EDIT: jätetään sisältö arvailujen varaan, mutta moni varmastikin osaa arvata...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Niin osaa. Tuommoisia asioita ei saisi tekstiviesteitse hoitaa. Se on kai tekstaamaton sääntö.Aries kirjoitti:Tekstiviestit on kivoja. Harmi vaan, että maailmasta on mun kohdalta oikeudenmukaisuus ja reiluus kadonnut
EDIT: jätetään sisältö arvailujen varaan, mutta moni varmastikin osaa arvata...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Äää - kiitos mutta empatiat kuuluvat tällä viikolla tuolle edelliselle vuodattajalle. Minä vain arvailin mitä on tod. näk. tapahtunut.tsip kirjoitti:Nyyh, haluun paljon rahaa, että voin ostaaomppuläppärin
ja pelailla sillä matkoilla. Tahtoo eroon omista puuceekoneista, varsinkin tuosta nykyisestä nyyhkystä. Näyttiksestä ole mihinkään (PenttiM)
![]()
![]()
![]()
![]()
Empatiat Mikasille.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Tuli tästä mieleen yksi tyyppi joka kertoi hänen "pappa-betalar"-kaveristaanRooivalk kirjoitti:Meni sitten eilen lopullisesti sukset ristiin BT Mighty Mousen kanssa, kun hiiren oikea "nappi" homoili yhden kerran liikaa. Ei raasu kestänyt sitä noin 200g:n hidastuvuutta, mikä siihen kohdistui kun se tapasi lattian lyhyen lentomatkan jälkeen. Nyt on sitten tuhottu yksi Microsoftin hiiri ja yksi Applen hiiri. Tässä sarjassa pisteet Mikkisoftalle, tuo pari vuotta sitten lattian kohdannut musta pieni paholainen vaati kaksi heittoa ennenkuin suostui sirpaloitumaan toivotulla tavalla. Applen Crappy mouse räjähti atomeiksi ekalla yrityksellä. Tästä varmaan tulee negaa ja paljon, mikä meitä pikkukiviäkin toki kiinnostaa. Applen softiin ja MacBookkiin, sekä Airporttiin olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Haikealta kuulostaa...hieman tietovisaltakin tuo mikasen mietelmä!mikas kirjoitti:Kuiva Morsian:
Se on ilmanohut, katselet sen läpi joka päivä. Sitä ilman et silti voi hengittää, eikä ilman sitä voi palaa. Sitä et voi kengittää - se on rakkaus. No jaa, myyntimiehen pakkaus - ei diileri sitä salaa, kuinka se on katalaa.
Kiidos, kiidos! Kuube jo laskedut öisesdä, dädä rägää vaan biisaa. Pakkasda däällä Turuus vaan joku kuuden kiebbeillä. Koeda kesdää, kesä tulloo, koha jaksaa ododdaa.Jone-51K kirjoitti:Piti lauhtua viikonlopuksi. Kaipa tuo -22,2 on sitten lauhaa. Ei siis haalaria niskaan ja auton alleKohta pääsee jo itku jos ei pääse harrastamaan. Tässä kuussa keskilämpötila -17 mulle siinä on liikaa muutama pykälä.
amanidalle bigaista baranemista!
Huomasin saman "kunnonduunari"-meiningin.Lare kirjoitti:amanitalla on kunnon duunarin meininki: Sairastetaan viikonloppuna, maanantaina iskussa taas, eikä räkä valu näytelasille.![]()
Eikös Turkulaisen lääke flunssaan ole hunajata hunajata? Hoh hoi.
Eikös se mene niin, että hoitamatta 2 viikkoa ja hoidettuna 14 päivää...?Lare kirjoitti:Stro on oikein hyvä "lääke". Itse välttelen kuumetta alentavia lääkkeitä, sillä hoitamatta flunssa kestää viikon, hyvin hoidettuna kaksi. Ottaen huomioon ammattisi, todennäköisesti opetan taas kalaa uimaan...
Totta haastat tuolla puolustuspuheellasi.Lare kirjoitti:Ei, vaan jos kuumetta olisi tarjolla, ja estät sen, tai et lepää niin tauti on sitkeämpi. Kuumehan on elimistön hieno mekanismi nopeuttaa puolustusta.amanita kirjoitti:Eikös se mene niin, että hoitamatta 2 viikkoa ja hoidettuna 14 päivää...?
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Tuo rommisysteemi auttaa kyllä.amanita kirjoitti:Huomasin saman "kunnonduunari"-meiningin.Lare kirjoitti:amanitalla on kunnon duunarin meininki: Sairastetaan viikonloppuna, maanantaina iskussa taas, eikä räkä valu näytelasille.![]()
Eikös Turkulaisen lääke flunssaan ole hunajata hunajata? Hoh hoi.
Liian tuore turkulainen tietämään täkäläisiä lääkkeitä. Öinen rommi-tee-hunaja kylläkin Burana-lisukkeella ainakin laski kuumeen ja kohensi oloa.