näin afterdawnissa
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
21 viestiä
• Sivu 1/1
-
näin afterdawnissa
Viesti Kirjoittaja e0100471 »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jotenkin rupesi kutkuttamaan nauruhermoja! ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja L_A_G »
joka on kahden kuukauden - puolen vuoden kuluttua...The evil weasel kirjoitti:Windows ongelmat? Ei ole Windows ongelmia, on vain käyttäjiä jotka eivät vain osaaWindows on pitkä-aikaisen kehittelyn tulos, ja jos siinä sitten jotain pientä häikkää on se korjaan seuraavassa päivityksessä......
-
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Ja ei ne päivitykset ole minulla ainakaan mitään ongelmia poistaneet. Aina se on ollut se sama turhauttava romu. Ja minä olen käyttäjä joka Windowssia osaa "huoltaa". Windowssia huolletaan, Maccia käytetään, näin ainakin omien kokemuksien perusteellaL_A_G kirjoitti:joka on kahden kuukauden - puolen vuoden kuluttua...The evil weasel kirjoitti:Windows ongelmat? Ei ole Windows ongelmia, on vain käyttäjiä jotka eivät vain osaaWindows on pitkä-aikaisen kehittelyn tulos, ja jos siinä sitten jotain pientä häikkää on se korjaan seuraavassa päivityksessä......

Macbook - 2GHz - 2Gt RAM - Valkoinen
-
Viesti Kirjoittaja katchu »
Nyt on pakko kysyä että onko se sitten mac käyttäjiltä pois, jos toiset tahtoo käyttää winkkaria vaikka siinä on aukkoja sekä bugeja? Windows ihmiset, jotka haukkuvat mac ja vetävät kummallisia johtopäätöksiä ovat lapsellisia. Mutta samalla tavalla ovat mac käyttäjät jotka haukkuvat ja nauravat windows käyttäjiä. Kritiikkiä pitää kestää ja esittää puolin ja toisin, kunhan se ei mene henkilökohtaiseksi. Eli siis kommenteilla ei hyökätä, vaan pyritään luomaan rakentavaa keskustelua.
Itse olen windows käyttäjä, muttei minulla ole mitään applea vastaan. Oikeastaan mac mini kiinnostaa joissain määrin, ja ehkäpä sellainen joskus ilmestyypi pöydälleni.
Itse olen windows käyttäjä, muttei minulla ole mitään applea vastaan. Oikeastaan mac mini kiinnostaa joissain määrin, ja ehkäpä sellainen joskus ilmestyypi pöydälleni.
-
Viesti Kirjoittaja The evil weasel »
Hys hys!! Ei Winukassa ole ongelmiaweeezes kirjoitti:Ja ei ne päivitykset ole minulla ainakaan mitään ongelmia poistaneet. Aina se on ollut se sama turhauttava romu. Ja minä olen käyttäjä joka Windowssia osaa "huoltaa". Windowssia huolletaan, Maccia käytetään, näin ainakin omien kokemuksien perusteellaL_A_G kirjoitti:joka on kahden kuukauden - puolen vuoden kuluttua...The evil weasel kirjoitti:Windows ongelmat? Ei ole Windows ongelmia, on vain käyttäjiä jotka eivät vain osaaWindows on pitkä-aikaisen kehittelyn tulos, ja jos siinä sitten jotain pientä häikkää on se korjaan seuraavassa päivityksessä......
.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Imac 24" Core 2 Duo.
-
Re: näin afterdawnissa
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
Nimenomaan, toivottavasti tuo pikkuveli-rakas ostaa Macin tuon Windows-PCn tilalleThe evil weasel kirjoitti:weeezes kirjoitti:L_A_G kirjoitti:The evil weasel kirjoitti:Minulta ei ole mitään pois (paitsi vapaa-aikaa) jos ihmiset haluavat käyttää moniongelmaista Windowsia.

