Hiukan jo ärsytti tikata tekstiä puhelimella ja selata pikku ruudussa Homppua ja muutakin netissä!!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja bloof »
Mulla näytti tänä aamuna tuo sääwidget -29°C. Niin ja meen kouluun mopollatsip kirjoitti:Ollut vähän ikävä kävellä aamusella kouluun, tänäänkin oli vain -28.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Saakutti, muuttivat konseptia. Nyt tarvii katsella rasittavana paljon mainoksia. Kraah!NeliX4 kirjoitti:Ohho. oon tuskalut vähän tiedostojen jakamisen internetin kautta, mut nyt tais löytyä loistava ILMAINEN ratkaisu. Kaiken maailman googlet saa raapia takamustaan, kun
http://www.box.net
RULAA!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ottakaa te tämä kakka mitä tänään oli; alle kymmenen astetta pakkastaviizei kirjoitti:Todellakin. Lumet sais jo sulaa, talvi kyllästyttää.Jone-51K kirjoitti:Kyllä saisi jo lauhaa tulla. Alkaa jo viduttaa tuo pakkassää.
Parkkeeraaminen vei kaksi tuntia ylimääräistä---?Anniel kirjoitti:Parkkeerasin eilen puolen tunnin paikalla yli 2 tuntia ylimääräistä enkä saanut parkkisakkoja. Mieletön tuuri
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Taisi olla taskuparkkiin menossa Anniel, siihen näet joskus menee aikaaErño kirjoitti:Parkkeeraaminen vei kaksi tuntia ylimääräistä---?Anniel kirjoitti:Parkkeerasin eilen puolen tunnin paikalla yli 2 tuntia ylimääräistä enkä saanut parkkisakkoja. Mieletön tuuriEihän siitä sakkoja pidä tullakaan
EI minulla ole varmaankaan mennyt yli minuuttiakuriton kirjoitti:Taisi olla taskuparkkiin menossa Anniel, siihen näet joskus menee aikaaErño kirjoitti:Parkkeeraaminen vei kaksi tuntia ylimääräistä---?Anniel kirjoitti:Parkkeerasin eilen puolen tunnin paikalla yli 2 tuntia ylimääräistä enkä saanut parkkisakkoja. Mieletön tuuriEihän siitä sakkoja pidä tullakaan
No niin ajattelinkin. Mitänyt pitemmille matkoille lähden autolla tai mopolla. Tai siis ei vielä ajokorttia ole, mutta toivottavasti 3 tunnin päästä onkuriton kirjoitti:Jos oikein ymmärsin, ajelet fillarilla vielä pitkäänErño kirjoitti:
EI minulla ole varmaankaan mennyt yli minuuttiaVoi tosin johtua siitä, että autokoulun autossa on vakuutukset yms, joten ei ole mitään pelkoa pökätä itseänsä sinne muiden väliin
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Onnea miekkoselle ja ajelehan varovastiErño kirjoitti: Tai siis ei vielä ajokorttia ole, mutta toivottavasti 3 tunnin päästä on
Voin sanoa olevani aika pro mopomies 8) En mielellään hurjastele, ainakaan päiväsaikaankuriton kirjoitti:Onnea miekkoselle ja ajelehan varovastiErño kirjoitti: Tai siis ei vielä ajokorttia ole, mutta toivottavasti 3 tunnin päästä on![]()
... äidille voisit sitten kyllä olla kuskina kauppareissuilla etkä valvota sitä yökaudet ajoreissujes takia, jookosta. Tokkopa sinä mopon kyytiin enään tyydyt... Taskuparkkia ehkä vielä kannattais kotipihassa fiilailla, vaikka ihan mopolla alkuunsa
Viesti Kirjoittaja tsip »
No voi rähmä. Kohtalotovereita löytyy ja ohjeena annankin, että mene uusintaan aamulla, vaikka heti kasilta. Menee paremmin kun ei ehdi jännittääErño kirjoitti:Peeerrrse.Jaksanko tuhlata 37 € inssin uusimiseen..... en todellakaan