Saksasta tulee kieltämättä nykyään tilattua melkein kaikki soittimet ja muut studiolaitteet. Palvelu on ripeää ja homma toimii. Suomessa usein myydään ei oo:ta ja toimituksissa kestää. Kuulokkeet tosin sain hommattua suomalaisesta liikkeestä jonkinmoisten ponnistelujen jälkeen halvemmalla kuin saksasta. Kitaran ja muita juttuja olen tilannut myös usa:sta. Sielläkin homma pelaa, kun tietää hyvän liikkeen ja usein säästää vielä aika paljon euroopan hintoihin nähden.stuugi kirjoitti:Kitaraa ostaessani lähetin muutaman saatavuus- hintatiedustelun. Yhteenkään ei tullut vastausta kotimaisista liikkeistä. Oston hinta ylitti kuitenkin yli 1000 euroa, olisi luullut kiinnostavan. Ostokseni tältä osin suuntaan Saksaan myös tulevaisuudessa.
Office linessä kampissa ja tektorissa on tullut asioitua maccien osalta. Molemmissa olen saanut ihan hyvää palvelua. Yleensä kun menen liikkeeseen esim. vain katselemaan, en välttämättä edes halua että myyjä tulee kyselemään, kun joudun kertomaan, että olen vain katselemassa. Joskus jos myyjältä pitää kysyä jotain, esim. hintaa tai saatavuutta, niin aina olen saanut asiallisen vastauksen.
Kieltämättä hieman kylmää palvelua grafiitin kertomuksen mukaan. Mutta olisiko palvelu parantunut siitä, jos olisi vielä jatkanut kysymällä haluamiaan tuotteita? Jos tilanteessa tuli jokin väärinkäsitys. Tosin en tiedä itsekään mikä tuo streamline on.