-
-
Viesti Kirjoittaja HTV »
Minulla on täysin päinvastaisia kokemuksia. Xp:n päivitykse tulevat automaattisesti ja aina toisinaan buutataan ja homma on siinä. Os X kysyy mitä halua päivittää, valitsen halutut päivitykset, buuttaa koneen. Seuraavaksi korjataan sitten oikeudet päivityksen jäljiltä ja lopuksi tehdään pmc-reset. Ilman noita kommervenkkejä ei oma kallis makki sujuvasti toimi. Minulle os x siis tuottaa päivitysten takia huomattavasti enemmän töitä kuin xp.weeezes kirjoitti:
Ja ei ne päivitykset ole minulla ainakaan mitään ongelmia poistaneet. Aina se on ollut se sama turhauttava romu. Ja minä olen käyttäjä joka Windowssia osaa "huoltaa". Windowssia huolletaan, Maccia käytetään, näin ainakin omien kokemuksien perusteella.
Macbook Pro 1,83 GHz
-
Oho :O. En ole kuin kerran/kaksi tässä melkein puolen vuoden sisällä korjannut oikeuksiaHTV kirjoitti:Os X kysyy mitä halua päivittää, valitsen halutut päivitykset, buuttaa koneen. Seuraavaksi korjataan sitten oikeudet päivityksen jäljiltä ja lopuksi tehdään pmc-reset. Ilman noita kommervenkkejä ei oma kallis makki sujuvasti toimi. Minulle os x siis tuottaa päivitysten takia huomattavasti enemmän töitä kuin xp.weeezes kirjoitti:
Ja ei ne päivitykset ole minulla ainakaan mitään ongelmia poistaneet. Aina se on ollut se sama turhauttava romu. Ja minä olen käyttäjä joka Windowssia osaa "huoltaa". Windowssia huolletaan, Maccia käytetään, näin ainakin omien kokemuksien perusteella.

Ja tämän puolen vuoden aikana en ole asentanut tätä Mac OSsia uudestaan kertaakaan (yllätys?), mutta tuon meidän PCn Windowssin olen asentanut kaksi kertaa, vaikka huollellut olen asiallisin väliajoin 8) !
Kokemuksensa tosin kullakin, minulle tämä on kyllä ollut erittäin vaivatonta käyttää tätä Maccia

-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ja ihan hyvin toimii nämä halvemmatkin, niin miksei sitten Pro-koneetkin (tai mitä ikinä tuolla "kalliilla" tarkoitettiinkaan)?HTV kirjoitti:Seuraavaksi korjataan sitten oikeudet päivityksen jäljiltä ja lopuksi tehdään pmc-reset. Ilman noita kommervenkkejä ei oma kallis makki sujuvasti toimi.
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja HTV »
Syytä en tiedä, eivätkä varmaan tiedä applen insinööritkään, kun ongelmia kerran on. Minusta on ihan kiva, että kone menee nukkumaan, kun suljen kannen ja vastaavasti herää, kun kansi avataan. Tämä ei suinkaan ole itsestäänselvyys tuossa minun koneessani. Noiden konstien olen havainnut selväti noita ongelmia vähentävän.Jamac kirjoitti:Miksei?HTV kirjoitti:Seuraavaksi korjataan sitten oikeudet päivityksen jäljiltä ja lopuksi tehdään pmc-reset. Ilman noita kommervenkkejä ei oma kallis makki sujuvasti toimi.
Käyttiksen vakaudesta en osaa vielä sanoa, kun kokemusta on vasta vajaa vuosi. Toistaiseksi ei ole kaatunut kertaakaan. Xp:lla taitaa olla kolmisen vuotta aikaa kaatumisesta. Uudelleenasennuksen teen konetta tai systeemilevyä vaihtaessa, joten siinäkään ei hirveästi aikaa kulu.
Macbook Pro 1,83 GHz
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
En ymmärrä miksi et toimita viallista konetta takuuseen??HTV kirjoitti:Syytä en tiedä, eivätkä varmaan tiedä applen insinööritkään, kun ongelmia kerran on. Minusta on ihan kiva, että kone menee nukkumaan, kun suljen kannen ja vastaavasti herää, kun kansi avataan. Tämä ei suinkaan ole itsestäänselvyys tuossa minun koneessani. Noiden konstien olen havainnut selväti noita ongelmia vähentävän.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
21 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka