minä tarkoitan ihan jogurttia, se "sammuttaa" tulista ruokaa tehokkaammin kuin maito, vesi tai mikään muu juoma. Viinin kanssa syödään silloin kun sitä on tarjolla eikä tulisuus haittaa. Viili varmaan kävisi myös mutta se on vähän tihmeää nauttia "juomana" kuten jogurtti, joka on juoksevampaa.Macpoika kirjoitti:Tarkoitatko viiliä, sillä tuokuulostaa siltä kuin viinillä ja jogurtilla olisi jotain yhteistä.tsip kirjoitti:Viinin tai jogurtin kanssa
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Siis ei, en ollut kirjoittanut väärinMacpoika kirjoitti:Kysyin siis, että olitko kirjoittanut viilin väärin viiniksi. Ilmeisesti et.tsip kirjoitti:Ei, kyllä minä tarkoitan ihan jogurttia,