Guitar Pro ei futaa
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
BulletFace
Guitar Pro ei futaa
Viesti Kirjoittaja BulletFace »
Elikkäs oli seuvaanlainen ongelma. Gp ei suostu "seuraamaan" biisiä sitä mukaan kun se etenee, mikä on varsin häiritsevää, jos yrittää soittaa mukana. Olen käynyt kaikki valikot läpi sen seitsemän kertaa, muttan en vaan onnistu löytämään kohtaa mistä sen saisi takaisin päälle. Jotenkin tuntuu, ettei tämä ossille tehty gp muutenkaan pelitä niin kovin hyvin, vähän buginen tuntuu olevan. Mutta jos joku osaa tässä minua auttaa, olisin kovasti kiitollinen. Hepl...
MacMini M4
iMac retina 27" 5K Late 2014
MacMini 2.0Ghz
iMac retina 27" 5K Late 2014
MacMini 2.0Ghz
-
Toveri Kaimapoikani
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Ei oo kovin lupaavan olonen toi GP. Mikäs versio sulla on käytössä? 5.2?
Jotenkin ainakin vielä tällä hetkellä tuntuu että toi PC:llä ollut 5.0 toimi paremmin kun 5.2 kummallakaan alustalla...
En kyllä osaa valitettavasti auttaa ton sun ongelman kanssa, koska oma kyllä kelaa biisin mukana... Mutta sen sijaan haluisin tietää että minkä tehoisilla koneilla te GP:tä käytätte?
RSE:n laitevaatimukset on 1,3GHz G3 ja 512 RAM, mut ei toi mun mini ainakaan sitä kivuttomasti pyöritän ees gigan rammilla. MBP:llä onneks pyörii paremmin.
Jotenkin ainakin vielä tällä hetkellä tuntuu että toi PC:llä ollut 5.0 toimi paremmin kun 5.2 kummallakaan alustalla...
En kyllä osaa valitettavasti auttaa ton sun ongelman kanssa, koska oma kyllä kelaa biisin mukana... Mutta sen sijaan haluisin tietää että minkä tehoisilla koneilla te GP:tä käytätte?
RSE:n laitevaatimukset on 1,3GHz G3 ja 512 RAM, mut ei toi mun mini ainakaan sitä kivuttomasti pyöritän ees gigan rammilla. MBP:llä onneks pyörii paremmin.
-
phedlund
Viesti Kirjoittaja phedlund »
Mä hommasin tuon GP5 Mac-version heti kun se tuli ulos. Pyöritän sitä Powerbook G4:llä 1.33GHz/1.5GB RAM. Alusta asti on ollut ongelmia vähänkään raskaammilla biiseillä. Onhan tuo parantunut mutta ainakin mulla tuo RSE on täysin käyttökelvoton ja ohjelma kaatuilee vähän väliä tai menee ihan jumiin. Näyttää toimivan ihan kivasti jos soittaa biisiä jossa on vain yksi raita 
Odottelen silti parannuksia...
Odottelen silti parannuksia...
-
BulletFace
-
TheKraken
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
En kyllä keksi mikä tuon voisi aiheuttaa. Eikös tuon saa asetuksista säädettyä? Oletko varma ettei siellä ole ruksi väärässä kohdassa?
On tämä kyllä buginen softa, ei voi muuta sanoa. Mutta tällä se on pärjättävä, kun ei pc:tä ole. Välillä toimii vakaasti, välillä ei. Ja itsellä jotkut gp4 filujen bend yms jutut ei toistu ihan oikein. Jos sama filu gp5 muodossa, niin homma kyllä toimii. Jännä juttu sekin.
On tämä kyllä buginen softa, ei voi muuta sanoa. Mutta tällä se on pärjättävä, kun ei pc:tä ole. Välillä toimii vakaasti, välillä ei. Ja itsellä jotkut gp4 filujen bend yms jutut ei toistu ihan oikein. Jos sama filu gp5 muodossa, niin homma kyllä toimii. Jännä juttu sekin.
-
Toveri Kaimapoikani
Bugeja löytyy mutta ei kai se nyt ihan noin huono ole?BulletFace kirjoitti:Itse hajosin sen verran pahasti macci version bugisuuteen, että ajan sitä suosiolla winukan puolelta...
Pakkohan se on silti myöntää että ikävää ettei noin hyvää softaa ole saatu toimimaan tuon paremmin... Itse olen siirtynyt siihen että siirrän GP:llä tehdyt midi riffit garageen ja jatkan hommaa sen avulla. Tosin ei tämäkään mikään hyvä ratkaisu ole...
-
macminister
Re: Guitar Pro ei futaa
Viesti Kirjoittaja macminister »
Mulla ongelmana että heti kun avaan GP 5:n niin se jumittuu automaattisesti siihen, eli lakkaa vastaamasta ja täytyy pakottaa lopettamaan, oon asentanu monet kerrat uudestaan, ei auta.
-
Toveri Kaimapoikani
Mikä kone, mikä versio (5.x)?macminister kirjoitti:Mulla ongelmana että heti kun avaan GP 5:n niin se jumittuu automaattisesti siihen, eli lakkaa vastaamasta ja täytyy pakottaa lopettamaan, oon asentanu monet kerrat uudestaan, ei auta.
-
macminister
-
Petenez
Viesti Kirjoittaja Petenez »
Itse päädyin Parallelsin avulla Wintöötin puolelta GPtä pyörittämään. Mac-versio ei tuntunut tahdissa pysyvän ja saundi oli kuraa. 
MBP 2.3GHz Intel Core i5 13''|320Gb (5400rpm)|2x2Gb 1333MHz DDR3|Mac OS X 10.6.8
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
-
anttivaan
Viesti Kirjoittaja anttivaan »
Menin ostamaan kyseisen softan tuossa syksyllä samalla kun ostin uuden äänikortin (RME Fireaface 800). En saanut pitkään koko Guitar Prota käynnistymään. Splash Screen vilahti hetken. Oikeuksien korjaukset ja kaikki tuli tehtyä. Erään kerran sain sen toimimaan enkä heti tietenkään tajunnut miksi. Myöhemmin huomasin että Guitar Pro lähtee hyvinkin käyntiin silloin, kun Fireface ei ole koneessa kiinni. Kuitenkin äänen saa kulkemaan sen kautta kun tökkää kortin kiinni softan ollessa jo käynnissä. Ainut ongelma on, että mihinkään setuppiin ei pysty menemään, sillä se kaataa softan.
Muuten ihan kiva softa. Eipä tässä muuten ongelmaa olisi, mutta tuo Fireface on käytännössä jatkuvasti kiinni koneessa.
iMac 21,5" (Late 2009) "Half of life is fucking up - the other half is dealing with it."
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka