amanita kirjoitti:Ei onnistu, olen poissa kaupungista. Osallistumiseni kaikissa tapauksissa epävarma, joten jos saat porukkaa kasaan, "kerttuilkaa" ihmeessä!
Tavallaan hyvä. Tapahtuma ois pitänyt siirtää jäähalliin jos oisit ilmottautunut. 8)
Lare kirjoitti:
Tavallaan hyvä. Tapahtuma ois pitänyt siirtää jäähalliin jos oisit ilmottautunut. 8)
Kyllähän mulla on iso ego, mutta toki se vähän pienempäänkin tilaan mahtuisi......
Lare ehkä tarkoitti, että Amanitan haluaisi tavata moni muukin, eli siksi Jäähalli...
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Lare kirjoitti:
Kyllähän mulla on iso ego, mutta toki se vähän pienempäänkin tilaan mahtuisi......
Lare ehkä tarkoitti, että Amanitan haluaisi tavata moni muukin, eli siksi Jäähalli...
Tuota noin, mitä luulet ton kiitoksen viestini lopussa tarkoittavan.....taisin kuitenkin ymmärtää jutun juonen! Täytyy kuitenkin edes teeskennellä vaatimatonta , eikös se hyvin tehonnutkin...?
Aina on hyvä tuo rautalankaversio, foorumilla esiintymiseni perusteella ei näemmä ole selvinnyt, josko olisinkin "kaappiblondi".
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Tapaaminen toteutuu nyt sitten, riittävän monen ilmoittauduttua... Sopiiko kaikille että nähdään Kertun ulkopuolella 28.2. kello 19? Minut tunnistaa silmälaseista, joita kantaa keskimittainen, hoikahko 19-vuotias nuorimies. En tosin ole tehnyt mitään erityistä varausta, MUTTA LIENEE YKSINKERTAISEMPAA MENNÄ SISÄLLE RYHMÄNÄ?
Viimeksi muokannut Dorisp, 24.2.2007 klo 10.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dorisp kirjoitti:Tapaaminen toteutuu nyt sitten, riittävän monen ilmoittauduttua... Sopiiko kaikille että nähdään Kertun ulkopuolella 28.8. kello 19? Minut tunnistaa silmälaseista, joita kantaa keskimittainen, hoikahko 19-vuotias nuorimies. En tosin ole tehnyt mitään erityistä varausta, MUTTA LIENEE YKSINKERTAISEMPAA MENNÄ SISÄLLE RYHMÄNÄ?